Rydzyk nie zamierza płacić kary. "Sędziowie nie powinni prześladować księży, tylko im dziękować".

Data: 2011-03-10 08:00:42
Autor: zbig
Rydzyk nie zamierza płacić kary. "Sędziowie nie powinni prześladować księży, tylko im dziękować".
On 10 Mar, 14:47, Przemysław W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:
Tadeusz Rydzyk, skazany przed miesi cem na grzywn za nielegaln zbi rk
pieni dzy, o wiadczy w czwartek w Radiu Maryja, e nie zamierza p aci kary
i nie skorzysta z propozycji pokrycia jej przez kogo . - S dziowie nie
powinni prze ladowa ksi y, ale jeszcze dzi kowa , e robi to, eby nar d
by coraz lepszy, a przez to i pa stwo b dzie lepiej funkcjonowa -
stwierdzi redemptorysta.

O. Rydzyk zosta 11 lutego ukarany przez toru ski s d kar 3,5 tysi ca
z otych grzywny za prowadzenie bez wymaganego zezwolenia publicznej zbi rki
pieni dzy na funkcjonowanie Telewizji Trwam, Wy szej Szko y Kultury
Spo ecznej i Medialnej oraz wierce geotermalnych. S d uzna , e zakonnik za
po rednictwem Radia Maryja wzywa do wp at pieni dzy. Sprawa toczy a si na
wniosek policji, do kt rej zawiadomienie z o y Rafa Maszkowski, kt ry od
lat prywatnie monitoruje toru sk rozg o ni .

- Kto mi pisze, e jest got w zap aci t kar . Ot , my my si odwo ali i
ja nie my l adnej kary p aci , bo to by o bezprawie - powiedzia o.
Rydzyk. Doda , e s dziowie te musz zachowa prawo, a nie kierowa si
interesami grup czy partii.

Dyrektor Radia Maryja podkre li , e ksi a "s u bezinteresownie
Polsce". - Oni nie powinni prze ladowa ksi y, ale jeszcze dzi kowa , e
robi to, eby nar d by coraz lepszy, a przez to i pa stwo b dzie lepiej
funkcjonowa - m wi redemptorysta.

Z informacji uzyskanych w czwartek w XII Wydziale Karnym S dzie Rejonowym
wynika, e dotychczas nie wp yn a apelacja od wyroku, bo dopiero w rod
wys ano uzasadnienie wyroku pe nomocnikom o. Ryzyka. W tym wydziale zosta
wydany wyrok i za jego po rednictwem ewentualne zaskar enie orzeczenia
trzeba kierowa do s du wy szej instancji.

CZYTAJ TE :
* Radio Maryja bierze PiS. 30 proc. miejsc dla ludzi Ojca Rydzyka
* 'Kaczy ski boi sie wp yw w o. Rydzyka. Mo e straci kontrol nad klubem
PiS'
* S d ukara ojca Rydzyka za prowadzenie nielegalnej zbi rki pieni dzy
* Imperium ojca Rydzyka. S uchacze zrzucaj si na kolejny ko ci

http://www.polskatimes.pl/stronaglowna/378440,o-rydzyk-nie-zamierza-p...

Ka demu oszustowi wydaje si , e jest ponad prawem.

Przemek

--

."Prezydent Lech Kaczy ski u askawi gangstera, z kt rym jego zi prowadzi
interesy. Marcin Dubieniecki i Adam S. pojawiaj si w dokumentach jednej ze

Spokojnie, komornik ze Słupska ściąga wszystko od wszystkich.

Data: 2011-03-10 17:19:08
Autor: abc
Rydzyk nie zamierza płacić kary. "Sędziowie nie powinni prześladować księży, tylko im dziękować".
Spokojnie, komornik ze Słupska ściąga wszystko od wszystkich.

Zakonnicy nie posiadają żadnego majątku osobistego.

Data: 2011-03-11 21:24:44
Autor: pluton
Rydzyk nie zamierza płacić kary. "Sędziowie nie powinni prześladować księży, tylko im dziękować".
> Spokojnie, komornik ze Słupska ściąga wszystko od wszystkich.

Zakonnicy nie posiadają żadnego majątku osobistego.

Maybach nie jest osobisty ?

Nullification

Data: 2011-03-12 06:32:20
Autor: abc
Rydzyk nie zamierza płacić kary. "Sędziowie nie powinni prześladować księży, tylko im dziękować".
Zakonnicy nie posiadają żadnego majątku osobistego.

Maybach nie jest osobisty ?

Maybach jest całkowicie zmyślony i podrzucony głupolom, żeby się podniecali.

Data: 2011-03-12 19:50:11
Autor: pluton
> [...]
>
> Maybach nie jest osobisty ?

Maybach jest całkowicie zmyślony i podrzucony głupolom, żeby się

Tak samo cegielki na stocznie. Czego to ludzie nie wymysla, zeby tylko
dokopac doktorowi.

Nullification

Rydzyk nie zamierza płacić kary. "Sędziowie nie powinni prześladować księży, tylko im dziękować".