Rydzyk nie zamierza płacić kary. "Sędziowie nie powinni prześladować księży, tylko im dziękować".

Data: 2011-03-10 14:47:15
Autor: Przemysław W
Rydzyk nie zamierza płacić kary. "Sędziowie nie powinni prześladować księży, tylko im dziękować".
Tadeusz Rydzyk, skazany przed miesiącem na grzywnę za nielegalną zbiórkę pieniędzy, oświadczył w czwartek w Radiu Maryja, że nie zamierza płacić kary i nie skorzysta z propozycji pokrycia jej przez kogoś. - Sędziowie nie powinni prześladować księży, ale jeszcze dziękować, że robią to, żeby naród był coraz lepszy, a przez to i państwo będzie lepiej funkcjonować - stwierdził redemptorysta.

O. Rydzyk został 11 lutego ukarany przez toruński sąd karą 3,5 tysiąca złotych grzywny za prowadzenie bez wymaganego zezwolenia publicznej zbiórki pieniędzy na funkcjonowanie Telewizji Trwam, Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej oraz wierceń geotermalnych. Sąd uznał, że zakonnik za pośrednictwem Radia Maryja wzywał do wpłat pieniędzy. Sprawa toczyła się na wniosek policji, do której zawiadomienie złożył Rafał Maszkowski, który od lat prywatnie monitoruje toruńską rozgłośnię.

- Ktoś mi pisze, że jest gotów zapłacić tę karę. Otóż, myśmy się odwołali i ja nie myślę żadnej kary płacić, bo to było bezprawie - powiedział o. Rydzyk. Dodał, że sędziowie też muszą zachować prawo, a nie kierować się interesami grup czy partii.

Dyrektor Radia Maryja podkreślił, że księża "służą bezinteresownie Polsce". - Oni nie powinni prześladować księży, ale jeszcze dziękować, że robią to, żeby naród był coraz lepszy, a przez to i państwo będzie lepiej funkcjonować - mówił redemptorysta.

Z informacji uzyskanych w czwartek w XII Wydziale Karnym Sądzie Rejonowym wynika, że dotychczas nie wpłynęła apelacja od wyroku, bo dopiero w środę wysłano uzasadnienie wyroku pełnomocnikom o. Ryzyka. W tym wydziale został wydany wyrok i za jego pośrednictwem ewentualne zaskarżenie orzeczenia trzeba kierować do sądu wyższej instancji.

CZYTAJ TEŻ:
* Radio Maryja bierze PiS. 30 proc. miejsc dla ludzi Ojca Rydzyka
* 'Kaczyński boi sie wpływów o. Rydzyka. Może stracić kontrolę nad klubem PiS'
* Sąd ukarał ojca Rydzyka za prowadzenie nielegalnej zbiórki pieniędzy
* Imperium ojca Rydzyka. Słuchacze zrzucają się na kolejny kościół

http://www.polskatimes.pl/stronaglowna/378440,o-rydzyk-nie-zamierza-placic-kary-sedziowie-nie-powinni,id,t.html

Każdemu oszustowi wydaje się, że jest ponad prawem.

Przemek

--

.."Prezydent Lech Kaczyński ułaskawił gangstera, z którym jego zięć prowadził interesy. Marcin Dubieniecki i Adam S. pojawiają się w dokumentach jednej ze spółek. Udziały w niej ma także Robert Draba, były szef kancelarii Lecha Kaczyńskieg. Zięć Lecha Kaczyńskiego i były szef jego kancelarii prowadzili interesy z przestępcą, którego ułaskawił nieżyjący prezydent".

Data: 2011-03-10 08:00:42
Autor: zbig
Rydzyk nie zamierza płacić kary. "Sędziowie nie powinni prześladować księży, tylko im dziękować".
On 10 Mar, 14:47, Przemysław W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:
Tadeusz Rydzyk, skazany przed miesi cem na grzywn za nielegaln zbi rk
pieni dzy, o wiadczy w czwartek w Radiu Maryja, e nie zamierza p aci kary
i nie skorzysta z propozycji pokrycia jej przez kogo . - S dziowie nie
powinni prze ladowa ksi y, ale jeszcze dzi kowa , e robi to, eby nar d
by coraz lepszy, a przez to i pa stwo b dzie lepiej funkcjonowa -
stwierdzi redemptorysta.

