Rychlebske stezky

Data: 2011-05-16 22:12:37
Autor: Łorzełek
Rychlebske stezky
Podysłam link do filmidła w Czeskich single tracków:
http://vimeo.com/23720225

w tygodniu pusto, w weekend podobno sporo ludzi

Trail dr Wiessnera - jak dla mnie totalny wypas podjazdowy. W życiu czymś takim nie podjeżdżałem :)

--
pozdrówko
Łorzełek

Data: 2011-05-16 23:04:51
Autor: solar
Rychlebske stezky
W dniu 2011-05-16 22:12, �orze�ek pisze:
PodysÂłam link do filmidÂła w Czeskich single trackĂłw:
http://vimeo.com/23720225

Trail dr Wiessnera - jak dla mnie totalny wypas podjazdowy. W Âżyciu czymÂś
takim nie podjeÂżdÂżaÂłem :)

A jak tam jest z kierunkowością? Jakbym np. jak akurat zasuwał w dół takim dr W.?

Beatyfikowani zatłoczyli już niebo. Nie warto tam iść.

Data: 2011-05-17 00:36:40
Autor: Łorzełek
Rychlebske stezky

Użytkownik "solar" <solar91@opBEZTEGO.pl> napisał w wiadomości news:iqs3hf$il6$1news.onet.pl...
W dniu 2011-05-16 22:12, ?orze?ek pisze:
Podys3am link do filmid3a w Czeskich single tracków:
http://vimeo.com/23720225

Trail dr Wiessnera - jak dla mnie totalny wypas podjazdowy. W ?yciu czym?
takim nie podje?d?a3em :)

A jak tam jest z kierunkowością? Jakbym np. jak akurat zasuwał w dół takim dr W.?

jest zakaz jazdy pod prąd, ale inne ścieżki są dedykowane do zjazdu i tam możesz pędzić ile zdołasz ;)

IMHO w weekend czołówka murowana
w tygodniu może byś się prześliznął, bo nie natrafiliśmy na żywą duszę przez cały dzień
jedynie na parkingu 2 Czeskich endurowców się pojawiło

--
pozdrówko
Łorzełek

Data: 2011-05-17 22:21:58
Autor: Wojtek Paszkowski
Rychlebske stezky

"solar" <solar91@opBEZTEGO.pl> wrote in message news:iqs3hf$il6$1news.onet.pl...

A jak tam jest z kierunkowością? Jakbym np. jak akurat zasuwał w dół takim dr W.?

ale po co - podjeżdżanie tym czymś daje radochę nie mniejszą niż konkretne łojenie w dół jakimś uczciwym singlem.

pozdr

Data: 2011-05-17 09:53:45
Autor: Jacekj
Rychlebske stezky
On 2011-05-16 22:12, ÂŁorzeÂłek wrote:
[...]

Jeśli bedzicie tam jechać to weĹşcie pod uwagę przekroczenie granicy między Kałkowem a Vidnavą  lub  Sławniowice - Velke Kunetice. Po wejściu do strefy Schengen jest to fajny skrĂłt - rĂłwnieĹź dla samochodĂłw. Warto rĂłwnieĹź objeĹźdĹşić inne okoliczne gĂłrki.

JacekJ

Data: 2011-05-17 17:02:09
Autor: CeZ__134
Rychlebske stezky

> w tygodniu pusto, w weekend podobno sporo ludzi
>
> Trail dr Wiessnera - jak dla mnie totalny wypas podjazdowy. W ?yciu
czym?
> takim nie podje?d?a3em :)

Jeśli bedzicie tam jechać to weźcie pod uwagę przekroczenie granicy
między Kałkowem a Vidnavą  lub  Sławniowice - Velke Kunetice. Po wejściu
do strefy Schengen jest to fajny skrót - również dla samochodów. Warto
również objeżdźić inne okoliczne górki.

Rzuc jakas mapka :)

CeZ__134

Data: 2011-05-17 17:28:35
Autor: Dawid Pastusiak
Rychlebske stezky

http://mapy.cz/#mm=TTcP@x=139488256@y=136950272@z=11

--
Dawid Pastusiak (Liberec)
http://www.dejw.estranky.cz

Data: 2011-05-18 08:41:03
Autor: Jacekj
Rychlebske stezky
Mapy

http://tinyurl.com/6f2744x
vs
http://tinyurl.com/66nmfo6

http://tinyurl.com/65crdu9

Dla fanów freeridu polecam żółty graniczny os SMRK-a do Spicak-a i póżniej czerwonym do miejsca, które nazywa się Hranicky i dalej czerowonym aż do Javornika na obiad lub kolację. O tutaj, gdzie łóżko i widelec.
http://tinyurl.com/68awcao
Z grubsza opisana wyĹźej trasa:
http://tinyurl.com/62jrwb5
Wzdłuż pieszych, które opisałem lecą regularne trasy rowerowe ale można je od biedy nawet na trekkingu przejechać.

Do archiwum:
http://www.mapy.cz/#x=17.024901&y=50.284206&z=11&l=2&d=muni_459_0_1&c=c-t&q=VIDNAVA&qp=10.557423_48.640498_20.281358_50.789392_6

JacekJ

Data: 2011-05-18 08:49:17
Autor: Jacekj
Rychlebske stezky
Data: 2011-05-17 11:31:54
Autor: Przemek
Rychlebske stezky
On 16 Maj, 22:12, "Łorzełek" <lorze...@bigserwis.pl> wrote:
[...]

