Ryanair - odrzuca płatność kartą

Data: 2009-08-05 22:23:25
Autor: daro
Ryanair - odrzuca płatność kartą
Witajcie, próbuje kupić bilety na przelot i nie przyjmuje płatności kartami: visa mBank, mastecard pekao sa, visa elektron mBank. O co może chodzić? Jak mam zapłacić za bilety?
--
D.

Data: 2009-08-05 22:28:19
Autor: A
Użytkownik "daro" <tomasetto@op.pl> napisał w wiadomości news:h5cpo3$3sa$1news.wp.pl...
Witajcie, próbuje kupić bilety na przelot i nie przyjmuje płatności kartami: visa mBank, mastecard pekao sa, visa elektron mBank. O co może chodzić? Jak mam zapłacić za bilety?

Kartą kredytową - będzie prowizja.
Jak nie wiadomo o co chodzi - to chodzi o ....

Data: 2009-08-05 22:59:46
Autor: daro
Ryanair - odrzuca płatność kartą
Kartą kredytową - będzie prowizja.
Jak nie wiadomo o co chodzi - to chodzi o ....

Obojetnie czy z prowizją czy nie, ja chce kupic te bilety. Nie da się.
--
D.

Data: 2009-08-05 14:03:53
Autor: bradley.st
On 5 Sie, 16:59, "daro" <tomase...@op.pl> wrote:

Obojetnie czy z prowizją czy nie, ja chce kupic te bilety. Nie da się..

Bywa. Odczekaj. Sprobuj jeszcze raz.
Jakis komunikat Ci sie pojawia na stronie?

Data: 2009-08-05 23:18:24
Autor: daro
Ryanair - odrzuca płatność kartą
Jakis komunikat Ci sie pojawia na stronie?

"płatność nie została zrealizowana. rezerwacja nie została zrealizowana". Spróbuję jutro.
--
d.

Data: 2009-08-05 23:05:29
Autor: Cavallino
[...]

A czy w mBanku nie musisz SPECJALNIE na mLinii uruchomić płatności przez net dla danej karty?
Ja przynajmniej musiałem, bez tego też nie mogłem za nic nią płacić.

Data: 2009-08-05 23:17:15
Autor: daro
Ryanair - odrzuca płatność kartą
A czy w mBanku nie musisz SPECJALNIE na mLinii uruchomić płatności przez net dla danej karty?
Ja przynajmniej musiałem, bez tego też nie mogłem za nic nią płacić.

Visa Classic wielokrotnie płaciłem w internecie bez problemów,  elektronem nigdy i faktycznie może trzeba uaktywnić płatności przez net hmm
--
d.

Data: 2009-08-05 23:32:10
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "daro" <tomasetto@op.pl> napisał w wiadomości news:h5cstc$5pb$1news.wp.pl...
[...]

czy masz ustalone limity w mbanku dla:
- Transakcje korespondencyjne i telefoniczne
- Transakcje internetowe

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-08-05 23:50:41
Autor: daro
Ryanair - odrzuca płatność kartą
czy masz ustalone limity w mbanku dla:
- Transakcje korespondencyjne i telefoniczne
- Transakcje internetowe

Ale wstyd, trafiłeś w 10-tkę. Na VC był limit dzienny 500 zł (bilety 1000 zł), na VE 0 zł. Nie trzeba dzwonić do mBanku aby ustawić limity na karcie vise elektron, wystarczy pozmieniac w serwisie tranzakcyjnym. Przy VE nie doliczyli 80 zł prowizji :-)
Dziękuję wszystkim za zainteresowanie.
--
D.

Data: 2009-08-05 23:55:55
Autor: JanKo
Ryanair - odrzuca płatność kartą
Agent daro nadaje:

Nie trzeba dzwonić do mBanku aby ustawić limity
na karcie vise elektron, wystarczy pozmieniac w serwisie
tranzakcyjnym. Przy VE nie doliczyli 80 zł prowizji :-)

O, a to ciekawe? Wszyscy dotąd mówili że limity ilościowe trzeba załatwić telefonicznie.

Data: 2009-08-06 00:13:08
Autor: RobertS
Ryanair - odrzuca płatność kartą

O, a to ciekawe? Wszyscy dotąd mówili że limity ilościowe trzeba załatwić telefonicznie.

nie trzeba, wszystko można samemu ustawić

RobertS

Data: 2009-08-06 10:17:54
Autor: Valdi.Pavlack
Ryanair - odrzuca płatność kartą

Data: 2009-08-24 00:56:44
Autor: Maria Czaplińska
Ryanair - odrzuca płatność kartą
On 6 Sie, 10:17, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:
"JanKo"news:h5cv5j$pd$1inews.gazeta.pl

> O, a to ciekawe? Wszyscy dotąd mówili że limity ilościowe trzeba
> załatwić telefonicznie.

