Ruszyla maszyna po szynach ospale...

Data: 2012-03-14 09:20:20
Autor: s
Ruszyla maszyna po szynach ospale...
.... a wlasciwie wcale nie tak ospale.

Albo inaczej - ospale ruszyla grupa z letargu (delikatnie rzecz nazywajac) dzieki Hubertusowi, to i ja zawatkuje.

Ruszyla tez maszyna trejdowa w NBA i to od razu z wykopem.

Monta + Udoh za Boguta + SJaxa

IMO wielkie gratki dla GSW!!
Monte powinni byli sprzedac juz dawno, ostatnio z wiLQiem i L'e analizowalismy mozliwosci, wychodzilo, ze bida bedzie.

A tu prosze... Oczywiscie, w przyszlym roku mocno beda uzaleznieni od zdrowka kluczowych graczy, ale jezeli zdrowko dopisze, to ja wreszcie widze potencjal na playoffs.

Co do Bucks - nie wiem, czy w ogole pytal ktos o zdanie Skilesa, ale ten sie chyba tepym nozem pochlasta. W kazdym razie lekko z Monta miec nie bedzie.

Pozdr
Slawek

Data: 2012-03-14 11:02:38
Autor: Hubertus Blues
s <s@wp.pl> napisał(a): (...)
Ruszyla tez maszyna trejdowa w NBA i to od razu z wykopem.

Bym chyba nie przesadzał ;)

Monta + Udoh za Boguta + SJaxa

IMO wielkie gratki dla GSW!!

Za co? Za decyzje o odpuszczeniu tego roku?, i rozpoczęcie poszukwań na medycznego cudotwórcę, który postawi na włąsne nogi na dłużej niz 3 tygodnie Boguta?

(...)
Co do Bucks - nie wiem, czy w ogole pytal ktos o zdanie Skilesa, ale ten sie chyba tepym nozem pochlasta. W kazdym razie lekko z Monta miec nie bedzie.

Oni tam, zdaje się, tak się podniecili 8-mym miejscem, że zamienili swój szpital na cokolwiek. Najszybszym "cokolwiekiem" okazał się Monta.

A Jackson ponownie trafił tam, skąd żądał trade'u. Kolejna szansa na wyciaganie wniosków przez auto-przecenianych-pseudo-gwiazdorów.

--
pozdr
HB

Data: 2012-03-14 12:11:52
Autor: s
Ruszyla maszyna po szynach ospale...
W dniu 2012-03-14 12:02, Hubertus Blues pisze:
s<s@wp.pl>  napisał(a):

(...)
Ruszyla tez maszyna trejdowa w NBA i to od razu z wykopem.

Bym chyba nie przesadzał ;)

Jak na pierwszy deal - calkiem okazaly.

Monta + Udoh za Boguta + SJaxa

IMO wielkie gratki dla GSW!!

Za co? Za decyzje o odpuszczeniu tego roku?

Czasami warto i za taka decyzje.

, i rozpoczęcie poszukwań na
medycznego cudotwórcę, który postawi na włąsne nogi na dłużej niz 3 tygodnie
Boguta?

Za to, ze dostali za Monte cokolwiek sensownego.
Powoli przestawalem w to wierzyc.

Wiem, ze Bogut jest ryzykowny. Ale niektorzy nie takie numery robili, chcac pozyskac ryzykownego centra.
Zdecydowanie uwazam, ze Monta wart byle tego ryzyka. Ba, uwazam, ze spuszczenie Monty to "dodawanie przez odejmowanie", jak to kiedys Nieszpory tu pisal o Bostonach i Walkerze.

A Jackson ponownie trafił tam, skąd żądał trade'u. Kolejna szansa na
wyciaganie wniosków przez auto-przecenianych-pseudo-gwiazdorów.

Taaa, ale trafia jakby w inny klimat.
Nie ma juz Nelsona.

Poza tym, nie wiadomo, jak dlugo tu zabawi.

Pozdr
Slawek

Data: 2012-03-14 22:02:21
Autor: Gerard
s <s@wp.pl> napisał(a):
> [...]

Zdecydowanie uwazam, ze Monta wart byle tego ryzyka. Ba, uwazam, ze spuszczenie Monty to "dodawanie przez odejmowanie", jak to kiedys Nieszpory tu pisal o Bostonach i Walkerze.

Problem w tym, że w jego miejsce wskakuje klon Ellisa [może nawet gorszego
typu] - Thompson i jadziem w kółko Macieju...

