Rydzyk o czarnoskórym: On się chyba nie mył.

Data: 2009-07-15 12:34:32
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Rydzyk o czarnoskórym: On się chyba nie mył.
Ojciec Tadeusz Rydzyk zaszokował część internautów. W sieci pojawiła się relacja z jego spotkania z wiernymi na Jasnej Górze - brali w nim udział słuchacze Radia Maryja. Jeden z nich był czarnoskóry. Na jego widok, Rydzyk miał powiedzieć: "Popatrzcie, on chyba w ogóle się nie mył, popatrzcie". Po tych słowach u stóp Jasnej Góry rozległy się brawa.

Relację z tego wydarzenia umieszczają w sieci dwa portale. Pierwszy to medianet.fm. Czytamy na nim:

"Niesmacznym żartem Rydzyk popisał się już po mszy, w chwili, kiedy przed pielgrzymami występowali goście pielgrzymki. W pewnym momencie podszedł czarnoskóry sympatyk Radia Maryja, który chciał opowiedzieć pielgrzymom, jak to radio jest dla niego ważne i jak wiele mógł z fal rozgłośni dowiedzieć się o Polsce. <Popatrzcie, on chyba w ogóle się nie mył, popatrzcie> - gruchnął ojciec dyrektor do mikrofonu. U stóp Jasnej Góry rozległy się brawa" - czytamy na portalu. Autorem tej relacji jest dziennikarz Tomasz Dzik, dziennikarz mediafm.net. Jego realcję powtarza pardon.pl.

Na stronie mediafm.net ten fragment relacji wyświetla się tylko w przeglądarce Firefox. Na niektórych komputerach jest jednak niewidoczny, gdy przeglądamy sieć przy użyciu przeglądarki Internet Explorer. Wszystkiemu winna jest jedna z reklam, która powoduje błąd na stronie. Mały problem techniczny spowodował jednak, że jeden z autorów platformy blogerskiej salon24.pl od razu zaczął podejrzewać, że ktoś cenzuruje sieć i zmusił serwis mediafm.net do usunięcia tego fragmentu z internetu. W sieci rozgorzała dyskusja na temat tego, komu zależy na "wybieleniu" słów o. Tadeusza Rydzyka.

Zobacz oryginalną relację na mediafm.net (dostępna w Firefoxie)

Bloger z salonu24.pl, ukrywający się pod pseudonimem Ras Fufu, odsyła więc internautów do innego wpisu na ten sam temat. Jego autorem jest inny bloger Marek Chmielewski: "O jeszcze jest murzyn, patrzcie go, wcale się nie mył - takimi słowami powitał ojciec Tadeusz Rydzyk misjonarza afrykańskiego w trakcie prezentacji misjonarzy" - napisał Chmielewski.

Przeczytaj co pisze bloger o słowach Rydzyka

Kim był czarnoskóry słuchacz Radia Maryja? Zdaniem internautów, to jeden z redemptorystów obecnych tego dnia na Jasnej Górze, który podobno sam śmiał się z żartu Rydzyka.

http://www.dziennik.pl/polityka/article415284/Rydzyk_o_czarnoskorym_On_sie_chyba_nie_myl.html

Przemek

Co powiecie mohery na temat zachowania waszego idola. który okradł stoczniowców, a teraz nie podobają mu się myrzyni?

--

Dziwię się, że na tej świętej dla milionów Polaków Jasnej Górze pan Jarosław Kaczyński wystąpił w roli akwizytora - mówił na konferencji Jerzy Wenderlich z SLD. Może prezes PiS powinien pokierować kanałem Mango 24, a nie partią - sugerował.

Data: 2009-07-15 06:45:01
Autor: Grzegorz Z.
Rydzyk o czarnoskórym: On się chyba nie mył.
Ojca Odwierta musi bardzo boleć ta zimna woda do której się dowiercił,
skoro takie skojarzenia (z myciem) go nachodzą.

Data: 2009-07-15 12:40:40
Autor: Piotr
Rydzyk o czarnoskórym: On się chyba nie mył.
Dnia Wed, 15 Jul 2009 12:34:32 +0200, Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
napisał(a):

Co powiecie mohery na temat zachowania waszego idola. który okradł stoczniowców, a teraz nie podobają mu się myrzyni?