Kiedy mBank uruchomił możliwość płacenia VE w necie to trzeba było ustalać
limity przez telefon (przy aktywacji płatności w necie itp.). Potem te
limity można było (i nadal można) ustalać samodzielnie z poziomu serwisu
transakcyjnego.

Cześć,

po1 - limity faktycznie można w mBanku ustalać samemu w opcjach konta,
nie ma za to opłaty. jesli chodzi o prowizje w Rayanair próbuje z tym
walczyć, i oto co mi wyszło: kredytówką z Mbanku (VISA Electron) w
lipcu zapłaciłam 50 zł prowizji. teraz zapłaciłam normalną karta
VisaElectron i jak na razie nie ściągneli mi zadnej prowizji -
zobaczymy na końcu operacji księgowania (czasem trwa to bardzo długo)..
napiszę o efekcie. bez problemu, pomimo że nie jest wypukła można
płacic przez internet.
po2 - mam też karte walutową - wypukłą Visa(akurat do Funtów, ale z
Euro ta sama kwestia), i jest fajna. może przelicznik jest z 10-15
groszy wyższy niż mają inne banki, ale  nigdzie w żadnym angielskim
banku nie mam prowizji z bankomatów - sprawdzałam, i warto nia płacić
za wszystko za granicą, systemy rezerwacyjne widza ją jako kredytówkę,
a prowizję za bookowanie w internecie maksymalnie zapłaciłam 0,5
funta (czyli grosze). kartę walutowa na 1 rok ma się za darmo, tak
samo jak konto, warto sobie przed jakims dłuższym wyjazdem założyć. do
tego bez problemu mozna operowac przelewami pomiedzy swoimi kontami
(złotówki - waluta, kontrolując samemu przelicznik danego dnia). z
tego co wiem to Zachodni ma w weilu krajach drakonskie prowizje w
bankomatach (Norwegia np.).
ps. Generalnie jak narazie nie narzekam na mBank, jestem zadowolona,
mam różne karty i konta walutowe i na razie nie jestem stratna. a PKO
coraz wyższe opłaty, tak jak piszecie nie każda karta działa, no i ....
kolejki do załatwiania spraw.
ps.3.Jedyny mankament kont, jaki zauważyłam, to przelewy SWIFT, 2% od
sumy przelewanej na konto banku zagranicznego, rowizja pobierana
wdwóch ratach, zaraz po wykonaniu przelewu i po zaksiegowaniu za
granica (tak więc np. przelewając ok. 500 funtów zapłaciłam ok. 30+30
zł= ok. 60 zł za przelew SWIFT). z tego co wiem BPH ma taniej troche.
pozdrawiam,

Data: 2009-08-06 13:09:36
Autor: SDD
Ryanair - odrzuca płatność kartą

Data: 2009-08-06 07:51:08
Autor: xbartx
Ryanair - odrzuca płatność kartą

Data: 2009-08-06 09:10:46
Autor: Marcin Lubojański
Ryanair - odrzuca płatność kartą

Data: 2009-08-06 07:49:33
Autor: xbartx
Ryanair - odrzuca płatność kartą

Data: 2009-08-06 09:55:58
Autor: Marcin Lubojański
Ryanair - odrzuca płatność kartą

Data: 2009-08-10 10:43:48
Autor: ąćęłńóśźż
Ryanair - odrzuca płatność k artą
Na takie przeloty powinieneś opłacić 1 1/2 miejsca...
JaC

-- -- -

porady dla Pań obdarzonych dużym biustem, recenzje staników, jak dobrać odpowiedni biustonosz na duży biust, ćwiczenia na jędrny biust

Data: 2009-08-21 07:37:45
Autor: brave_dave
Ryanair_-_odrzuca_płatność_kartą

Miałem ten sam problem z kartą VE z PKOBP i też na początku myślałem, że to limit lub brak dostępu linii płatności internetowej. Czytając informacje na stronie linii ryanair już chciałem podać numer konta zamiast karty gdyż jest taka opcja zauważyłem, że na umowie z bankiem i na mojej karcie jest pewna mała różnica, która okazała się dość istotna w bojach o bilet :) otóż na karcie jest podane jedno imię i nazwisko a na umowie z bankiem dwa imiona i nazwisko i tak kolejnym zniechęcającym krokiem po raz 10 realizuje zamówienie tym razem wpisując dwa imiona i nazwisko: xxxx yyy zzzz numer karty np.: 1111 2222 3333 4444, rok ważności no numer xxx i tak otrzymałem swój numer rezerwacji ; )

Data: 2009-08-21 10:15:57
Autor: brave_dave
Ryanair_-_odrzuca_płatność_kartą

Jest jeszcze jedna ciekawostka w PKOBP mając tzw. kartę Błękitną nie można płacić przez Internet, jedynie Srebrną i Złotą. Więc jak ktoś próbuje Błękitną niech od razu da sobie spokój.

Ryanair - odrzuca płatność kartą