Rybnik - Zebrzydowice. Jak?

Data: 2011-08-22 09:27:06
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Rybnik - Zebrzydowice. Jak?

Cześć wszystkim po weekendzie :)

Jako, że jeszcze człowiek nie ochłonął i do pracy weny brak, to o razu
rzucę zagadnienie dla mieszkańców okolic Jastrzębia Zdr. i Rybnika:

Otóż w przyszły weekend będę miał za zadanie dostać się do Zebrzydowic. Z
rozkładów jazdy pociągów wychodzi mi, że albo z Rybnika, albo z
Czechowic-Dziedzic. Jako, że ten drugi przypadek czeka mnie w drodze
powrotnej, to fajniej by było zaliczyć jednak trasę z Rybnika. Tylko czy jest jakaś w miarę spokojna, utwardzona trasa? Tak z klikania w
googla wyszło mi coś takiego:
http://www.bikemap.net/route/1206206
Prawie całość to niestety drogi wojewódzkie i coś mi mówi, że ruch tam
będzie raczej spory.
Czy ktoś byłby mi w stanie doradzić alternatywną trasę? Szczególnie ciekaw
i mnie czy faktycznie nioe dasię przejechać przez ten cypel RepCzecha
(Prstna, Kempy, Dolni Marklovice)

Na powrót mam tak:
http://www.bikemap.net/route/1206165

Też chętnie poznam sugestie :)

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2011-08-22 02:22:37
Autor: Michał
Rybnik - Zebrzydowice. Jak?
M> Na powrót mam tak:
http://www.bikemap.net/route/1206165

Też chętnie poznam sugestie :)

ma byc krótko, czy turystycznie? Inaczej: bedziesz sie spieszył po
drodze?

(objazd Jastrzębia jest bez sensu...)

Tu masz mapeze sciezkami (choc w tym przypadku lepiej bedzie drogami)

http://www.cykloserver.cz/cykloatlas/

Podeślij mi adres na priv to cos wyrysuje .... w gpx

Data: 2011-08-22 11:43:46
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Rybnik - Zebrzydowice. Jak?
Dnia Mon, 22 Aug 2011 02:22:37 -0700 (PDT), Michał napisał(a):

M> Na powrót mam tak:
http://www.bikemap.net/route/1206165

Też chętnie poznam sugestie :)

ma byc krótko, czy turystycznie? Inaczej: bedziesz sie spieszył po
drodze?

Raczej krótko. 2 kierowców, dwoje dzieci w fotelach i prawdopodobnie
przyczepa cargo. Idealna byłaby trasa z niewielkim ruchem samochodowym,
możliwie nie przez miasta, utwardzona, żeby w razie czego w błocie czy
piasku nie utknąć. Nie musi być najkrótsza możliwa, byle się  w miarę
płynnie dało jechać i do 50 km.

(objazd Jastrzębia jest bez sensu...)

Tu masz mapeze sciezkami (choc w tym przypadku lepiej bedzie drogami)

http://www.cykloserver.cz/cykloatlas/

Podeślij mi adres na priv to cos wyrysuje .... w gpx

qrczakoff na gmailu, z góry dzięki :)

Po obejrzeniu różnych map jeszcze tak mi się wyklikało:
http://www.bikemap.net/route/1206270

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki