Rydzyk będzie musiał już zapłacić. Inaczej egzekucję przeprowadzi komornik.

Data: 2011-10-18 08:10:44
Autor: Przemysław W
Rydzyk będzie musiał już zapłacić. Inaczej egzekucję przeprowadzi komornik.
.. Tadeusz Rydzyk nie dostał prolongaty na zapłacenie 4,5 tys. zł kar finansowych za prowadzenie nielegalnej zbiórki pieniędzy. Pomimo takiej decyzji sądu nadal nie musi jeszcze uiszczać należności.

Werdykt oddalający prośbę redemptorysty jest bowiem nieprawomocny i ten może go zaskarżyć. O tym, czy to zrobi, przekonamy się po doręczeniu mu postanowienia. Od tego momentu będzie miał na to siedem dni. Odwołanie jest wielce prawdopodobne, gdy wróci się do argumentów, jakie duchowny przywołał w swoim wniosku o odroczenie terminu płatności 3,5 tys. zł grzywny oraz ok. 1 tys. zł kosztów i wydatków w sprawie, którymi obciążył go sąd.

Szef Radia Maryja przekonywał w nim, że przepisy o zbiórkach publicznych, za złamanie których został prawomocnie skazany, są sprzeczne z konstytucją. Z tego też powodu chciał, aby obowiązek uiszczenia należności orzeczonych w wyroku został odroczony do czasu zbadania powyższej kwestii przez Trybunał Konstytucyjny. Toruński sąd rejonowy uznał, że nie ma takiej potrzeby. Dodajmy, że wcześniej przy pomocy tego samego argumentu obrońca o. Rydzyka bezskutecznie próbował wstrzymać rozpoznanie jego apelacji. Innym powodem, dla którego redemptorysta może odwołać się od ostatniej decyzji sądu, są kwestie czysto finansowe. We wniosku o odroczenie płatności pisał on, że potrzebuje czasu na zebranie 4,5 tys. zł. Jeśli jego ewentualne zażalenie nie przyniesie skutku, o. Rydzyk będzie musiał już zapłacić. Inaczej egzekucję przeprowadzi komornik.

Przypomnijmy, że komunikaty z apelami o wpłaty na Telewizję Trwam, Wyższą Szkołę Kultury Społecznej i Medialnej oraz odwierty geotermalne w Toruniu ukazywały się w Radiu Maryja w 2009 r. O. Rydzyk prowadził zbiórkę nie mając zgody Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,10486029,Sad_do_o__Tadeusza_Rydzyka__ojcze_zaplac.html#ixzz1b6wYxCGd

Przemek

--

"Fundusz Kościelny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. Myślałem, że skoro Kościół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Data: 2011-10-18 11:35:54
Autor: Antenka
On 18 Paź, 08:10, PrzemysĹ aw W <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
[...]

Ojcze dr Tadeuszu nie no! Do kogo Ojciec chce się odwoływać?  Że co
proszę?! Do Sanhedrynu?! Litości! Sprawa od początku przegrana! Szalom
TK! :-o))

Antenka

Data: 2011-10-18 21:08:24
Autor: Przemysław W
Rydzyk będzie musiał już zapłacić. Inaczej egzekucję przeprowadzi komornik.
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Ojcze dr Tadeuszu nie no! Do kogo Ojciec chce się odwoływać?  Że co
proszę?! Do Sanhedrynu?! Litości! Sprawa od początku przegrana! Szalom
TK! :-o))

Co jest trans, powaliło cię całkowicie? Ja nie jestem twoim ojcem, ani Tadeuszem. Podejrzewam, że pisałeś do grzyba, tylko dlaczego zwracasz się z tym do mnie? Mnie nic nie łaczy z twoim idolem, nigdy nikomu nic nie ukradłem, nikogo nie chciałem utopić, antysemitą też nie jetem.

 Przemek

Data: 2011-10-18 13:27:05
Autor: Antenka
Rydzyk będzie musiał już zapłacić. Inaczej egzekucję przeprowadzi komornik.
On 18 Paź, 21:08, Przemysław W <bro my RP przed pi...@op.pl> wrote:

Co jest trans, powali o ci ca kowicie? Ja nie jestem twoim ojcem, ani Tadeuszem<

Nie wiadomo, nie wiadomo stary capie :-o))

Antenka

Data: 2011-10-18 23:15:06
Autor: u2
W dniu 2011-10-18 22:27, Antenka pisze:
[...]

Koziel, gdzie jest koziel, zawolal stary baca - kozojebca :)

Data: 2011-10-19 05:48:43
Autor: stevep
Dnia 18-10-2011 o 23:15:06 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Hmmnm, musisz się tym chwalić kozojebco?

--
stevep

Data: 2011-10-19 07:48:21
Autor: Przemysław W
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:4a790382-b189-49fe-9dd4-b26fe91afb4fo19g2000vbk.googlegroups.com...
On 18 Paź, 21:08, Przemysław W <bro my RP przed pi...@op.pl> wrote:

Co jest trans, powali o ci ca kowicie? Ja nie jestem twoim ojcem, ani Tadeuszem<

Nie wiadomo, nie wiadomo stary capie :-o))

Wiadomo trans, wiadomo. To niemożliwe żebym miał tak głupie dziecko jak ty. Nawet gdyby matka prezentowała poziom podobny do twojego.

Przemek

Data: 2011-10-20 00:42:23
Autor: Antenka
On 19 Paź, 07:48, PrzemysĹ aw W <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:4a790382-b189-49fe-9dd4-b26fe91afb4fo19g2000vbk.googlegroups.com...
> [...]

Wiadomo trans, wiadomo. To niemożliwe żebym miał tak głupie dziecko jak ty.
Nawet gdyby matka prezentowała poziom podobny do twojego.<

Moja Mama jest bardzo inteligentną kobietą, stąd ma genialną córkę,
Teoretyzowałam, ćwoku.  Wiadomo, że kobiet przewyższają was na każdej
płaszczyźnie, szczególnie intelektualnie, ty skrajny przypadku
graniczny. :-o))

Antenka

P.s. Teoretycznie mając za ojca takiego idiotę i gnoja, musiałabym ze
wstydu rzucić się w przepaść. :-P

Data: 2011-10-20 13:28:15
Autor: Przemysław W
Rydzyk będzie musiał już zapłacić. Inaczej egzekucję przeprowadzi komornik.

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

< Wiadomo, że kobiet przewyższają was....

Jeśli już to nas, zboku w staniku, peruce i stringach.

Przemek

Data: 2011-10-18 22:34:26
Autor: Grzegorz Z.
Przemysław W napisał:

[...]

:)))))))

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-18 18:00:02
Autor:
Rydzyk będzie musiał już zapłacić. Inaczej egzekucję przeprowadzi komornik.
On Tue, 18 Oct 2011 08:10:44 +0200, Przemysław W <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

. Tadeusz Rydzyk nie dostał prolongaty na zapłacenie 4,5 tys. zł kar finansowych za prowadzenie nielegalnej zbiórki pieniędzy. Pomimo takiej decyzji sądu nadal nie musi jeszcze uiszczać należności. [...]

 wykreci sie sianem albo oglosi meczennikiem ;o))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Rydzyk będzie musiał już zapłacić. Inaczej egzekucję przeprowadzi komornik.