Rydzyk dostal od spoleczenstwa w pysk !

Data: 2010-01-11 11:06:38
Autor: Jadrys
Rydzyk dostal od spoleczenstwa w pysk !
W dniu 2010-01-11 09:28, cyc pisze:
WSOP udowodnila , ze Polska nie zeszla calkiem na psy i ze spoleczenstwo
nasze stac jeszcze , mimo psucia go przez  rydzykow ,  na kosolidacje wokol
slusznych i pozytecznych celow . Rekordowa zbiorka pieniedzy przez WOSP
wyraznie dala znak co Polacy mysla o rydzykach i wymierzylo im poteznego
klapsa w pysk .
Kolejny raz wyszlo , ze rydzykowa nisza to tylko krzykliwa halastra biednych
bo glupich a nie zadna sila z ktora nalezaloby  sie liczyc . Mam nadzieje ,
ze juz nie dlugo przyjdzie czas a "miszcz" aferzystow rownie szybko jak
dorobil sie majatku , straci go i pojdzie w zapomnienie roztrzasajac w
wieziennej celi swoje podle zycie .
A nazbieralo sie przywinien tyle , ze moglby obdarzyc nimi pluton
pruszkowskich zolnierzy .

cyc

Przydałoby sie parę Twoich cycu słów krytyki pod adresem rządu.. Dlaczego Owsiak i WOŚP muszą zbierać pieniądze na to co Polacy mają zagwarantowane w konstytucji? - Czyli ochronę zdrowia. Stać Tuska na wyprawy do Peru, na utrzymywanie wojsk w Afganistanie, a nie stać na leczenie dzieci Polaków?

Data: 2010-01-11 10:17:55
Autor: Hans Kloss
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
[...]

Ooooo.. i tu cie muszę pochwalić. Głupio napisałeś ale przynajmniej
konsekwentnie "po lewicowemu".  Bo tym wszystkim chwalcom Owsiaka (podobnie
jak jemu samemu prawdopodobnie) chodzi głównie o"dokopanie" komu trzeba a nie
o jakieś tam nieważne dzieci w szpitalach. Rydzyk musi "dostać w pysk" a
czarnych "ma szlag trafić", to jest ich motywacja.
Żeby być całkiem sprawiedliwym- wielu ludzi o poglądach prawicowych (albo
takim którym się wydaje że mają poglądy prawicowe) psioczy na owsiaka  tylko z
tego powodu że on jest "czerwony" a nie żeby coś zdrożnego widzieli w
finansowaniu łamania konstytucji przez rząd tuska.
J-23

Data: 2010-01-11 02:53:51
Autor: J-23
On 11 Sty, 11:17, "Hans Kloss" <necr0c0w.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Jadrys <C...@yahoo.com> napisał(a):

> [...]

tego powodu że on jest "czerwony" a nie żeby coś zdrożnego widzieli w
finansowaniu łamania konstytucji przez rząd tuska.

Dostalem od kontrahenta kilka "swietych" kalendarzy,
wydanych przez jedna z kurii. Takie sobie, jak chodzi o estetyke.
Ale, wyszegolnione Swieta koscielne na rok 2010.
Minie nie sa potrzebne. I z tej przyczyny chcialem obdarowac rozne
osoby,
rzeczonymi kalendarzami. Udalo mi sie przekazac jedna sztuke.
Reszte ulozylem w widocznym, i publicznie uczeszczanym miejscu.
Lezaly tam chyba przez tydzien, bez zadnego zainteresowania.
W koncu, sprzataczka wywalila je na smietnik.
(sic!)
Taka to jest poboznosc wsrod Polakow?
Na pokaz!

J-23 itede...

Data: 2010-01-11 03:05:38
Autor: Hans Kloss
J-23 napisał(a):

Taka to jest poboznosc wsrod Polakow?
Na pokaz!