Byłem i wybieram się tam w tym roku na przełomie czerwca i lipca, a
jak znajdę wiecej czasu to pewnie jeszcze 1 raz też tam zawitam...

pozdr
Przemek

Data: 2011-05-17 21:43:42
Autor: legut
Rychlebske stezky

Byłem i wybieram się tam w tym roku na przełomie czerwca i lipca, a
jak znajdę wiecej czasu to pewnie jeszcze 1 raz też tam zawitam...

pozdr
Przemek

A możesz polecić przyjazną miejscówkę na noclegi?

pozdrawiam
Legut

Data: 2011-05-18 09:47:53
Autor: Jacekj
Rychlebske stezky
On 2011-05-17 21:43, legut wrote:

A możesz polecić przyjazną miejscówkę na noclegi?

Nie korzystam bo mieszkam w Nysie i mam blisko, ale może to pomoże.

http://www.zulovsko.cz/pl/ubytovani.htm

JacekJ

Data: 2011-05-18 10:04:30
Autor: Tomek
Rychlebske stezky
W dniu 2011-05-18 09:47, Jacekj pisze:

http://www.zulovsko.cz/pl/ubytovani.htm

Piękna nazwa :D

Data: 2011-05-19 09:57:53
Autor: Przemek
Rychlebske stezky
On 17 Maj, 21:43, legut <le...@ns.onet.pl> wrote:

A możesz polecić przyjazną miejscówkę na noclegi?

pozdrawiam
Legut

W zeszłym roku nie nocowałem, byłem od rana do wieczora. W tym roku
wybieramy się do Głuchołaz większą ekipą i tam będziemy mieć bazę
wypadową, bo okolice to nie tylko Rychlebskie :)

pozdrawiam
Przemek

Data: 2011-05-17 17:52:52
Autor: Tomasso
Rychlebske stezky
Użytkownik "Łorzełek" napisał:

Podysłam link do filmidła w Czeskich single tracków:
http://vimeo.com/23720225

Pięknie!

Chciałem jednak z zupełnie innej beczki.

Na jakich oponach jeździ się w takich warunkach (skały, szuter, mokre korzenie), żeby zapewnić sobie maksymalną przyczepność?

Pokażcie prosze palcem. Z góry dziękuję,

Data: 2011-05-17 18:10:57
Autor: Łorzełek
Rychlebske stezky
na sucho (bo tam na mokro to bym się chyba cykał) jeżdżę na Darcie panaracerze z przodu i nobby nic z tyłu
trzyma dobrze

--
pozdrówko
Łorzełek

Data: 2011-05-17 18:49:34
Autor: Inead
Rychlebske stezky

"Łorzełek" <lorzelek@bigserwis.pl> wrote in message news:iqu6p8$6l9$1news2.ipartners.pl...
na sucho (bo tam na mokro to bym się chyba cykał) jeżdżę na Darcie panaracerze z przodu i nobby nic z tyłu

Sorry za OT, czy te shwalby są bardzo upierdliwe na afalcie czy tylko troche?

Data: 2011-05-17 20:26:40
Autor: Łorzełek
[OT] Re: Rychlebske stezky

Użytkownik "Inead" <a.frost@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqu8v1$osv$1inews.gazeta.pl...

[...]

na asflacie jadą ok, ale znikają podobno dość szybko
ja staram się nie jeździć po asfalcie ;)

--
pozdrówko
Łorzełek

Data: 2011-05-17 23:59:19
Autor: Jan Srzednicki
[OT] Re: Rychlebske stezky
On 2011-05-17, Łorzełek wrote:

[...]

I nie kupuj wersji z kolorowym paskiem, zużywa się znacznie szybciej,
niĹź normalna czarna guma.

Data: 2011-05-18 01:19:00
Autor: Michał Kieś
Rychlebske stezky
[...]

W opisie filmu błędnie napisano, że Rychlebskie Ścieżki są "w
niedalekiej odległości od Śląska.". To oczywiście błąd, Rychlebskie
Ścieżki są na Śląsku. To tak obok głównego tematu.

Data: 2011-05-18 16:45:19
Autor: Łorzełek
Rychlebske stezky
W opisie filmu błędnie napisano, że Rychlebskie Ścieżki są "w
niedalekiej odległości od Śląska.". To oczywiście błąd, Rychlebskie
Ścieżki są na Śląsku. To tak obok głównego tematu.

no tak faktycznie jest

dla nas z Gliwice jest to niedaleko :)

--
pozdrówko
Łorzełek

Data: 2011-05-18 17:41:49
Autor: Dawid Pastusiak
[OT] Rychlebske stezky
Michał Kieś napsal(a):

W opisie filmu błędnie napisano, że Rychlebskie Ścieżki są "w
niedalekiej odległości od Śląska.". To oczywiście błąd, Rychlebskie
Ścieżki są na Śląsku. To tak obok głównego tematu.

Jeszcze, gdyby kogos interesowalo, pomocna mapka:

http://vlastenci.cz/obr/uzemi/uzemi.jpg