Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Ruszanie z dwojki

Ruszanie z dwojki

Data: 2009-12-19 11:46:44
Autor: Jacek
Ruszanie z dwojki
Daje mniejszy moment na kolach napedzanych, co ma w zalozeniu zmniejszyc ryzyko buksowania oraz daje to, ze jak ktos nie ma wyczucia przy ruszaniu z jedynki to tez nie bedzie go mial przy ruszaniu z dwójki. ASR-a na pewno nie zastapi.
Jacek

Data: 2009-12-19 13:23:36
Autor: MM
Ruszanie z dwojki
Dnia 19-12-2009 o 11:46:44 Jacek <maps@google.pl> napisał(a):


ASR-a na pewno nie zastapi.

Ostatnio miałem taką sytuacje, stałem na małym wzniesieniu, na jezdni  ubity śnieg.

Ruszam - koła zaczynają się ślizgać włącza się "ASR", auto jedynie co to  przestało się cofać i tak stoję asr spowalnia koła a nie jadę.

Na szczęście mam przycisk aby wyłączyć ESP no i koła zaczęły się szybciej  obracać ale za to powoli do przodu ruszyłem.

(opony zimowe były z jednym sezonem na karku ;))

a więc nie zawsze ASR pomoże no i ruszenie z 2, bo na ileś przypadków  pomoże tylko szybkie obracanie kół dzięki czemu opona rozkopie śnieg aż  trafi na asfalt.

Data: 2009-12-19 14:17:05
Autor: ksoniek
Ruszanie z dwojki
a więc nie zawsze ASR pomoże no i ruszenie z 2, bo na ileś przypadków pomoże tylko szybkie obracanie kół dzięki czemu opona rozkopie śnieg aż trafi na asfalt.

chyba szybciej przepali gumę. Jak masz na dworze minus -15 (a tak jest np. dzisiaj) i w nocy nie będzie aż takiego ruchu to będzie ładna skorupa lodu.
dwujeczka, mało gazu (prawie na sprzęgle) i się jedzie bez poślizgu, tylko trzeba to umieć zrobić

Data: 2009-12-19 17:30:57
Autor: J.F.
Ruszanie z dwojki
On Sat, 19 Dec 2009 13:23:36 +0100,  MM wrote:
a więc nie zawsze ASR pomoże no i ruszenie z 2, bo na ileś przypadków  pomoże tylko szybkie obracanie kół dzięki czemu opona rozkopie śnieg aż  trafi na asfalt.

Z praktyki mi wychodzi ze nie rozkopie. Jakos opona w sniegu swietnie
sie slizga. Byc moze po kilkunastu minutach sie dokopie do asfaltu .. tylko co to
da - asfaltu malo, a kolo zakopane w sniegu gleboko. Byc moze kolejne
pol godziny i bedzie z pol metra drogi, a to juz pozwoli sie rozpedzic
...

J,

Data: 2009-12-19 23:00:52
Autor: Brzezi
Ruszanie z dwojki
sob, 19 gru 2009 o 13:23 GMT, MM napisał(a):

Dnia 19-12-2009 o 11:46:44 Jacek <maps@google.pl> napisał(a):


ASR-a na pewno nie zastapi.

Ostatnio miałem taką sytuacje, stałem na małym wzniesieniu, na jezdni  ubity śnieg.

Ruszam - koła zaczynają się ślizgać włącza się "ASR", auto jedynie co to  przestało się cofać i tak stoję asr spowalnia koła a nie jadę.

Na szczęście mam przycisk aby wyłączyć ESP no i koła zaczęły się szybciej  obracać ale za to powoli do przodu ruszyłem.

(opony zimowe były z jednym sezonem na karku ;))

a więc nie zawsze ASR pomoże no i ruszenie z 2, bo na ileś przypadków  pomoże tylko szybkie obracanie kół dzięki czemu opona rozkopie śnieg aż  trafi na asfalt.

Bo ASR nie jest przeznaczony do lepszego przyspieszania, tak samo jak ABS
nie poprawia hamowania...