Brak popytu na darmowe ale "takie sobie" kalendarze- ciekawy wykładnik
pobożności narodu. Ty po prostu nie rozumiesz Kościoła- "pan papież"
nie był w stanie swego czasu odwołać "swoich ludzi" zgodnie  z
życzeniem pewnego Żyda, bo ten Żyd miał zrozumienie sytuacji w
Kościele dokładnie takie samo jak ty.
J-23

Data: 2010-01-11 03:11:43
Autor: J-23
On 11 Sty, 12:05, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
J-23 napisał(a):

> [...]

nie był w stanie swego czasu odwołać "swoich ludzi" zgodnie  z
życzeniem pewnego Żyda, bo ten Żyd miał zrozumienie sytuacji w

Takie eufemizmy dot. czegos tam i ze ktos tam albo jaki Zyd.... ,
To ja omijam szerokim lukiem.

J-23 itede...

PS. jesli twierdzisz ze czegos nie rozumiem, to sprobuj wytlumaczyc, a
nie gmatwaj zagadnienia jeszcze bardziej. zwlaszcza ze nie zalezy mi
na zrozumieniu tego co mowisz

Data: 2010-01-11 17:01:26
Autor: u2
W dniu 2010-01-11 11:06, Jadrys pisze:

[...]

Cyc nie potrafi nawet poprawnie napisać WOŚP. Za dużo od niego wymagasz :)

Data: 2010-01-11 19:09:09
Autor: cyc

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hiet7d$3oh$1news.onet.pl...
[...]

Dlaczego Owsiak ma zbierac ?
Bo taka jest natura kapitalizmu !.Caly kapitalistyczny swiat wpisany ma w swoj ustroj akcje harytatywne i nie rozumiem dlaczego w;asnie u nas maja one byc na cenzurowanym ? .
Pozatym gdyby owsiak czekal na rzad i zakupil dotad tysiecy urzadzen medycznych do tej pory umarloby tysiace dzieci . Dzieki niemu zyja !! i to jest piekne !.
Ktory katabas moze poszcycic sie tym ,z e uratowal choc jedno dziecko ?. Dzieci to oni potrafia wyrzucac z domow dziecka na bruk bo im budynek pasuje a nie ratowac ....chyba ze chodzi o te " nienarodzone " .

cyc

Data: 2010-01-11 20:55:47
Autor: Jadrys

,
[...]

Nie o to chodziło. Co innego akcje humanitarna mające na celu poprawienie komfortu życia potrzebującym, a co innego akcje mające na celu wyposażanie szpitali w sprzęt do ratowania życia.. Coś tu wyraźnie jest nie tak.. - To powinno należeć do rządu.
Żeby nie było niejasności, - popieram akcję Owsiaka w całej rozciągłości, ale jednak mam wielkie zastrzeżenia do dziań rządu. Choćby o tą  kosztowną eskortę F-16.. Przecież za ten przelot można by kupić sporo tej aparatury do ratowania życia o którą kwestowała WOŚP.

Data: 2010-01-12 18:25:12
Autor: cyc

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hifvo7$7ue$1news.onet.pl...

[...]

Skoro nie o to Ci chodzilo to wyjasnie to w inny sposob . Gdyby Polska byla panstwem normalnym i zamiast lozyc na utrzymanie katabasow placac im z panstwowej kasy pensje jakimi poszczycic sie moga wylacznie ludzi wybitni a takze na inne klesze fanaberie , co  w sumie daje dobrze ponad 10 mld zl / rocznie , lozyla na specjalistyczny sprzet w szpitalach , to Owsiak nie zbieralby na cele , ktore  mu teraz przyswiecaja tylko na renowacje zabytkow koscielnych i to byloby tez sluszne !.

cyc

Data: 2010-01-11 19:17:33
Autor: Prawusek
"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hiet7d$3oh$1news.onet.pl...

[...]

    Dlatego, ze nie-rządowa hołota wydaje pieniądze niezgodnie z ich
przeznaczeniem, nie mówiąc o monstrualnych wprost kradzieżach. Uzurpują
sobie oprawo do omnipotencji. Powinni wisieć.

Data: 2010-01-11 20:58:27
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-11 19:17, Prawusek pisze:
[...]

Wisieć to może i nie, ale kary długoletniego więzienia i konfiskata mienia byłyby jak najbardziej na miejscu..

Rydzyk dostal od spoleczenstwa w pysk !