Rydzyk - naciągacz roku...

Data: 2009-07-16 09:13:04
Autor: Tzva Adonai
Rydzyk - naciągacz roku...
Telefon od o. Rydzyka aż za 330 zł - najwyższa cena w Europie.

Niedawno powstała sieć komórkowa wRodzinie reklamowana przez o.
Rydzyka na Jasnej Górze oferuje swoim abonentom najwyższe w Polsce
ceny połączeń oraz zaledwie jeden model telefonu, który kosztuje aż
330 zł.

Jedynym atutem sieci mają być darmowe połączenia do Radia Maryja oraz
TV Trwam.

http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Telefon-od-o-Rydzyka-az-za-330-zl,wid,11320379,wiadomosc.html

Data: 2009-07-16 10:20:46
Autor: Tony
Rydzyk - naciągacz roku...
On Jul 16, 11:13 am, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
[...]

Tzva - odnosisz sukcesy w prowokowaniu pisuarow im podobnych ale
jezeli chodzi o rydzyka to uwazaj.
Rydzyk jako duchowny to jest "piece of sheet".
Rydzyk jest natomiast wybitnym biznesmenem. Gdyby mieszkal w US widze
go jako prezesa duzej firmy, milionera a moze nawet miliardera, pecha
mial ze urodzil sie w Polsce.
Radze przesledzic jego biznesowe posuniecia. Naprawde sa imponujace
mimo ze tak wiele przeszkod musi pokonac.
Tony

Data: 2009-07-17 11:02:42
Autor: Krzysztof
Rydzyk - naciągacz roku...

Tzva - odnosisz sukcesy w prowokowaniu pisuarow im podobnych ale
jezeli chodzi o rydzyka to uwazaj.
Rydzyk jako duchowny to jest "piece of sheet".
Rydzyk jest natomiast wybitnym biznesmenem.
Moon tez - ale etycznie jest to baaardzo watpliwe.

K.

Data: 2009-07-16 18:44:43
Autor: boukun
Rydzyk - naciągacz roku...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:6e6f93d2-6505-4880-a59e-d19138e0f25624g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- --
Później będzie promocja. Kto będzie miał miniatrrowy moherowy berecik i będzie deklarował nosić go przypiętego do każdego wierzchniego ubrania, będzie miał gwarantowany wyoki rabat.

Jedynym atutem sieci mają być darmowe połączenia do Radia Maryja oraz
TV Trwam.

-- -- -- -- -- -- -- --
Gdzie będzie wymagana preselekcja..., po dziesięciu sekundach rozmowy...

boukun

Data: 2009-07-17 01:29:15
Autor: awe
Rydzyk - naciągacz roku...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
nie prawda ze to jest jedynym atutem, oferta jest dosc korzystna 19 groszy z vat w ramach sieci, doladowanie raz na rok i dzialajacy telefon - czyli brak wymuszania dodatkowych oplat poza to co po prostu potrzebujesz. Pamietaj tez ze taka oferta sklonila firmy GSM do obrony. Wszyscy dzieki Rydzykowi skorzystamy
awe

Data: 2009-07-17 07:36:08
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Rydzyk - naciągacz roku...

[...]

Oszukiwanie ludzi, to dla sekciarza nie pierwszyzna, a siec powinna się nazywac wRodziniePatologicznej.

Przemek
--

Dziwię się, że na tej świętej dla milionów Polaków Jasnej Górze pan Jarosław Kaczyński wystąpił w roli akwizytora - mówił na konferencji Jerzy Wenderlich z SLD. Może prezes PiS powinien pokierować kanałem Mango 24, a nie partią - sugerował.

Data: 2009-07-17 08:53:26
Autor: iaforek
Rydzyk - naciągacz roku...
Idiota nie z tej Ziemi <jacek.kawecki3@op.pl> napisał(a):
[...]

Czasem się zastanawiam czy PełOwcy są po prostu tak głupi i zaślepieni propagandą, że nie potrafią spojrzeć obiektywnie na świat. W sumie to jest mi ich żal ciągłe zaszczucie, oszustwa dookoła, tropienie "zbrodni" przeciwników politycznych, sekciarstwa... i co tam jeszcze się w ich "światłych", "wykształciuchowych" móżdżkach wytworzy. Telefon maxcom mm500bb wRodzinie 330zł. W innych sklepach w tej samej cenie. Ceny połączeń jak u konkurenci. Więc gdzie to oszukiwanie, naciąganie ludzi? Ech... głupota PełOwców nie zna granic. No chyba, że robią to płatni zdrajcy, pachołki Rosji... choć nie. Patrząc po elektoracie PełO to tylko półmózgi co to chciałby dołączyć do elyty. Smutne to ale prawdziwe.

--
iaforek

Data: 2009-07-17 11:38:36
Autor: awe
Rydzyk - naciągacz roku...

Użytkownik "iaforek" <iaforek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h3pe66$1mb$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
te kaweckie to takie odpady posocjalistyczne, ktore nawet w tamtym systemie nie mialy nic do gadania. szczytem kariery bylo dyrektorowanie w pgr'ze.
awe

Data: 2009-07-17 12:17:01
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Rydzyk - naciągacz roku...

Użytkownik "debilek iaforek" <iaforek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w

Czasem się zastanawiam ......

Ty się nie zastanawiasz, bo jesteś debil. Są tacy co się za ciebie zastanawiają, ty jak na kretyna przystało, wykonujesz co ci każą. To taka subtelna różnica między zastanawianiem się, a bezmyślnym wykonywaniem poleceń dowodzącego zboka.

Przemek

Data: 2009-07-17 10:28:30
Autor: iaforek
Rydzyk - naciągacz roku...
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry <jacek.kawecki3@op.pl> napisał(a):
> [...]

Ty się nie zastanawiasz, bo jesteś debil. Są tacy co się za ciebie zastanawiają, ty jak na kretyna przystało, wykonujesz co ci każą. To taka subtelna różnica między zastanawianiem się, a bezmyślnym wykonywaniem poleceń dowodzącego zboka.

Ja się zastanawiam bo myślę, analizuję, porównuję, wyciągam wnioski. Ty jak rozumiem "bezmyślnie wykonujesz polecenia dowodzącego zboka" LMAO. Dobrze wiedzieć. Tak przypuszczałem, że to twoje spamowanie, bezmyślne kopiowane i wklejanie artykułów nie jest oddolną inicjatywą! Czyli dostajesz rozkazy!? Płacą Ci też za to???

Moja wrodzona ciekawość podpowiada mi abym się ciebie spytał "kto i co mi każe"? No ale wiem, że z idiotą się nie dyskutuję bo: "najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem".

EOT z mojej strony.

--
iaforek

Data: 2009-07-17 12:32:14
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Rydzyk - naciągacz roku...
Użytkownik "debilek iaforek" <iaforek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

 No ale wiem, że
z idiotą się nie dyskutuję ...

No więc właśnie.... Bujaj się matołku.

Przemek

Data: 2009-07-20 01:52:10
Autor: awe
Rydzyk - naciągacz roku...

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h3pjvf$rnu$1news.onet.pl...
Użytkownik "debilek iaforek" <iaforek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

No ale wiem, że
z idiotą się nie dyskutuję ...

No więc właśnie.... Bujaj się matołku.

Przemek
jarus przemos, czy jak cie kundlu zwal - jestes tak prymitywny ze moglbys byc  niezbitym dowod na to ze w wydzielonych spolecznosciach pierwotne ludy nie wymarly. co sie dziwic ze socjalizm zdechl. oddzwierni nie sa od budowania dobrobytu

awe

Rydzyk - naciągacz roku...