Rusztowanie na budynku - wypadek lokatora

Data: 2010-09-02 20:39:34
Autor: Jackare
Rusztowanie na budynku - wypadek lokatora
Uzytkownik "rob@L" <xyz@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:i5ok5g$bfe$1inews.gazeta.pl...
Czesc!

Pytanie za 100 punktow ;)

Jak nie wiesz gdzie - dzwon po straz miejska. Skutek raczej gwarantowany i to w dosc szybkim czasie. Ja zawsze tak robie. W sytuacji analogicznej do opisywanej byli w  okolo 10 minut. W sasiedztwie goscie pracowali na dachu, wokól rusztowania nie bylo ogrodzonej i oznakowanej strefy bezpieczenstwa, nie bylo tablicy informacyjne, goscie nie mieli szelek, kasków itp. Wokól biegaly okoliczne dzieci, chodzili ludzie.
Nie gadalem z nikim z tej budowy bo to nie mój interes by dbac o interes wykonawcy. Zadzwonilem po SM byli natychmiast, wsztrymali roboty na okolo 2 dni. Po dwóch dniach wszystko bylo jak nalezy juz do konca robót.
Pierwsza próba kontaktu w tej sprawie z PINBem skonczyla sie informacja ze oni reaguja tylko na zgloszenia pisemne.

A ty dzwon na straz miejska, zglos wypadek (stluczenia itd co piszesz) idz na obdukcje do lekarza, wez L4 powyzej 7 dni i bedziesz mial prawo do odszkodowania od wykonawcy
--
Jackare

Rusztowanie na budynku - wypadek lokatora