PS: Też uważam, że za Monte można było wytargować coś sensowniejszego.

pozdr

Data: 2012-03-14 23:20:21
Autor: wiLQ
Gerard  napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

PS: Też uważam, że za Monte można było wytargować coś sensowniejszego.

Moglbys podac przyklady?
Oczywiscie przy zalozeniu, ze druga strona by sie na to zgodzila...

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-03-15 05:32:25
Autor: Gerard
wiLQ <NIE@spam.com> napisał(a):
> [...]

Moglbys podac przyklady?
Oczywiscie przy zalozeniu, ze druga strona by sie na to zgodzila...

Podobno były rozmowy 3-stronnego dealu ORL-NJ-GSW gdzie Monta szedłby do ORL a
Howard do Nets. Jesli to prawda to widac o jaką wartość mogliby się pokusić
Warriors, handlując gdzie indziej.

pozdr

Data: 2012-03-15 09:34:18
Autor: s
W dniu 2012-03-15 06:32, Gerard pisze:
wiLQ<NIE@spam.com>  napisał(a):

[...]

Malo szczegolow, wiec trudno mi ocenic sensownosc tej ploty.
Na jakiej podstawie "widac" te perspektywy?

Jeszcze apropos Boguta, ryzyka i tak dalej.

Kazdy zespol ma cos takiego jak swoja tozsamosc. GSW czegos takiego nie maja IMO odkad pamietam. Albo maja, ale nie taka, jaka potrzebna jest do walki o mistrza. Owszem, potrafili zawalczyc nieco w playoffs, majac do dyspozycji superutalentowany obwod z Hardawayem, Mullinem i Richmondem (+ Mirczulonis, nie mylic z Jagna Marczulajtis). Owszem potrafili ubic Dallas, zamieniajac sie na jedna serie w rottweilerow. Ale to nadal jest druzyna radosnego basketu spod znaku All Star Game.

Ja juz to przerabialem na przykladzie Heat, ktorzy grali to samo, z Ryżem i Smithem w składzie. Rewolucja zaczela sie wraz z przyjsciem Mourninga, bo swiezy manago, Pat Riley dobrze wiedzial, ze to jedyna droga do sukcesow sportowych. Zo odmienil zespol, zaczeli bronic, zaczeli walczyc, zaczeli gryzc parkiet. Takze Hardaway, ktory w GSW wczesniej gral j/w. Takze kazdy FA, ktory im sie napatoczyl. Mieli wlasciwego lidera.

I gdy Zo opuscil druzyne przez problemy z nerka, wydawalo sie, ze wszystko to pojdzie sie kochac. Nic z tego, walczyli dalej. Znalazl sie Ike Austin, ktory flaki z siebie wypruwal, jak nigdy wczesniej i nigdy pozniej (mimo, ze w Orlando czasem statystycznie sie pokazal). Jasne, nie oznaczalo to dla Heat w efekcie zlotego okresu, ale byl juz to zespol, na ktorym mozna bylo cos budowac.

GSW oddali marudnego wrzoda, ktory ma dokladnie taki profil, jakiego oczekuje sie od "zastrzyku ofensywnego" z lawki. Dostali IMO prawdziwego lidera, z osobowoscia. Masz racje, na miejsce Monty przyjdzie nowy, Thompson, moze Rush. I zaryzykuje opinie, ze sie odnajdzie. Ale nie bedzie juz stanowil o obliczu zespolu. Teraz trzon zespolu to duet Curry - Bogut, ze swietnym role playerem i walczakiem w postaci Lee. Bardzo inteligentni gracze i w mojej ocenie zdolni zmontowac ciekawa paczke, laczaca defensywe z ofensywa na poziomie playoffs. O ile zdrowko pozwoli...

I to jest to jedyne ryzyko. Jak juz pisalem - uwazam, ze Monta nie jest wygorowana cena za przeprowadzenie tego eksperymentu.

Pozdr
Slawek

Data: 2012-03-15 09:36:13
Autor: s
Ruszyla maszyna po szynach ospale...

(+ Mirczulonis

Marczulonis, lub jak kto woli Marciulonis, kurde..:-)

Pozdr
Slawek

Data: 2012-03-15 09:28:55
Autor: Hubertus Blues
s <s@wp.pl> napisał(a):

> (+ Mirczulonis

Marczulonis, lub jak kto woli Marciulonis, kurde..:-)

Nie zdążyłem, psia krew

;)

--
pozdr
HB

Data: 2012-03-15 09:30:26
Autor: Hubertus Blues

Data: 2012-03-15 22:00:41
Autor: Gerard
s <s@wp.pl> napisał(a):

GSW oddali marudnego wrzoda, ktory ma dokladnie taki profil, jakiego oczekuje sie od "zastrzyku ofensywnego" z lawki. Dostali IMO prawdziwego lidera, z osobowoscia. Masz racje, na miejsce Monty przyjdzie nowy,

Może się mylę [czas pokaże] ale kompletnie nie wierzę w Boguta. To center
ledwo powyżej przeciętnej, którego lista kontuzji wydłuża się z dnia na dzień.
Raczej wydaje mi się, że Warriors zafundowali sobie kolejny ból głowy na
najbliższe lata niż realne wzmocnienie.

pozdr

Data: 2012-03-16 06:18:56
Autor: lorak
W dniu 2012-03-15 23:00, Gerard pisze:
s<s@wp.pl>  napisał(a):

[...]

że jak?! ledwo powyżej przeciętnej?!
przecież razem z Bynumem to najlepszy środkowy NBA po Howardzie.

Data: 2012-03-16 14:26:13
Autor: Gerard
lorak <chalid@gazeta.pl> napisał(a):

> Może się mylę [czas pokaże] ale kompletnie nie wierzę w Boguta. To center
> ledwo powyżej przeciętnej,

że jak?! ledwo powyżej przeciętnej?!
przecież razem z Bynumem to najlepszy środkowy NBA po Howardzie.

Huh? Wg jakich wskaźników?

pozdr

Data: 2012-03-16 17:15:26
Autor: lorak

s<s@wp.pl>   napisał(a):

[...]

RAPM

i machnąłem się, nie razem z Bynumem, a z Gasolem. chyba że Duncana, Nene czy Pau zakwalifikujemy jako C.

Data: 2012-03-18 20:20:30
Autor: Gerard
Ruszyla maszyna po szynach ospale...

> Huh? Wg jakich wskaźników?

RAPM

i machnąłem się, nie razem z Bynumem, a z Gasolem. chyba że Duncana, Nene czy Pau zakwalifikujemy jako C.

Jeff Foster jest wyżej.

pozdr

Data: 2012-03-19 14:28:44
Autor: Gerard
Ruszyla maszyna po szynach ospale...
lorak <chalid@gazeta.pl> napisał(a):

> Jeff Foster jest wyżej.

nie gra tylu minut.

Ale dlaczego bardziej cenisz RAPM niż np. WS?

pozdr

Data: 2012-03-19 15:52:23
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2012-03-19 15:28, Gerard pisze:

[...]

Bo wg RAPM Bogut jest trzecim najlepszym centrem w NBA :)

Data: 2012-03-19 16:13:49
Autor: lorak
[...]

ponieważ WS (jak zresztą każda boxscorowa metryka) prawie w ogóle nie uwzględnia defensywy.

Data: 2012-03-16 12:54:45
Autor: Tomasz Radko
s <s@wp.pl> napisał(a):

[...]

Kontuzje niezwiązane ze sobą. Raczej "freak injuries" niż problemy
strukturalne. No i wskaż mi w NBA dziesięciu lepszych centrów. A
środkowy z pierwszej dziesiątki jest cenniejszy od obrońcy, w dodatku
spoza pierwszej dwudziechy.

Data: 2012-03-16 08:17:58
Autor: Leszczur
On 16 Mar, 07:54, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> [...]
> ledwo powyżej przeciętnej, którego lista kontuzji wydłuża się z dnia na dzień.

Kontuzje niezwiązane ze sobą. Raczej "freak injuries" niż problemy

Mozliwe, ale jednak to na tyle poważne urazy, ze mozna sie obawiac
skutkow dlugoterminowych.
Poza tym "freak injuries" moga byc efektem problemow strukturalnych.

No i wskaż mi w NBA dziesięciu lepszych centrów.

Mozna spokojnie wskazac 10 mniej ryzykownych tak zdrowotnie jak i
finansowo.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-03-16 16:32:41
Autor: s
Ruszyla maszyna po szynach ospale...
Mozna spokojnie wskazac 10 mniej ryzykownych tak zdrowotnie jak i
finansowo.

zgadzam sie!

Ryan Hollins
Jamaal Magloire
Robin Lopez
Nazr Mohammed
Johan Petro
Ben Wallace
Joel Anthony
Matt Bonner
Zaza Pachulia
Allen Lavoy

voilla!

;-)

Pozdr
Slawek

Data: 2012-03-16 12:39:00
Autor: Leszczur
On 16 Mar, 11:32, s <s...@wp.pl> wrote:
> Mozna spokojnie wskazac 10 mniej ryzykownych tak zdrowotnie jak i
> finansowo.

zgadzam sie!

