Ruszyła wielka PO wyborcza akcja: 100 zakazów na 100-lecie (Odzyskania) Niepodległości

Data: 2018-11-07 19:56:48
Autor: A. Filip
Ruszyła wielka PO wyborcza akcja: 100 zakazów na 100-lecie (Odzyskania) Niepodległości
Man pogardę dla tych politycznych miernot które z wyjątkową perfidią
ogłosiły zakazy dopiero PO wyborach lokalnych.

--
A. Filip

Data: 2018-11-07 15:37:52
Autor: japanizer
On Thursday, November 8, 2018 at 3:56:51 AM UTC+9, A. Filip wrote:
Man pogardę dla tych politycznych miernot które z wyjątkową perfidią
ogłosiły zakazy dopiero PO wyborach lokalnych.

I dlatego P.O. premiera i P.O. prezydenta z wielką pogardą powiedzieli, nim marsze zakazano: nie będziemy brać udziału w marszach, bo tam są faszyści-prowokatorzy z ONR?

Data: 2018-11-07 19:59:29
Autor: u2
W dniu 07.11.2018 o 19:56, A. Filip pisze:
Man pogardę dla tych politycznych miernot które z wyjątkową perfidią
ogłosiły zakazy dopiero PO wyborach lokalnych.

ano, man:)))))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-11-07 20:25:18
Autor: Sonn
W dniu 2018-11-07 o 19:56, A. Filip pisze:
Man pogardę dla tych politycznych miernot które z wyjątkową perfidią
ogłosiły zakazy dopiero PO wyborach lokalnych.

A ja mam wielką pogardę dla twoich kolegów, pajaców nazistów z ONR

--
Sonn

Data: 2018-11-07 21:01:39
Autor: silvio balconetti
Am 07.11.18 um 20:25 schrieb Sonn:
[...]

Jak przedmowca stawi sie na manifestacje, to moze dostanie w glowizne i jeszcze przed Wigilia przemowi ludzkim glosem? ;-)

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2018-11-07 21:13:54
Autor: u2
W dniu 07.11.2018 o 21:01, niemiecki syfek pisze:
[...]

wiadomo niemcy zawsze gardzą innymi narodami, zwłaszcza żydkami:))))))))))))

Data: 2018-11-08 07:59:23
Autor: z
W dniu 2018-11-07 o 20:25, Sonn pisze:

A ja mam wielką pogardę dla twoich kolegów, pajaców nazistów z ONR

Jeśli każdy prawicowiec to faszysta to każdy gej to pedofil

Data: 2018-11-07 23:50:00
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 8 listopada 2018 07:59:26 UTC+1 użytkownik z napisał:
W dniu 2018-11-07 o 20:25, Sonn pisze:

> A ja mam wielką pogardę dla twoich kolegów, pajaców nazistów z ONR
> Jeśli każdy prawicowiec to faszysta to każdy gej to pedofil

ONR to nie jest "każdy prawicowiec". To tak specyficzny typ prawicowca..
https://www.youtube.com/watch?v=uO9bKnkXD_4

--
Bruno

Data: 2018-11-08 09:20:02
Autor: Pajdak
robienie dymu czyli przykrywka dla klęski PiS
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5be3decc$0$490$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2018-11-07 o 20:25, Sonn pisze:

A ja mam wielką pogardę dla twoich kolegów, pajaców nazistów z ONR

Jeśli każdy prawicowiec to faszysta to każdy gej to pedofil

A każdy ksiądz? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-08 11:20:11
Autor: A. Filip
"Pajdak" <runt@anekumena.all> pisze:
[...]

A każdy ksiądz to "wielki reżyser" ;-)

--
A. Filip

Data: 2018-11-08 02:32:16
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 8 listopada 2018 11:20:16 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
"Pajdak" <runt@anekumena.all> pisze:
> Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości

> A każdy ksiądz? ;-)))

A każdy ksiądz to "wielki reżyser" ;-)

Lepiej. Księża dostają w Polsce awanse za takie zasługi: https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Ksiadz-Robert-Kramek-skazany-za-gwalt-w-USA-zostal-proboszczem-w-parafii --
Bruno

Data: 2018-11-08 18:28:41
Autor: Sonn
W dniu 2018-11-08 o 11:20, A. Filip pisze:
[...]

Pedofilskiego porno o podłożu ONR-owskim z tobą w roli głównej, na pewno

--
Sonn

Data: 2018-11-08 09:44:34
Autor: Zenek Kapelinder
robienie dymu czyli przykrywka dla klęski PiS
Zebys nie wykrakal seks tasm z wybitnymi dzialaczami jelopozycji. Podobno sa.

Data: 2018-11-08 10:42:15
Autor: japanizer
On Friday, November 9, 2018 at 2:44:35 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Zebys nie wykrakal seks tasm z wybitnymi dzialaczami jelopozycji. Podobno sa.

Te z Trzaskowskim? Serio? Kłamcy z PiS o nich wspominali przed wyborami, ale coś zapomnieli upublicznić, ojej, starcza skleroza, jak u ciebie?

No ale Jakiś dresiarz dostał wysokie drugie miejsce, i kopa w dupę przy okazji.

Data: 2018-11-08 10:47:43
Autor: Zenek Kapelinder
robienie dymu czyli przykrywka dla klęski PiS
Na kazde tasmy jest odpowiedni czas.

Data: 2018-11-08 19:28:40
Autor: z
robienie dymu czyli przykrywka dla klęski PiS
W dniu 2018-11-08 o 09:20, Pajdak pisze:

A każdy ksiądz? ;-)))

Dzięki za zwrócenie uwagi.

Każdy ksiądz to gej a każdy gej to pedofil.

Tak jest lepiej?

Data: 2018-11-08 10:45:42
Autor: japanizer
On Friday, November 9, 2018 at 3:28:47 AM UTC+9, z wrote:
W dniu 2018-11-08 o 09:20, Pajdak pisze:

> A każdy ksiądz? ;-)))

Dzięki za zwrócenie uwagi.

Każdy ksiądz to gej a każdy gej to pedofil.

Tak jest lepiej?

Na pewno głupiej.

Data: 2018-11-08 00:52:43
Autor: Smok Eustachy
[...]

Generalny Gubernator Hans Frank zakazał zgromadzeń powyżej 8 Polaków a w Marszu Niepodległości 100 tysięcy  idzie i się żadnego Szturmfirera nie pyta o zgodę. W takiej sytuacji Hanna Gronkiewicz-Waltz )dalej: HGW) nie może pozostać bierna i musi interweniować. No teraz poleci pirze ale przyczyny zamętu nie są należycie objaśniane: kto pamięta jak przyjechała Antifa w celu atakowania grup rekonstrukcyjnych? Byli bardzo zdziwieni gdyż powszechnie byli odbierani jako gestapowcy i esesmani. Nie wiadomo czemu? Tutaj też HGW podobnie chce zabłysnąć.

15 sierpnia jedni świętują Cud nad Wisłą, zwycięstwo nad bolszevią, przeciwuderzenie znad Wieprza, ocalenie Europy. A drudzy opłakują fiasko marchlewszczyzny:, Tymczasowy Komitet Rewolucyjny Polski  został pogoniony. A Marchlewskiego kto wyznaczył? Sam Lenin. I tu żadnego respektu nie mieli tylko wysiudali  z tego Białystoku całe towarzycho. A na południu kto poniósł klęskę? Sam Stalin poniósł. Nie ma tak wielkiego zadośćuczynienia, które by mogło wynagrodzić tę zbrodnię. Podobnie 11 listopada jedni świ ętują Niepodległość, a drudzy opłakują Różę Luksemburg i Republikę Rad. Nie da się pogodzić tych sprzecznych tendencji w żaden sposób i podział w społeczeństwie musi być. Unia Europejska zaś jakby miała wybierać to też raczej wolała by obchodzić Różę Luksemburg niż niepodległość. Takie są realia o których trzeba głośno mówić. Woleliby mieć Armię Czerwona w Paryżu i komisarzy ludowych niż zwykłych komisarzy unijnych. Leszcze takie.

image

Stąd się biorą takie inicjatywy jak ów Możeł, gdzie nie było naszych flag tylko jakieś biało-różowe i czarne okulary w różowych oprawkach. Bo polskiego to oni nic nie chcą a nie mogą wprost wyrazić swego poglądu. I teraz HGW wolałaby jakiegoś możeła niż Marsz Niepodległości. Marsz podległości niech se urządzi. Marsz bolszewików by nie przeszedł ale podległości jak najbardziej. Przecież przez tą niepodległość nie wjechali do Polski na ruskich czołgach już w 1920 roku tylko musieli czekać aż do 1945. Ojciec Michnika przez tą niepodległość dostał parę lat puszki w kiciu więc jakaś uraza jest. By się poszperało to by się i u innych naznajdowało różnych takich tych.

