Rydzyk odcina się od "Naszego Dziennika".

Data: 2010-04-13 20:49:10
Autor: boukun
Rydzyk odcina się od "Naszego Dziennika".

Użytkownik "karwanjestkretynem" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hq25ph$vp1$1news.onet.pl...
Chodzi o poniedziałkowy wywiad w ND z posłem PiS Arturem Górskim pod takim właśnie tytułem. Parlamentarzysta, w przeszłości naczelny "Naszego Dziennika" mówiąc o wypadku samolotu prezydenckiego oznajmił w nim, że "Rosja jest w jakimś sensie odpowiedzialna za tę katastrofę", a "Rosjanie mataczą".
Szef Radia Maryja uznał, że tytuł w jego gazecie wskazujący Moskwę jako winnego tragedii, "to jest bardzo niezręczne". I pytał: - A może komuś zależało, żeby ten dramat tam się stał?

Tak! Lechowi Kaczyńskiemu.
Kilku z nich przez tę swoją właśnie obsesję poległo, widać za mało ich
przetrzebiło...
Oni się już niczego nie nauczą, aż ostatni z nich, przez swoją nienawiść i
obsesje polegną...

boukun

Rydzyk odcina się od "Naszego Dziennika".