Ryan Hollins
Jamaal Magloire
Robin Lopez
Nazr Mohammed
Johan Petro
Ben Wallace
Joel Anthony
Matt Bonner
Zaza Pachulia
Allen Lavoy

voilla!

;-)

Zapomniałeś o Kurrrcie Thomasie!

Data: 2012-03-16 16:36:53
Autor: Tomasz Radko

s <s...@wp.pl> napisał(a):

[...]

On April 3, 2010, during a game against the Phoenix Suns in Milwaukee,
Bogut suffered a major right elbow and hand injury after falling hard to
the floor following a slam dunk. The next day the Bucks announced he had
suffered a dislocated right elbow, broken right hand, and a wrist sprain.

Jaki problem strukturalny jest przyczyną tego, że jak przyglebił, to mu
łokieć puścił? Więzadła w kolanie ma całe, Achillesy w porządku.
Złamanie kości zależy od przyłożonej siły, a nie od kontuzjogenności.

No i wskaż mi w NBA dziesięciu lepszych centrów.

Mozna spokojnie wskazac 10 mniej ryzykownych tak zdrowotnie jak i
finansowo.

Np. ja byłbym centrem nie wnoszącym żadnego ryzyka. Podpisałbym kontrakt
minimalny. A że żaden trzeźwy trener nie wpuściłby mnie na parkiet
szansa kontuzji byłaby zerowa. Ciekawe, dlaczego, nikt z NBA jeszcze do
mnie nie zadzwonił? Pewnie dlatego, że agenta nie mam.

Data: 2012-03-19 05:06:19
Autor: Leszczur
On 16 Mar, 11:36, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
[...]

Łokieć faktycznie - sprawa losowa, ale Andrzejek miał tez kilka innych
kontuzji.
Lewa stopa w 10'2006 (out na 6-8)
Lewa stopa w 3'2007 (out for season)
Kontuzja pleców 2008 (out for season)
Łokieć 2010 (out for season)
Kontuzja pleców 10-11'2011
Łokieć 4'2011 (out for season)
Lewy staw skokowy 2012 - złamanie (out indefinitely)

Nie da się wykluczyć, ze kontuzje pleców mają związek z kontuzjami
stopy (kompensacja, nierównomierne rozkładanie siły w trakcie biegania
i skakania itp). Ale zauważ, że mowa jest też o 6 latach powracających
kontuzji w obrębie jednego stawu. I to może być już niepokojące.

> [...]

szansa kontuzji byłaby zerowa. Ciekawe, dlaczego, nikt z NBA jeszcze do
mnie nie zadzwonił? Pewnie dlatego, że agenta nie mam.

Gdzies tam trzeba mówić tez o ewentualnym zysku przy podejmowaniu
takiego ryzyka. Blazers zajęło 5 lat dojście do wniosku, że z tej mąki
chleba nie będzie. Bogut idzie w podobnym kierunku, gdzie koszty
(nawet ponoszone przez firmy ubezpieczeniowe) sa na tyle duże, że
potencjalny zysk nie będzie w stanie ich przewyższyć.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-03-16 14:38:10
Autor: Gerard
.

Kontuzje niezwiązane ze sobą. Raczej "freak injuries" niż problemy
strukturalne.

Tak czy owak łamliwy jest bardzo. To już lepiej było ściągnąć Camby'ego.

No i wskaż mi w NBA dziesięciu lepszych centrów. A

Patrząc na ws/48 M.Gasol, Howard, Bynum, Horford, Noah, Gortat, Camby, McGee,
D.Jordan, Monroe, A.Jefferson, T.Chandler, Haywood, Hibbert, Pekovic,
Dalembert. Nawet Hawesa chętniej bym wziął, bo się rozkręca.

środkowy z pierwszej dziesiątki jest cenniejszy od obrońcy, w dodatku
spoza pierwszej dwudziechy.

Bogut jest upgrade'm wobec Monty [o ile będzie zdrowy - duże "o ile"], ja
tylko zwracam uwagę, że w obecnej NBA, gdzie patrzą głównie na ppg, za Ellisa
mogli wziąć więcej.

Data: 2012-03-16 16:29:11
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2012-03-16 15:38, Gerard pisze:

[...]

Jeżeli moneta wypadnie pięć razy z rzędu orzełkiem do góry - nazwiesz ją
orzełkowatą? S**t happens.

To już lepiej było ściągnąć Camby'ego.