A co mamy powiedzieć, warzywny głupek, to i warzywnie głupkowate
informacje.
Piotr
PS. Ty też jesteś "myrzyn", gwniany myrzyn. A myrzyn robi swoje,
później...

Data: 2009-07-15 14:32:26
Autor: Adam
Rydzyk o czarnoskórym: On się chyba nie mył.
Nie chodziło o kolor skóry tylko o przykry smród, jaki wydzielał.
AC

Data: 2009-07-15 13:36:57
Autor: HaMMeR
Rydzyk o czarnoskórym: On się chy ba nie mył.
Najpierw ustalcie politrucy, jedna wersje tej domniemanej wypowiedzi Rydzyka,
bo wieje gnojem i syfnym nieporzadkiem w sluzbach odpowiedzialnych za referencyjne informacje dla propagandzistow!
A potem syfisz na psp kalecki, jak wieprz w chlewie!

Data: 2009-07-15 14:22:07
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Rydzyk o czarnoskórym: On się chyba nie mył.
Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w

Najpierw ....

Dla każdego chammka poniżyc czarnego, to pikuś, nie młotek?

Przemek

Data: 2009-07-15 16:56:14
Autor: HaMMeR
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry wrote:
Użytkownik "HaMMeR"<tranzac@aster.pl>  napisał w

Najpierw ....

Dla każdego chammka poniżyc czarnego, to pikuś, nie młotek?

Przemek
-- -- -- -- -- -- -

To ty jestes czarny??!!

Data: 2009-07-15 17:40:34
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Rydzyk o czarnoskórym: On się chyba nie mył.

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

To ty jestes czarny??!!

Nawet gdybym był, to ty nie jeteś w stanie mnie poniżyc, bo między nami jest przepaśc. To tak jakby Kaczyński chciał poniżyc np, prof. Bartoszewskiego.

Przemek

Data: 2009-07-15 17:47:52
Autor: raff
Rydzyk o czarnoskórym: On się chy ba nie mył.
Nawet gdybym był, to ty nie jeteś w stanie mnie poniżyc, bo między nami jest przepaśc. To tak jakby Kaczyński chciał poniżyc np, prof. Bartoszewskiego.

Hehehe, no Jacek.

Ja nie wiem co za dzisiaj wysyp debili jest. Najpierw jeden mowi ze rewolucja sie zbliza, teraz nastepny...

R.

Data: 2009-07-16 07:46:54
Autor: Piotr
Dnia Wed, 15 Jul 2009 17:47:52 +0200, raff napisał(a):

[...]

I zwróć uwagę na te megalomańskie nutki... Półdurny transmiter gwna do
pspowskich mas, ustawia się wysoko, wysoko, he, he, he...
Piotr

Data: 2009-07-16 07:50:03
Autor: raff
[...]

Pas transmisyjny do gwna, hehe.

R.

Data: 2009-07-16 07:53:45
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Rydzyk o czarnoskórym: On się chyba nie mył.

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał

Hehehe, no Jacek.

Ja nie wiem co za dzisiaj wysyp debili jest. Najpierw jeden mowi ze rewolucja sie zbliza, teraz nastepny...

To odpuśc sobie pisanie, zawsze to jednego mniej.

Przemek

Data: 2009-07-16 08:23:49
Autor: raff
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry pisze:
[...]

Jacek, srajtasma ci ze spodni wylazi.

R.

Data: 2009-07-16 08:20:32
Autor: HaMMeR
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie malpuj po mnie, pasciarzu! Nieraz pisalem, ze ktos nie ma zdolnosci honorowej, a wobec tego, nie jest w stanie mnie obrazic, a ty nawet spastowac wlasciwie nie potrafisz tylko jakas ci sie 'przpasc' blaka po pustym lbie!
Moze wlasnie 'instynktem'te  'przepasc' wyczailes, bo ona istnieje faktycznie ale nie tylko  wobec mnie, ale wobec wiekszosci grupowiczow.
Kase ci sponsorzy z GWna podrzuca czasami, ale intelektu juz nie.., kumasz barani lbie? I to jast ta cala 'przepasc' nieszczesniku...

