Rusza program budowy 100 obwodnic

Data: 2020-02-08 14:40:00
Autor: u2
Rusza program budowy 100 obwodnic
a peło wybuduje czysta:)

https://wpolityce.pl/gospodarka/486098-rusza-program-budowy-100-obwodnic

Rusza program budowy 100 obwodnic! Minister Adamczyk: "Polacy mają prawo korzystać z bezpiecznych dróg"

opublikowano: 3 godziny temu ? aktualizacja: 3 godziny temu
Andrzej Adamczyk / autor: PAP/Tomasz Gzell

     Program stu obwodnic na drogach krajowych jest gotów do realizacji i przechodzimy do jego wykonania

-- ogłosił w sobotę minister infrastruktury Andrzej Adamczyk. Resort zapewnił przy tym, że obwodnice będą budowane głównie w miejscach o największym natężeniu ruchu.

Szef resortu infrastruktury podczas konferencji prasowej w sobotę ogłosił rozpoczęcie realizacji rządowego programu budowy 100 obwodnic.

     Polacy mają prawo korzystać z bezpiecznych dróg, Polacy mają prawo do miejscowości, w których nie występują korki i nie dominuje smród spalin i w końcu hałas, który temu towarzyszy. Polacy mają prawo korzystać z bezpiecznych wygodnych dróg

-- mówił minister Adamczyk.

Zapewnił przy tym, że rząd wsłuchuje się w głosy Polaków. Przypomniał, że jesienią ub.r. PiS zapowiedziało przygotowanie programu budowy 100 obwodnic.

     Program stu obwodnic na drogach krajowych jest gotów do realizacji i przechodzimy do jego wykonania

-- podkreślił Adamczyk.

Wiceminister infrastruktury Rafał Weber przedstawił sto zadań inwestycyjnych, które będą realizowane w ramach programu 100 obwodnic.

     Przede wszystkim będziemy budować obwodnice w tych miastach i miasteczkach, w których w tej chwili natężenie ruchu jest bardzo duże. Dlatego te miasta i miejscowości, które w tej chwili są objęte największym natężeniem ruchu, zostały wskazane do realizacji w ramach programu 100 obwodnic

-- wskazał Weber.

Dodał, że kolejnym kryterium wziętym pod uwagę przez resort przy przygotowywaniu programu jest bezpieczeństwo w ruchu drogowym.

     Będziemy budowali obwodnice w tych miejscach, w których dochodziło do największej liczby wypadków. Chcemy objąć tym programem drogi krajowe, by budować bezpieczną sieć dróg krajowych po to, by w Polsce wzrastało bezpieczeństwo na drogach krajowych

-- zaznaczył wiceminister.

     Według wstępnych szacunków wartość inwestycji, które zostaną zrealizowane w ramach programu 100 obwodnic to 28 mld zł; program będzie realizowany w latach 2020-2030

-- poinformował w sobotę dziennikarzy minister infrastruktury Andrzej Adamczyk.

     Szacunkowa wartość programu została wstępnie określona na 28 mld zł

-- powiedział Adamczyk dziennikarzom. Minister wyjaśnił, że wartość całego programu jest szacunkowa, gdyż w przypadku 43 obwodnic przygotowano już wstępne warianty ich przebiegu, ale nie są one jeszcze znane ,,co do kilometra".

Adamczyk powiedział, też że kolejnym krokiem w realizacji programu 100 obwodnic będzie jego przedstawienie na forum Rady Ministrów, która musi go zaakceptować.

     Chciałbym, żeby stało się to jak najszybciej, ale myślę, że realnym terminem akceptacji programu jest sierpień

-- dodał.

Zaznaczył jednocześnie, że pierwsze przetargi w programie 100 obwodnic zostaną ogłoszone już w tym roku.

as/PAP

Data: 2020-02-08 05:56:14
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 8 lutego 2020 14:40:02 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
a peło wybuduje czysta:)

https://wpolityce.pl/gospodarka/486098-rusza-program-budowy-100-obwodnic

Rusza program budowy 100 obwodnic! Minister Adamczyk: "Polacy mają prawo korzystać z bezpiecznych dróg"

Jak to rusza? Przecież to był program na pierwsze 100 dni po wyborach. Już powinno być skończone :P

--
Bruno

Data: 2020-02-08 15:25:18
Autor: Trefniś
W dniu .02.2020 o 14:56 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

[...]

Wygrajcie wybory - wybudujecie wszystkie obiecane drogi!