Nie żartuj, porównaj ich daty urodzenia. GSW nie walczy o ten sezon,
tylko o kilka następnych.

[...]

Howard, Bynum na pewno. Noah, Horford, Gasol - i już.

[...]

Ellis był na rynku co najmniej od zeszłego sezonu. Najwyraźniej Detroit
i Nowy Jork nie były zainteresowane, a reszta GMów ma IQ powyżej
temperatury otoczenia.

Data: 2012-03-18 20:22:43
Autor: Gerard
Ruszyla maszyna po szynach ospale...
Tomasz Radko <trad@interia.pl> napisał(a):

Jeżeli moneta wypadnie pięć razy z rzędu orzełkiem do góry - nazwiesz ją
orzełkowatą? S**t happens.

Właśnie zastanawiam się czemu na to g*wno skusili się Warriors.

pozdr

Data: 2012-03-14 14:00:48
Autor: s
W dniu 2012-03-14 09:20, s pisze:
... a wlasciwie wcale nie tak ospale.

The New York Post reported Wednesday that Carmelo Anthony would prefer to be traded in advance of the deadline.

no to juz sa jaja jakies.
Rowno pol roku wytrzymal. Rynek, o jakim koszykarz moze sobie marzyc, system sprzyjajacy nabijaniu statystyk.

To czego on chce? Pierscienia?? Oj, poprzewracalo im sie we lbach ...:-)

Pozdr
Slawek

Data: 2012-03-14 14:07:34
Autor: s
W dniu 2012-03-14 14:00, s pisze:
W dniu 2012-03-14 09:20, s pisze:
[...]

Napisalem "pol roku"??
Jakis ciezki dzien dzis...

Pozdr
Slawek

Data: 2012-03-14 23:19:38
Autor: wiLQ
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

The New York Post reported Wednesday that Carmelo Anthony would prefer to be traded in advance of the deadline.

no to juz sa jaja jakies.

Albo plotki z niesprawdzonych zrodel...
A propos Melo, D'Antoni odszedl ;-)

Rowno pol roku wytrzymal. Rynek, o jakim koszykarz moze sobie marzyc, system sprzyjajacy nabijaniu statystyk.

To czego on chce? Pierscienia?? Oj, poprzewracalo im sie we lbach ...:-)

Przez Lina przestal byc "the man" i w dodatku ktos mu ujal chwaly to
bierzemy zabawki i do innej piaskownicy...

Data: 2012-03-15 19:23:29
Autor: wiLQ
Ruszyla maszyna po szynach ospale...
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Jest tego wiecej:

- Gerald Wallace do Nets za wygasajace i pick,

- Barbosa do Pacers [nie wiem po co btw],

- Sessions, Eyenga do Lakers za Waltona i pick.

To jakis mega steal dla Lakers. Wydawalo mi sie, ze za samego Waltona
beda musieli zaplacic pickiem, a oni przy tym wyciagneli dwoch graczy
rotacyjnym w tym jednego dobrego startera? Gratulacje.

Data: 2012-03-15 19:41:53
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2012-03-15 19:23, wiLQ pisze:
[...]

Wygląda na to, że Lakers zachowali trade exception od Dallas. Być może
drugi pick pójdzie do Minnesoty za Beasleya. Fool's gold. Blazers
handlują Wallace'm, może Lakers się wetną.
Bynum/Gasol/Wallace/Bryant/Sessions - i nagle najsłabszym punktem jest SG :)

Sessions jest dużym wzmocnieniem. Wg WS/48 to przeciętny PG (Fisher and
Blake są sporo poniżej średniej), wg WP/48 wypada jeszcze lepiej (zeszły
sezon .150).

Eyengi nie rozumiem. Nie wiem skąd pomysł, że jest "graczem rotacyjnym".
W tym sezonie zagrał 83 minuty. Tak jak sezon temu miał WS/48 poniżej
zera. Szczęśliwie już następny sezon to tylko team option.

Data: 2012-03-15 20:22:57
Autor: s
W dniu 2012-03-15 19:41, Tomasz Radko pisze:
. Być może
drugi pick pójdzie do Minnesoty za Beasleya. Fool's gold.

Poszedl z Panem Prezesem do Houston za Hilla.
I tez wyglada to ciekawie. Co prawda najblizszy draft mocny, ale pick playoffowy, a z Hilla juz z grubsza wiadomo, ze solidny PF powinien byc.

Pozdr
Slawek

Data: 2012-03-16 12:52:48
Autor: Tomasz Radko
[...]