Rydzyk dostal od spoleczenstwa w pysk !

Data: 2010-01-11 16:46:40
Autor: White Power
Rydzyk dostal od spoleczenstwa w pysk !
A może mi ktoś podać konkretne dane jak to dzięki owsiakowi polepszyło się zdrowie fizyczne obywateli? Bo o psychiczne nie pytam bo z roku na rok jest co raz większa tragedia dzięki jureczkowi.

A dziś udałem się do dwóch wrocławskich marketów ze sprzętem rtv. Dziwne to było że w każdym naliczyłem więcej młodych ludzi (wielu z naklejonym czerwonym serduszkiem) niż w piątek (tak specjalnie spędziłem w każdym z nich godzinę i miałem porównanie) niech mi ktoś powie skąd nagle po niedzieli znalazły się pieniądze na zakupy? --

Rydzyk dostal od spoleczenstwa w pysk !