Ryanair_-_odrzuca_płatność_kartą

Data: 2009-08-21 07:37:45
Autor: brave_dave
Ryanair_-_odrzuca_płatność_kartą

Miałem ten sam problem z kartą VE z PKOBP i też na początku myślałem, że to limit lub brak dostępu linii płatności internetowej. Czytając informacje na stronie linii ryanair już chciałem podać numer konta zamiast karty gdyż jest taka opcja zauważyłem, że na umowie z bankiem i na mojej karcie jest pewna mała różnica, która okazała się dość istotna w bojach o bilet :) otóż na karcie jest podane jedno imię i nazwisko a na umowie z bankiem dwa imiona i nazwisko i tak kolejnym zniechęcającym krokiem po raz 10 realizuje zamówienie tym razem wpisując dwa imiona i nazwisko: xxxx yyy zzzz numer karty np.: 1111 2222 3333 4444, rok ważności no numer xxx i tak otrzymałem swój numer rezerwacji ; )

Ryanair_-_odrzuca_płatność_kartą