Ruszyła lawina odejść z PO

Data: 2013-05-30 09:45:09
Autor: u2
Ruszyła lawina odejść z PO
.... lepiej pozno, niz wcale :

http://niezalezna.pl/41825-platforma-sie-sypie-rusza-lawina-odejsc-z-partii

Po serii wystąpień lokalnych działaczy PO rozczarowanych funkcjonowaniem partii oraz po liście Jarosława Gowina, w którym pojawia się także wiele gorzkich słów o działalności Platformy Obywatelskiej, z partii Donalda Tuska odchodzą działacze lokalnych struktur. Rezygnację z członkostwa w partii ogłosił już szef cieszyńskiego Klubu Radnych PO.

  Adam Wójtowicz, który dotychczas pełnił w strukturach partii funkcję szefa cieszyńskiego Klubu Radnych, zrezygnował z członkostwa w akcie sprzeciwu wobec tego, „co dzieje się w PO na szczeblu lokalnym i krajowym”.

- Jedną z głównych przyczyn mojej rezygnacji jest sprzeciw oraz odcięcie się od decyzji, jakie w naszym mieście podejmują burmistrzowie. Jako członek partii PO i klubu radnych PO jestem utożsamiany z rzekomą koalicją, która rzekomo współrządzi miastem, czyli WDC i PO. Chciałbym wyraźnie zaznaczyć, że w Radzie Miejskiej nigdy takiej koalicji nie było, a rzekome współrządzenie radnych PO jest fikcją - napisał były już polityk PO.

  Wójtowicz podkreśla, że choć II zastępcą burmistrza w mieście jest członek PO, a jego decyzje i działania mają poparcie cieszyńskiej Platformy, były już przewodniczący Klubu Radnych PO nie utożsamia się z nimi.

- Moja rezygnacja jest także wyrażeniem sprzeciwu wobec tego, co dzieje się w PO na szczeblu lokalnym, jak i krajowym – napisał na blogu Adam Wójtowicz.

Autor: pł
Żródło: wojtowiczadam.pl, niezalezna.pl
--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-30 18:33:17
Autor: pluton_
Ruszya lawina odej z PO
 Rezygnacj z czonkostwa w
partii ogosi ju szef cieszyskiego Klubu Radnych PO.

Jak odejdzie drugi to bedzie holokaust a jak trzeci to armagedon.

Nullification

Ruszyła lawina odejść z PO