"Ale po co, skoro drogi są już w BRD" jak to gwiazdy totalopozycji  głoszą...

--
Trefniś

Data: 2020-02-08 11:50:11
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 8 lutego 2020 15:25:20 UTC+1 użytkownik Trefniś napisał:

> [...]

Wygrajcie wybory - wybudujecie wszystkie obiecane drogi!

"Ale po co, skoro drogi są już w BRD" jak to gwiazdy totalopozycji  głoszą...

A jak tam poprzednio obiecane 22 mosty? Już wybudowane?

--
Bruno

Data: 2020-02-08 20:04:28
Autor: u2
W dniu 08.02.2020 o 15:25, Trefniś pisze:
[...]

tam gdzie zwykle jeżdżę, czyli do Modlina, to robota wręcz wre po drodze, a pogoda sprzyja, ocieplenie klimatu robi cuda:)

Data: 2020-02-09 07:52:44
Autor: Runt
Rusza program budowy 1000 obwodnic
W dniu 2020-02-08 o 20:04, kupa u2 pisze:

tam gdzie zwykle jeżdżę, czyli do Modlina,

raz na kilka lat to nie jest "zwykle" ;-)))

to robota wręcz wre po drodze,

jakies fotki dokumentujące jak "wre" zrobiłeś? ;-)))

a pogoda sprzyja, ocieplenie klimatu robi cuda:)

To nie ocieplenie klimatu tylko PiS!

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-02-09 10:40:29
Autor: u2
W dniu 09.02.2020 o 07:52, Runt pisze:
to robota wręcz wre po drodze,

jakies fotki dokumentujące jak "wre" zrobiłeś?

te szpunt przyjedź zobacz:)

Data: 2020-02-09 11:27:21
Autor: Yogi
Dnia Sun, 9 Feb 2020 10:40:29 +0100, u2 napisał(a):

W dniu 09.02.2020 o 07:52, Runt pisze:
to robota wręcz wre po drodze,

jakies fotki dokumentujące jak "wre" zrobiłeś?

te szpunt przyjedź zobacz:)

No towarzyszu,, skoro przez rok wybudujecie 1000 obwodnic, a przez 5 lkat
nie wybudowaliście zero to jest spora szansa ze zrealizujecie swoje
oboetnice do 10 maja 2020!

Data: 2020-02-09 11:34:31
Autor: u2
W dniu 09.02.2020 o 11:27, Yogi pisze:
[...]

zazdrościsz szpunt:))))))))

Data: 2020-02-09 18:41:03
Autor: Runt
W dniu 2020-02-09 o 11:34, kupa u2 pisze:
[...]

Znów ćpasz i byty ci się we łbie mnożą? ;-)))

Data: 2020-02-09 23:23:07
Autor: u2
W dniu 09.02.2020 o 18:41, Runt pisze:
zazdrościsz szpunt:))))))))

Znów ćpasz i byty ci się we łbie mnożą?

sądzisz innych po sobie szpunt:))))))))))))

Data: 2020-02-10 08:17:16
Autor: Runt
W dniu 2020-02-09 o 23:23, kupa u2 pisze:
W dniu 09.02.2020 o 18:41, Runt pisze:
zazdrościsz szpunt:))))))))
Znów ćpasz i byty ci się we łbie mnożą?
sądzisz innych po sobie szpunt:))))))))))))

Wywróżyłeś to z kocich flaków? ;-))

Data: 2020-02-09 18:40:26
Autor: Runt
W dniu 2020-02-09 o 11:27, Yogi pisze:
[...]

Skoro obiecali to zrealizują! Tak jak dotychczas! Zero! ;-)))

Data: 2020-02-09 23:24:09
Autor: u2
W dniu 09.02.2020 o 18:40, Runt pisze:
[...]

znowu sam ze sobą dyskutujesz szpuncik ?:)))))))))))))

Data: 2020-02-10 08:18:36
Autor: Runt
W dniu 2020-02-09 o 23:24, kupa u2 pisze:
W dniu 09.02.2020 o 18:40, kupa pisze:
[...]

Co ty dziadek ćpasz? ;-)))

Data: 2020-02-09 07:50:49
Autor: Runt
W dniu 2020-02-08 o 14:40, kupa u2 pisze:
a peło wybuduje czysta:)

https://wpolityce.pl/gospodarka/486098-rusza-program-budowy-100-obwodnic

Rusza program budowy 1000 obwodnic! Minister Adamczyk: "Polacy mają prawo korzystać z bezpiecznych dróg"

Buuuhahhahhahahahahahahhahaaaa!