Ryanair - odrzuca płatność kartą

Data: 2009-08-05 23:05:29
Autor: Cavallino
Ryanair - odrzuca płatność kartą
Użytkownik "daro" <tomasetto@op.pl> napisał w wiadomości news:h5cpo3$3sa$1news.wp.pl...
Witajcie, próbuje kupić bilety na przelot i nie przyjmuje płatności kartami: visa mBank, mastecard pekao sa, visa elektron mBank.

A czy w mBanku nie musisz SPECJALNIE na mLinii uruchomić płatności przez net dla danej karty?
Ja przynajmniej musiałem, bez tego też nie mogłem za nic nią płacić.

Data: 2009-08-05 23:17:15
Autor: daro
Ryanair - odrzuca płatność kartą
A czy w mBanku nie musisz SPECJALNIE na mLinii uruchomić płatności przez net dla danej karty?
Ja przynajmniej musiałem, bez tego też nie mogłem za nic nią płacić.

Visa Classic wielokrotnie płaciłem w internecie bez problemów,  elektronem nigdy i faktycznie może trzeba uaktywnić płatności przez net hmm
--
d.

Data: 2009-08-05 23:32:10
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "daro" <tomasetto@op.pl> napisał w wiadomości news:h5cstc$5pb$1news.wp.pl...
[...]

czy masz ustalone limity w mbanku dla:
- Transakcje korespondencyjne i telefoniczne
- Transakcje internetowe

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-08-05 23:50:41
Autor: daro
Ryanair - odrzuca płatność kartą
czy masz ustalone limity w mbanku dla:
- Transakcje korespondencyjne i telefoniczne
- Transakcje internetowe

Ale wstyd, trafiłeś w 10-tkę. Na VC był limit dzienny 500 zł (bilety 1000 zł), na VE 0 zł. Nie trzeba dzwonić do mBanku aby ustawić limity na karcie vise elektron, wystarczy pozmieniac w serwisie tranzakcyjnym. Przy VE nie doliczyli 80 zł prowizji :-)
Dziękuję wszystkim za zainteresowanie.
--
D.

Data: 2009-08-05 23:55:55
Autor: JanKo
Ryanair - odrzuca płatność kartą
Agent daro nadaje:

Nie trzeba dzwonić do mBanku aby ustawić limity
na karcie vise elektron, wystarczy pozmieniac w serwisie
tranzakcyjnym. Przy VE nie doliczyli 80 zł prowizji :-)

O, a to ciekawe? Wszyscy dotąd mówili że limity ilościowe trzeba załatwić telefonicznie.

Data: 2009-08-06 00:13:08
Autor: RobertS
Ryanair - odrzuca płatność kartą

O, a to ciekawe? Wszyscy dotąd mówili że limity ilościowe trzeba załatwić telefonicznie.

nie trzeba, wszystko można samemu ustawić

RobertS

Data: 2009-08-06 10:17:54
Autor: Valdi.Pavlack
Ryanair - odrzuca płatność kartą

Data: 2009-08-24 00:56:44
Autor: Maria Czaplińska
Ryanair - odrzuca płatność kartą
On 6 Sie, 10:17, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:
"JanKo"news:h5cv5j$pd$1inews.gazeta.pl

> O, a to ciekawe? Wszyscy dotąd mówili że limity ilościowe trzeba
> załatwić telefonicznie.

Kiedy mBank uruchomił możliwość płacenia VE w necie to trzeba było ustalać
limity przez telefon (przy aktywacji płatności w necie itp.). Potem te
limity można było (i nadal można) ustalać samodzielnie z poziomu serwisu
transakcyjnego.

Cześć,

po1 - limity faktycznie można w mBanku ustalać samemu w opcjach konta,
nie ma za to opłaty. jesli chodzi o prowizje w Rayanair próbuje z tym
walczyć, i oto co mi wyszło: kredytówką z Mbanku (VISA Electron) w
lipcu zapłaciłam 50 zł prowizji. teraz zapłaciłam normalną karta
VisaElectron i jak na razie nie ściągneli mi zadnej prowizji -
zobaczymy na końcu operacji księgowania (czasem trwa to bardzo długo)..
napiszę o efekcie. bez problemu, pomimo że nie jest wypukła można
płacic przez internet.
po2 - mam też karte walutową - wypukłą Visa(akurat do Funtów, ale z
Euro ta sama kwestia), i jest fajna. może przelicznik jest z 10-15
groszy wyższy niż mają inne banki, ale  nigdzie w żadnym angielskim
banku nie mam prowizji z bankomatów - sprawdzałam, i warto nia płacić
za wszystko za granicą, systemy rezerwacyjne widza ją jako kredytówkę,
a prowizję za bookowanie w internecie maksymalnie zapłaciłam 0,5
funta (czyli grosze). kartę walutowa na 1 rok ma się za darmo, tak
samo jak konto, warto sobie przed jakims dłuższym wyjazdem założyć. do
tego bez problemu mozna operowac przelewami pomiedzy swoimi kontami
(złotówki - waluta, kontrolując samemu przelicznik danego dnia). z
tego co wiem to Zachodni ma w weilu krajach drakonskie prowizje w
bankomatach (Norwegia np.).
ps. Generalnie jak narazie nie narzekam na mBank, jestem zadowolona,
mam różne karty i konta walutowe i na razie nie jestem stratna. a PKO
coraz wyższe opłaty, tak jak piszecie nie każda karta działa, no i ....
kolejki do załatwiania spraw.
ps.3.Jedyny mankament kont, jaki zauważyłam, to przelewy SWIFT, 2% od
sumy przelewanej na konto banku zagranicznego, rowizja pobierana
wdwóch ratach, zaraz po wykonaniu przelewu i po zaksiegowaniu za
granica (tak więc np. przelewając ok. 500 funtów zapłaciłam ok. 30+30
zł= ok. 60 zł za przelew SWIFT). z tego co wiem BPH ma taniej troche.
pozdrawiam,

Data: 2009-08-06 13:09:36
Autor: SDD