Rybiński zza grobu

Data: 2009-10-23 20:50:24
Autor: Hans Kloss
Rybiński zza grobu
....czyli nigdy nie publikowany list Mistrza na http://blog.rp.pl/rybinski/  a
w nim m. in. takie spostrzeżenie:
"Dlatego też pytanie, czy felieton to sztuka czy rzemiosło, nie wydaje mi się
odpowiednio postawione. Ani jedno, ani drugie. Felieton to jest światopogląd.
To sposób widzenia rzeczywistości najmniej idealistyczny, najbardziej
pozbawiony złudzeń. To skłonność umysłu do doprowadzania potocznego i
obowiązującego rozumowania do logicznego końca, którym jest zazwyczaj absurd i
groteska. To dlatego właśnie szydercze prognozy felietonistów zawsze się
sprawdzają."

Absurd i groteska na samym końcu.. czyżby rządy pełostwa właśnie zmierzały ku
końcowi? Bo natężenie absurdu i groteski w wykonaniu ryżego wytrzeszcza i jego
popapranej gromadki wzrosło ostatnio do  absurdalnie groteskowych rozmiarów ;)
J-23
J-23

Data: 2009-10-23 17:40:48
Autor: Mariusz Merta
widzi pan...ja niestety pozbyłem się złudzeń do reszty
tusk jeszcze może zostać prezydentem RP...a raczej mówiąc językiem
Michalkiewicza polskiego terytorium etnicznego...
po prostu ręce opadają jak się rozmawia z niektórymi
wykształciuszkami...
będą bronić tuska i jego hordy do ostatniej kropli krwi...tyle, że
cudzej... a potem...potem po jewropejsku powiedzą przepraszam
myliliśmy się...o ile będzie im choć trochę wstyd...bo likwidację
państwa polskiego będa usiłowali skwitować...porządkiem
dobrem jewropy etc.
podejrzewam, że co poniektórzy już się uczą niemieckiego a nwet
szukaja dokumentów na pochodzenie...
obawiam się, że "najlepsze" jeszcze przed nami...
to wszystko była przygrywka...
Mariusz Merta

Rybiński zza grobu