Rutynowa kontrola trze¼wo¶ci...

Data: 2016-12-16 09:51:00
Autor: J.F.
Rutynowa kontrola trze¼wo¶ci...
U¿ytkownik "re"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:o2vag7$a41$1@mx1.internetia.pl...
http://niusy.pl/@msn.com/9w6
"Warto przy tym wiedzieæ, ¿e jeszcze przed badaniem alkomatem kierowca powinien byæ pouczony, i¿ na jego ¿±danie zostanie sporz±dzony protokó³ z tej czynno¶ci. Przyczyna uzasadniaj±ca poddanie kierowcy takiemu badaniu powinna byæ wpisana do niego jeszcze przed przeprowadzeniem procedury."
Zdarzy³o siê naprawdê ? :-)

Pouczenia nigdy nie slyszalem.

A protokol ... masz ochote stracic dodatkowe 15 minut, aby sie dowiedziec ze "rutynowa kontrola"  ?

J.

Data: 2016-12-16 18:24:57
Autor: re
Rutynowa kontrola trze¼wo¶ci...

U¿ytkownik "J.F."

[...]

-- -
No w³a¶nie ja te¿ nie :-) ale mnie to nawet nie przedstawiali siê a buta z jak± kontrolê przeprowadzali ... no powinienem za ka¿dym razem kamerkowaæ, protoko³u wymagaæ, na koniec odmówiæ a potem jeszcze w mediach publikowaæ.

A protokol ... masz ochote stracic dodatkowe 15 minut, aby sie
dowiedziec ze "rutynowa kontrola"  ?
-- -
Na podstawie takiego protoko³u móg³by¶ odszkodowanie uzyskaæ, wiêc raczej takiego nie dostaniesz. Bêd± wymy¶lali ro¿ne preteksty a¿ siê skoñcz±. Bo co mo¿na wymy¶leæ na 3 kontrole na odcinku 12km ? Dlatego ja bym to ¶cierwo rozgoni³. Kopaæ rowy pod autostrady !!!

Rutynowa kontrola trze¼wo¶ci...