Rydzyk jątrzy i sra ze strachu

Data: 2010-05-08 12:43:02
Autor: Rafał Lepudruk
Rydzyk jątrzy i sra ze strachu

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hs36hd$ijo$1mx1.internetia.pl...
"- Przy tych wyborach przeciez to beda przekrety nie z tej ziemi! - wola
o. Rydzyk. - Widzimy przeciez: Komorowski, czlowiek WSI - ja cytuje pana
Szaniawskiego. Pan milczy, nie wiem... [zwracajac sie do Macierewicza].
W kazdym razie ja tu czytam pana profesora Szaniawskiego, który
obserwuje to wszystko, zreszta za "Naszym Dziennikiem", jezeli cos
przekrecam, to prosze sobie sprawdzic.

Taka gnida...

boukun

Ja cie kręcę! następny psychopata! Skąd wy się bierzecie?!

R.L.

Data: 2010-05-08 15:31:26
Autor: boukun

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4be5437e$1$17104$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Skąd wy się bierzecie, wy pierdolone mohery. Przez taki pojebany naród Polska stoi tak jak stoi...

boukun

Rydzyk jątrzy i sra ze strachu