Rydzyk przed sadem

Data: 2021-05-01 03:50:54
Autor: Astralny Rębajło
Rydzyk przed sadem
J.F napisał(a):

Watchdog

Znaczy Soros.

A ty tylko się kręcisz w koło i nie wiesz komu kibicować?

Widocznie Soros za mało was wyjebał swego czasu na spekulacji złotówk±, musi was więcej
wyjebać:) A nawet jak was więcej wyjebie i tak nic nie zauważycie:)

Data: 2021-05-01 15:44:52
Autor: J.F.
Rydzyk przed sadem
Dnia Sat, 1 May 2021 03:50:54 -0700 (PDT), Astralny Rębajło
napisał(a):
J.F napisał(a):
Watchdog

Znaczy Soros.

A ty tylko się kręcisz w koło i nie wiesz komu kibicować?

Mnie ten funkcjonariusz publiczny zainteresowal.

Widocznie Soros za mało was wyjebał swego czasu na spekulacji złotówk±,

Anglikow swego czasu wy**l, ale czy nas?

musi was więcej
wyjebać:) A nawet jak was więcej wyjebie i tak nic nie zauważycie:)

No ale Rydzyk tez nas j* :-(

J.

Data: 2021-05-02 03:34:19
Autor: Astralny Rębajło
Rydzyk przed sadem
J.F. napisał(a):
> [...]
> Widocznie Soros za mało was wyjebał swego czasu na spekulacji złotówk±,
Anglikow swego czasu wy**l, ale czy nas?

Anglicy s± poważni i pisz± jak jest.
O spekulacji złotówk± pisali w PL tylko prawaki.

>musi was więcej > wyjebać:) A nawet jak was więcej wyjebie i tak nic nie zauważycie:)
No ale Rydzyk tez nas j* :-(

Bajki pan opowiadasz:)

Data: 2021-05-02 13:41:44
Autor: J.F.
Rydzyk przed sadem
J.F napisał(a):
[...]

Akcja brytyjska byla dobrze znana.
W Polsce ... jakby sie nic podobnego nie zdarzylo.
Byly donosiki o dzialaniach na mniejsza skale.

Swoja droga az dziwne, ze ktos nie sprobowal tego na Litwie, Slowacji,
Estonii itp.
Swiat sie zabezpieczyl ?

musi was więcej wyjebać:) A nawet jak was więcej wyjebie i tak nic nie zauważycie:)
No ale Rydzyk tez nas j* :-(
Bajki pan opowiadasz:)

Mowisz, ze to bajki
https://www.money.pl/gospodarka/pieniadze-do-ojca-rydzyka-plyna-szerokim-strumieniem-ponad-300-mln-zl-w-piec-lat-6624462026369984a.html

Zreszta - mamy przyklad w tytulowej sprawie.

J.

Data: 2021-05-02 05:33:25
Autor: Astralny Rębajło
Rydzyk przed sadem
J.F. napisał(a):

> Bajki pan opowiadasz:)
Mowisz, ze to bajki https://www.money.pl/gospodarka/pieniadze-do-ojca-rydzyka-plyna-szerokim-strumieniem-ponad-300-mln-zl-w-piec-lat-6624462026369984a.html

Czytasz co¶ więcej niż tytuły?

- mógł dostać
-"Superbiz" szacuje Albo co¶ wiadomo, albo snujemy przypuszczenia i baje.

Akcja brytyjska byla dobrze znana.
W Polsce ... jakby sie nic podobnego nie zdarzylo.

¬le z tob±:(

Data: 2021-05-02 14:59:37
Autor: J.F.
Rydzyk przed sadem
Dnia Sun, 2 May 2021 05:33:25 -0700 (PDT), Astralny Rębajło
napisał(a):
J.F. napisał(a):
[...]

Ale nie "mogl, ale nie dali", tylko "szacujemy 300mln"

-"Superbiz" szacuje Albo co¶ wiadomo, albo snujemy przypuszczenia i baje.

No to niech rzad zdementuje.
Moze tez zdementowac sama fundacja - przeciez byla zapytana.

Akcja brytyjska byla dobrze znana.
W Polsce ... jakby sie nic podobnego nie zdarzylo.

¬le z tob±:(

Przynajmniej nie na taka skale.
Tzn pare razy sie zdarzylo, ale przyczyny jakby bardziej naturalne.

Az dziwne, ze tak nie robia ... albo dobrze ukrywaja :-)

Tzn jakies tam zarzuty byly do duzych bankow, pewnie troche prawdziwe.

J.

Rydzyk przed sadem