O. Rydzyk zosta 11 lutego ukarany przez toru ski s d kar 3,5 tysi ca
z otych grzywny za prowadzenie bez wymaganego zezwolenia publicznej zbi rki
pieni dzy na funkcjonowanie Telewizji Trwam, Wy szej Szko y Kultury
Spo ecznej i Medialnej oraz wierce geotermalnych. S d uzna , e zakonnik za
po rednictwem Radia Maryja wzywa do wp at pieni dzy. Sprawa toczy a si na
wniosek policji, do kt rej zawiadomienie z o y Rafa Maszkowski, kt ry od
lat prywatnie monitoruje toru sk rozg o ni .

- Kto mi pisze, e jest got w zap aci t kar . Ot , my my si odwo ali i
ja nie my l adnej kary p aci , bo to by o bezprawie - powiedzia o.
Rydzyk. Doda , e s dziowie te musz zachowa prawo, a nie kierowa si
interesami grup czy partii.

Dyrektor Radia Maryja podkre li , e ksi a "s u bezinteresownie
Polsce". - Oni nie powinni prze ladowa ksi y, ale jeszcze dzi kowa , e
robi to, eby nar d by coraz lepszy, a przez to i pa stwo b dzie lepiej
funkcjonowa - m wi redemptorysta.

Z informacji uzyskanych w czwartek w XII Wydziale Karnym S dzie Rejonowym
wynika, e dotychczas nie wp yn a apelacja od wyroku, bo dopiero w rod
wys ano uzasadnienie wyroku pe nomocnikom o. Ryzyka. W tym wydziale zosta
wydany wyrok i za jego po rednictwem ewentualne zaskar enie orzeczenia
trzeba kierowa do s du wy szej instancji.

CZYTAJ TE :
* Radio Maryja bierze PiS. 30 proc. miejsc dla ludzi Ojca Rydzyka
* 'Kaczy ski boi sie wp yw w o. Rydzyka. Mo e straci kontrol nad klubem
PiS'
* S d ukara ojca Rydzyka za prowadzenie nielegalnej zbi rki pieni dzy
* Imperium ojca Rydzyka. S uchacze zrzucaj si na kolejny ko ci

http://www.polskatimes.pl/stronaglowna/378440,o-rydzyk-nie-zamierza-p...

Ka demu oszustowi wydaje si , e jest ponad prawem.

Przemek

--

."Prezydent Lech Kaczy ski u askawi gangstera, z kt rym jego zi prowadzi
interesy. Marcin Dubieniecki i Adam S. pojawiaj si w dokumentach jednej ze

Spokojnie, komornik ze Słupska ściąga wszystko od wszystkich.

Data: 2011-03-10 17:19:08
Autor: abc
Rydzyk nie zamierza płacić kary. "Sędziowie nie powinni prześladować księży, tylko im dziękować".
Spokojnie, komornik ze Słupska ściąga wszystko od wszystkich.

Zakonnicy nie posiadają żadnego majątku osobistego.

Data: 2011-03-11 21:24:44
Autor: pluton
Rydzyk nie zamierza płacić kary. "Sędziowie nie powinni prześladować księży, tylko im dziękować".
> Spokojnie, komornik ze Słupska ściąga wszystko od wszystkich.

Zakonnicy nie posiadają żadnego majątku osobistego.

Maybach nie jest osobisty ?

Nullification

Data: 2011-03-12 06:32:20
Autor: abc
Rydzyk nie zamierza płacić kary. "Sędziowie nie powinni prześladować księży, tylko im dziękować".
Zakonnicy nie posiadają żadnego majątku osobistego.

Maybach nie jest osobisty ?

Maybach jest całkowicie zmyślony i podrzucony głupolom, żeby się podniecali.

Data: 2011-03-12 19:50:11
Autor: pluton
> [...]
>
> Maybach nie jest osobisty ?

Maybach jest całkowicie zmyślony i podrzucony głupolom, żeby się

Tak samo cegielki na stocznie. Czego to ludzie nie wymysla, zeby tylko
dokopac doktorowi.

Nullification

Data: 2011-03-10 14:52:29
Autor: abc
[...]

Słusznie mówił.

Data: 2011-03-11 06:22:50
Autor: Grzegorz Z.
Przemysław W napisał:

[...]

A pan Rydzyk to ma pewnie tylko postrzępioną sutannę sztuk jeden i mocny
sznur 3 metry - tak na wszelki wypadek.

Data: 2011-03-11 07:50:31
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:2q50o1rbf57l.nbsq6p0g45s4$.dlg40tude.net...
Przemysław W napisał:

[...]

No to teraz zrobiło mi się go żal. Czy on aby nie przymiera głodem?

Przemek

Data: 2011-03-11 21:23:59
Autor: pluton
[...]

Prawy i Sprawiedliwy.

Nullification

Rydzyk nie zamierza płacić kary. "Sędziowie nie powinni prześladować księży, tylko im dziękować".