Rychlebske stezky

Data: 2011-05-17 09:53:45
Autor: Jacekj
Rychlebske stezky
On 2011-05-16 22:12, £orze³ek wrote:
Podys³am link do filmid³a w Czeskich single tracków:
http://vimeo.com/23720225

w tygodniu pusto, w weekend podobno sporo ludzi

Trail dr Wiessnera - jak dla mnie totalny wypas podjazdowy. W ¿yciu czym¶
takim nie podje¿d¿a³em :)

JeÅ›li bedzicie tam jechać to weźcie pod uwagÄ™ przekroczenie granicy miÄ™dzy KaÅ‚kowem a VidnavÄ…  lub  SÅ‚awniowice - Velke Kunetice. Po wejÅ›ciu do strefy Schengen jest to fajny skrót - również dla samochodów. Warto również objeżdźić inne okoliczne górki.

JacekJ

Data: 2011-05-17 17:02:09
Autor: CeZ__134
Rychlebske stezky

> w tygodniu pusto, w weekend podobno sporo ludzi
>
> Trail dr Wiessnera - jak dla mnie totalny wypas podjazdowy. W ?yciu
czym?
> takim nie podje?d?a3em :)

Je¶li bedzicie tam jechaæ to we¼cie pod uwagê przekroczenie granicy
miêdzy Ka³kowem a Vidnav±  lub  S³awniowice - Velke Kunetice. Po wej¶ciu
do strefy Schengen jest to fajny skrót - równie¿ dla samochodów. Warto
równie¿ obje¿d¼iæ inne okoliczne górki.

Rzuc jakas mapka :)

CeZ__134

Data: 2011-05-17 17:28:35
Autor: Dawid Pastusiak
Rychlebske stezky

http://mapy.cz/#mm=TTcP@x=139488256@y=136950272@z=11

--
Dawid Pastusiak (Liberec)
http://www.dejw.estranky.cz

Data: 2011-05-18 08:41:03
Autor: Jacekj
Rychlebske stezky
Mapy

http://tinyurl.com/6f2744x
vs
http://tinyurl.com/66nmfo6

http://tinyurl.com/65crdu9

Dla fanów freeridu polecam żółty graniczny os SMRK-a do Spicak-a i póżniej czerwonym do miejsca, które nazywa się Hranicky i dalej czerowonym aż do Javornika na obiad lub kolację. O tutaj, gdzie łóżko i widelec.
http://tinyurl.com/68awcao
Z grubsza opisana wyżej trasa:
http://tinyurl.com/62jrwb5
Wzdłuż pieszych, które opisałem lecą regularne trasy rowerowe ale można je od biedy nawet na trekkingu przejechać.

Do archiwum:
http://www.mapy.cz/#x=17.024901&y=50.284206&z=11&l=2&d=muni_459_0_1&c=c-t&q=VIDNAVA&qp=10.557423_48.640498_20.281358_50.789392_6

JacekJ

Data: 2011-05-18 08:49:17