ASR jedyne co robi, to zapobiea buksowaniu kol, co zapobiega wpadnieciu w
poslizg...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-12-19 23:01:58
Autor: Brzezi
Ruszanie z dwojki
sob, 19 gru 2009 o 13:23 GMT, MM napisał(a):

Dnia 19-12-2009 o 11:46:44 Jacek <maps@google.pl> napisał(a):


ASR-a na pewno nie zastapi.

Ostatnio miałem taką sytuacje, stałem na małym wzniesieniu, na jezdni  ubity śnieg.

Ruszam - koła zaczynają się ślizgać włącza się "ASR", auto jedynie co to  przestało się cofać i tak stoję asr spowalnia koła a nie jadę.

Na szczęście mam przycisk aby wyłączyć ESP no i koła zaczęły się szybciej  obracać ale za to powoli do przodu ruszyłem.

(opony zimowe były z jednym sezonem na karku ;))

a więc nie zawsze ASR pomoże no i ruszenie z 2, bo na ileś przypadków  pomoże tylko szybkie obracanie kół dzięki czemu opona rozkopie śnieg aż  trafi na asfalt.

Bo ASR nie jest przeznaczony do lepszego przyspieszania, tak samo jak ABS
nie poprawia hamowania...

ASR jedyne co robi, to zapobiea buksowaniu kol, co zapobiega wpadnieciu w
poslizg...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-12-19 23:07:28
Autor: Brzezi
Ruszanie z dwojki
sob, 19 gru 2009 o 13:23 GMT, MM napisał(a):

Dnia 19-12-2009 o 11:46:44 Jacek <maps@google.pl> napisał(a):


ASR-a na pewno nie zastapi.

Ostatnio miałem taką sytuacje, stałem na małym wzniesieniu, na jezdni  ubity śnieg.

Ruszam - koła zaczynają się ślizgać włącza się "ASR", auto jedynie co to  przestało się cofać i tak stoję asr spowalnia koła a nie jadę.

Na szczęście mam przycisk aby wyłączyć ESP no i koła zaczęły się szybciej  obracać ale za to powoli do przodu ruszyłem.

(opony zimowe były z jednym sezonem na karku ;))

a więc nie zawsze ASR pomoże no i ruszenie z 2, bo na ileś przypadków  pomoże tylko szybkie obracanie kół dzięki czemu opona rozkopie śnieg aż  trafi na asfalt.

Bo ASR nie jest przeznaczony do lepszego przyspieszania, tak samo jak ABS
nie poprawia hamowania...

ASR jedyne co robi, to zapobiea buksowaniu kol, co zapobiega wpadnieciu w
poslizg...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-12-19 23:11:15
Autor: Brzezi
Ruszanie z dwojki
sob, 19 gru 2009 o 13:23 GMT, MM napisał(a):

Dnia 19-12-2009 o 11:46:44 Jacek <maps@google.pl> napisał(a):


ASR-a na pewno nie zastapi.

Ostatnio miałem taką sytuacje, stałem na małym wzniesieniu, na jezdni  ubity śnieg.

Ruszam - koła zaczynają się ślizgać włącza się "ASR", auto jedynie co to  przestało się cofać i tak stoję asr spowalnia koła a nie jadę.

Na szczęście mam przycisk aby wyłączyć ESP no i koła zaczęły się szybciej  obracać ale za to powoli do przodu ruszyłem.

(opony zimowe były z jednym sezonem na karku ;))

a więc nie zawsze ASR pomoże no i ruszenie z 2, bo na ileś przypadków  pomoże tylko szybkie obracanie kół dzięki czemu opona rozkopie śnieg aż  trafi na asfalt.

Bo ASR nie jest przeznaczony do lepszego przyspieszania, tak samo jak ABS
nie poprawia hamowania...

ASR jedyne co robi, to zapobiea buksowaniu kol, co zapobiega wpadnieciu w
poslizg...

Pozdrawiam
Brzezi

Ruszanie z dwojki

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona