Ruszyła wielka PO wyborcza akcja: 100 zakazów na 100-lecie (Odzyskania) Niepodległości

Data: 2018-11-07 20:25:18
Autor: Sonn
Ruszyła wielka PO wyborcza akcja: 100 zakazów na 100-lecie (Odzyskania) Niepodległości
W dniu 2018-11-07 o 19:56, A. Filip pisze:
Man pogardę dla tych politycznych miernot które z wyjątkową perfidią
ogłosiły zakazy dopiero PO wyborach lokalnych.

A ja mam wielką pogardę dla twoich kolegów, pajaców nazistów z ONR

--
Sonn

Data: 2018-11-07 21:01:39
Autor: silvio balconetti
Am 07.11.18 um 20:25 schrieb Sonn:
[...]

Jak przedmowca stawi sie na manifestacje, to moze dostanie w glowizne i jeszcze przed Wigilia przemowi ludzkim glosem? ;-)

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2018-11-07 21:13:54
Autor: u2
W dniu 07.11.2018 o 21:01, niemiecki syfek pisze:
[...]

wiadomo niemcy zawsze gardzą innymi narodami, zwłaszcza żydkami:))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-11-08 07:59:23
Autor: z
W dniu 2018-11-07 o 20:25, Sonn pisze:

A ja mam wielką pogardę dla twoich kolegów, pajaców nazistów z ONR

Jeśli każdy prawicowiec to faszysta to każdy gej to pedofil

Data: 2018-11-07 23:50:00
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 8 listopada 2018 07:59:26 UTC+1 użytkownik z napisał:
W dniu 2018-11-07 o 20:25, Sonn pisze:

> A ja mam wielką pogardę dla twoich kolegów, pajaców nazistów z ONR
> Jeśli każdy prawicowiec to faszysta to każdy gej to pedofil

ONR to nie jest "każdy prawicowiec". To tak specyficzny typ prawicowca..
https://www.youtube.com/watch?v=uO9bKnkXD_4

--
Bruno

Data: 2018-11-08 09:20:02
Autor: Pajdak
robienie dymu czyli przykrywka dla klęski PiS
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5be3decc$0$490$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2018-11-07 o 20:25, Sonn pisze:

A ja mam wielką pogardę dla twoich kolegów, pajaców nazistów z ONR

Jeśli każdy prawicowiec to faszysta to każdy gej to pedofil

A każdy ksiądz? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-08 11:20:11
Autor: A. Filip
"Pajdak" <runt@anekumena.all> pisze:
[...]

A każdy ksiądz to "wielki reżyser" ;-)

--
A. Filip

Data: 2018-11-08 02:32:16
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 8 listopada 2018 11:20:16 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
"Pajdak" <runt@anekumena.all> pisze:
> Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości

> A każdy ksiądz? ;-)))

A każdy ksiądz to "wielki reżyser" ;-)

Lepiej. Księża dostają w Polsce awanse za takie zasługi: https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Ksiadz-Robert-Kramek-skazany-za-gwalt-w-USA-zostal-proboszczem-w-parafii --
Bruno

Data: 2018-11-08 18:28:41
Autor: Sonn
W dniu 2018-11-08 o 11:20, A. Filip pisze:
[...]

Pedofilskiego porno o podłożu ONR-owskim z tobą w roli głównej, na pewno

--
Sonn

Data: 2018-11-08 09:44:34
Autor: Zenek Kapelinder
robienie dymu czyli przykrywka dla klęski PiS
Zebys nie wykrakal seks tasm z wybitnymi dzialaczami jelopozycji. Podobno sa.

Data: 2018-11-08 10:42:15
Autor: japanizer
On Friday, November 9, 2018 at 2:44:35 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Zebys nie wykrakal seks tasm z wybitnymi dzialaczami jelopozycji. Podobno sa.

Te z Trzaskowskim? Serio? Kłamcy z PiS o nich wspominali przed wyborami, ale coś zapomnieli upublicznić, ojej, starcza skleroza, jak u ciebie?

No ale Jakiś dresiarz dostał wysokie drugie miejsce, i kopa w dupę przy okazji.

Data: 2018-11-08 10:47:43
Autor: Zenek Kapelinder
robienie dymu czyli przykrywka dla klęski PiS
Na kazde tasmy jest odpowiedni czas.

Data: 2018-11-08 19:28:40
Autor: z
robienie dymu czyli przykrywka dla klęski PiS
W dniu 2018-11-08 o 09:20, Pajdak pisze:

A każdy ksiądz? ;-)))

Dzięki za zwrócenie uwagi.

Każdy ksiądz to gej a każdy gej to pedofil.

Tak jest lepiej?

Data: 2018-11-08 10:45:42
Autor: japanizer
On Friday, November 9, 2018 at 3:28:47 AM UTC+9, z wrote:
W dniu 2018-11-08 o 09:20, Pajdak pisze:

> A każdy ksiądz? ;-)))

Dzięki za zwrócenie uwagi.

Każdy ksiądz to gej a każdy gej to pedofil.

Tak jest lepiej?

Na pewno głupiej.

Ruszyła wielka PO wyborcza akcja: 100 zakazów na 100-lecie (Odzyskania) Niepodległości