Data: 2009-07-16 08:28:05
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Rydzyk o czarnoskórym: On się chyba nie mył.
Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

Nie malpuj po mnie, pasciarzu!.....

Gratuje dobrego samopoczucia chammek!  Ja małpuje po tobie, he, he, he! Koń by się uśmiał.

Przemek

Data: 2009-07-16 08:50:06
Autor: Piotr
Rydzyk o czarnoskórym: On się chyba nie mył.
Dnia Thu, 16 Jul 2009 08:28:05 +0200, Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
napisał(a):

Gratuje dobrego samopoczucia chammek!  Ja małpuje po tobie, he, he, he! Koń by się uśmiał.

Ty po wszystkich małpujesz Przemku, z małpio zabawnym skutkiem.
Piotr

Data: 2009-07-16 15:41:57
Autor: konserwator

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h3kt9k$vd0$1news.onet.pl...

[...]

profesora? (Bartoszeskiego) :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))0

Data: 2009-07-16 12:41:57
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
[...]

Masz tutaj chammek "ustaloną i domniemaną" wypowiedź kieckowego prostaka:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,6823955,O__Rydzyk_na_Jasnej_Gorze__Kochani__Murzyn__Nie_myl.html

Przemek

Data: 2009-07-15 14:40:01
Autor: brat_olin
Rydzyk o czarnoskórym: On się chyba nie mył.
"Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> wrote

W sieci pojawila się relacja /.../ Rydzyk mial powiedziec:

Typowa GWno prawda,
I maybach

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-07-15 06:48:18
Autor: Grzegorz Z.
On 15 Lip, 14:40, "brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> wrote:
"Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawec...@op.pl> wrote

> W sieci pojawila się relacja /.../ Rydzyk mial powiedziec:

Typowa GWno prawda,
I maybach

Taaak... i sondaże. Ale tylko te nie po waszej myśli.

Data: 2009-07-15 14:59:09
Autor: konserwator

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h3kbbo$en6$1news.onet.pl...
[...]

No nie mow!
wybrales sie na Jasna Gore?

Data: 2009-07-15 17:43:03
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Rydzyk o czarnoskórym: On się chyba nie mył.

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał

No nie mow!
wybrales sie na Jasna Gore?

Nie, ja już mam telefon komórkowy.

Przemek

Data: 2009-07-15 15:53:38
Autor: Lorn
Rydzyk o czarnoskórym: On się chy ba nie mył.
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry pisze:

Co powiecie mohery na temat zachowania waszego idola.

Przyklaśnie omamiona masa...

Data: 2009-07-15 16:16:06
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
[...]

Stary pierdoła przypomniał sobie wierszyk z przedszkola o murzynku Bambo,
który "się boi, że się wybieli", po czym rzucił dowcip z brodą w kierunku
swojego kumpla, a cała warzywna hołota robi z tego aferę.

Bosz, co za idioci?

Co powiecie mohery na temat zachowania waszego idola. który okradł stoczniowców, a teraz nie podobają mu się myrzyni?

Macie swojego kumpla w prokuratorii generalnej, więc zamiast pieprzyć
postawcie mnicha pod sąd i osądcie, a nie drzecie gęby, że coś ukradł.

Jak na dochtóra G. mówiło się, że morderca, to wszyscy warzywniacy
wrzeszczeli, że człowiek jest niewinny, dopóki nie ma wyroku, ale ksiądz,
to przecież co innego. Na księdza można rzucać kalumnie.

No dalej, warzywna wasza mać, dawać go pod sąd i udowadniać!
--
Pit

Data: 2009-07-16 07:49:45
Autor: Piotr
Rydzyk o czarnoskórym: On się chyba nie mył.
Dnia Wed, 15 Jul 2009 16:16:06 +0200, Pit Kowalski albo Nowak
napisał(a):

No dalej, warzywna wasza mać, dawać go pod sąd i udowadniać!

Nu, ale to nie jest zgodne z nutą postympu... Skuteczniej i trwalej
jest obsmrodzić. I tak robią, obsmradzają warzywnym czadem.
Piotr

Rydzyk o czarnoskórym: On się chyba nie mył.