II

O istnieniu ciągłości mentalnej możemy wnioskować z przyczyn następujących: Stalin nakazał wyzywać wszystkich akomunistów od faszystów. Socjaldemokratów nazywali socjalfaszystami itp.  I teraz powtarzają. A wyzywanie Akowców od faszystów to są czasy propagandy stalinowskiej też. Mamy teraz nawrót metod stalinowskich pod opiekuńczymi skrzydłami unijnymi. ZBoWiDowcy wyłażą z nor na światło dzienne, np. w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, gdzie funkcjonariuszka MO Gawor kultywuje tradycję służby.
Doszły mnie słuchy, że decyzja HGW o zakazie Marszu jest podobnie nielegalna jak wprowadzenie Stanu Wojennego przez Jaruzelskiego. Marsz Niepodległości to wydarzenie cykliczne, a takie to tylko wojewoda ponoć może. To jak tak to ja wydaję decyzje, że Marsz jest nieodwołany i anuluję wszystkie, przeszłe i przyszłe, decyzje HGW w tej sprawie.

Niestety decyzja Prezydenta Andrzeja Dudy o swoim marszu w tym świetle wygląda źle. Bo tyle lat narodowcy walczyli o ten Marsz, odpierali ataki bojówek Antify, Hanny Gronkiewicz Waltz i innych że im się on należy jak psu buda. Nie można też dopuścić do restytucji metod stalinowskich, a wszelakie insynuacje faszystowskie powinny być karane. Dyskusję na ten temat możemy rozpocząć dopiero w momencie gdy Platforma Obywatelska złoży wniosek o samorozwiązanie.

III

Kluzik-Rostkowska popłyneła przy okazji dyskusji o faszyźmie:
https://www.salon24.pl/newsroom/905844,zalek-pucza-kluzik-rostkowska-czym-jest-faszyzm-kompromitacja-poslanki-po
Przypominam, że do polityki wprowadził ją Kaczor, natomiast celnie punktujący poseł Żalek to długoletni poseł Platformy obywatelskiej. I takie tam mają pojęcie o faszyzmie: wystarczy, że Stalin kazał wyzywać wszystkich od faszystów to wyzywają. pełna kompromitacja.

IV

W tej sytuacji w niedzielę melduję się w Warszawie na Marszu Niepodległości no b innej drogi nie ma. Stulecie Niepodległości wymaga uczczenia a Hanna Gronkiewicz-Waltz razem z KODomią i wszelaką inną bolszevią niech se obchodzi stulecie PRL ale w Moskwie.

Data: 2018-11-08 09:33:32
Autor: Pajdak
100 zakazów - in vitro jako 1-wsze
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
Man pogardę dla tych politycznych miernot które z wyjątkową perfidią
ogłosiły zakazy dopiero PO wyborach lokalnych.

Przed wyborami też byś darł japę.
Cwiczysz już przed lustrem "hajlowanie"? ;-)))
--
Pajdak

Data: 2018-11-08 18:32:46
Autor: Sonn
W dniu 2018-11-08 o 09:33, Pajdak pisze:
[...]

On to ma opanowane od dawna. Nie musi ćwiczyć. Wystarczy poczytać i prześledzić jego posty na usenecie żeby zobaczyć że to miłośnik "patriotycznych" faszystów. ZAWSZE broni pseudopatriotycznych nazioli

--
Sonn

Data: 2018-11-08 09:39:23
Autor: japanizer
On Friday, November 9, 2018 at 2:32:43 AM UTC+9, Sonn wrote:
> [...]

On to ma opanowane od dawna. Nie musi ćwiczyć. Wystarczy poczytać i prześledzić jego posty na usenecie żeby zobaczyć że to miłośnik "patriotycznych" faszystów. ZAWSZE broni pseudopatriotycznych nazioli

I nawet wątek o wyprawie na Marsa zmieni w wątek z pedofilią, tak go to najwyraźniej rajcuje.

Data: 2018-11-08 18:48:37
Autor: A. Filip
100 zakazów PO wyborczych na 100 lecie (Odzyskania) Niepodległości
Sonn <xxx123xxx@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

To się naucz ciulu ich atakować nie jak byle partacz i debil.
Za ONR 2.0 nie przepadam ale "stalinowskich antyfaszystów" uważam
(obecnie/na razie) za _znacznie_ większe zagrożenie.

Józef Stalin wielkim antyfaszystą był - nie wystarczy podawać się za
antyfaszystę by mieć rację.  BTW Simon Mol był antyfaszystą roku 2003.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Simon_Mol

--
A. Filip

Data: 2018-11-08 21:01:36
Autor: Pajdak.
Użytkownik "Sonn" <xxx123xxx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

Może masz rację! Ja mam go za pajaca.

--
Pajdak

Ruszyła wielka PO wyborcza akcja: 100 zakazów na 100-lecie (Odzyskania) Niepodległości