Rutkowski to idiota

Data: 2009-10-29 05:03:13
Autor: Pistacjusz
Rutkowski to idiota
Właśnie na komisji śledczej chwalił się pomysłem jaki kierował do MF.
Pomysł polegał na tym aby rodzinom porwanych blokować wszystkie środki
na kontach.

Data: 2009-10-29 15:57:45
Autor: matusm
Rutkowski to idiota

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:935d54ba-7c7c-42b5-8cee-704d1eece1aej24g2000yqa.googlegroups.com...
Właśnie na komisji śledczej chwalił się pomysłem jaki kierował do MF.
Pomysł polegał na tym aby rodzinom porwanych blokować wszystkie środki
na kontach.

Syn sbeka
Zatrudnia negatywnie  zweryfikowanych sbekow

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-10-29 16:05:30
Autor: Ensitherum
Rutkowski to idiota
zomowskie ścierwo.

Data: 2009-10-29 19:02:49
Autor: jerzyn
Rutkowski to idiota

[...]

Oczywiście "opiekę" nad tymi kontami on miał przejąć i nimi dysponować, czysta komuna i rodziców do wiezienia bo za dużo kasy maja.

Rutkowski to idiota