Rydzyk łacha drze z prostaków

Data: 2009-05-25 12:49:10
Autor: Tzva Adonai
Rydzyk łacha drze z prostaków
dziargać na drutach miniaturowe bereciki, zobaczymy ilu mamy w Polsce tepych baranów i dających z siebie robić pośmiewisko w żywe oczy.

Od mojej babci na boże narodzenie dostałem w prezencie własnoręczne wydziergany
czerwony sweterek i papucie z pomponami...

Data: 2009-05-25 13:01:51
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:653d.000014fb.4a1a77a6newsgate.onet.pl...
[...]

Możesz zrobić zdjęcie tych papuci, może będą hitem jak sweterek Kononowicza?

boukun

Data: 2009-05-25 13:04:25
Autor: Tzva Adonai
Rydzyk łacha drze z prostaków
Możesz zrobić zdjęcie tych papuci, może będą hitem jak sweterek Kononowicza?

Jak wrócę do domu to zrobię foto.. Chodzę w nich tylko w obecności babci, żeby
nie robić jej przykrości... Miesiąc temu zaprosiłem ją do siebie z okazji jej
imienin, przez cały dzień w nich szurałem...

Data: 2009-05-25 13:06:12
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:653d.000014fe.4a1a7b39newsgate.onet.pl...
[...]

To ty taki czarwony kapturek jesteś. A pawie pióro też nosiłeś...

boukun

Data: 2009-05-25 13:10:00
Autor: Tzva Adonai
Rydzyk łacha drze z prostaków
To ty taki czarwony kapturek jesteś. A pawie pióro też nosiłeś...

Dla rodziny zrobiłbym wszystko jak większość Polaków...

Data: 2009-05-25 13:11:46
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:653d.00001500.4a1a7c88newsgate.onet.pl...
To ty taki czarwony kapturek jesteś. A pawie pióro też nosiłeś...

Dla rodziny zrobiłbym wszystko jak większość Polaków...

To rodzina lubuje się w tym, jak pawie pióro w tyłku nosisz?

boukun

Data: 2009-05-25 13:13:40
Autor: Tzva Adonai
Rydzyk łacha drze z prostaków
To rodzina lubuje się w tym, jak pawie pióro w tyłku nosisz?

Coś ty dzisiaj taki uszczypliwy, Adrianka nie dała się pomacać?...

Data: 2009-05-25 13:14:39
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:653d.00001501.4a1a7d64newsgate.onet.pl...
To rodzina lubuje się w tym, jak pawie pióro w tyłku nosisz?

Coś ty dzisiaj taki uszczypliwy, Adrianka nie dała się pomacać?...

Chcesz mnie zniechęcić. Nie ładnie...

boukun

Data: 2009-05-25 13:28:33
Autor: Piotr
Dnia Mon, 25 May 2009 13:14:39 +0200, boukun napisał(a):

Chcesz mnie zniechęcić. Nie ładnie...

Eee tam, zniechecić... He, he, on cię zachęca do dalszego wylizywania
mu jajec. Do roboty wałkun, a będziesz się czuł jak w rajchu!
Piotr

Data: 2009-05-25 13:29:39
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:3tq0modotct0$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Długo się z tym wzdrygiwałeś, moherze, he, he, he.

boukun

Data: 2009-05-25 21:22:34
Autor: Piotr
Dnia Mon, 25 May 2009 13:29:39 +0200, boukun napisał(a):

Eee tam, zniechecić... He, he, on cię zachęca do dalszego wylizywania
mu jajec. Do roboty wałkun, a będziesz się czuł jak w rajchu!
Piotr

Długo się z tym wzdrygiwałeś, moherze, he, he, he.

Ja dalej się "wzdygiwuje", homoseksualizm mnie mierzi wałkunku.
Piotr

Data: 2009-05-25 21:47:30
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:2ue82hfqq8wa$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Tak tylko Volksdeutsch gadasz, inaczej nie robiłbyś stale nieśmiałych podchodów...

boukun

Data: 2009-05-25 22:42:06
Autor: Piotr
Dnia Mon, 25 May 2009 21:47:30 +0200, boukun napisał(a):

Tak tylko Volksdeutsch gadasz, inaczej nie robiłbyś stale nieśmiałych podchodów...

Tuturutu druciarzu.
Piotr

Data: 2009-05-26 10:20:40
Autor: boukun

[...]