Rydzyk wziął w jasyr Kaczyńskiego.

Data: 2011-05-18 18:15:14
Autor: Przemysław W
Rydzyk wziął w jasyr Kaczyńskiego.
"O. Rydzyk wziął w jasyr Kaczyńskiego" - pisze na blogu europoseł PJN Marek Migalski. I ujawnia, dlaczego szef PiS boi się szefa Radia Maryja. "Nieustraszony i mężny człek, drży na samą myśl o utracie sympatii redemptorysty z Torunia" - kpi europoseł.

"Środowiskiem, które jako jedyne w Polsce nie boi się ojca Rydzyka jest chyba PJN. Piszę <chyba>, bo nie jestem tego pewien. Ale pewien jestem, jakie środowisko boi się ojca Rydzyka najbardziej - to PiS. Jego lider, podobno nieustraszony i mężny człek, drży na samą myśl o utracie sympatii redemptorysty z Torunia. Nawet wypowiadanie obrzydliwych słów pod adresem jego ś. p. Brata nie likwiduje tego strachu. Nawet obrażanie jego ś. p. Bratowej i wyzywanie Jej od czarownic nie powoduje żadnej reakcji. Cicho sza...." - pisze na blogu Migalski.

Europoseł przypomina wczorajszą wypowiedź Jarosława Kaczyńskiego o tym, że "badanie sprawy zachowania parlamentarzystów PiS na spotkaniu u Kobylańskiego musi jeszcze potrwać".

"To, że słuchali antysemickich bzdur i ataków na ś. p. Lecha Kaczyńskiego nie jest dla Jarosława Kaczyńskiego jasne. Ale dla mnie jasne jest, że powodem owej zwłoki jest strach przed Radiem Maryja i polityczna kalkulacja. Może więc moralizm szefa PiS jednak jest podszyty cynizmem i wyrachowaniem? Jeśli tak jest, to warto, by Jarosław Kaczyński i jego akolici zrezygnowali z etycznego szantażowania wszystkich i wyznaczania uniwersalnych wzorców moralnych i przyznali się, że traktują kwestie pamięci o zmarłych koniunkturalnie" - pisze europoseł.

"Jako politolog mogę jedynie zaznaczyć, że sytuacja szefa PiS nie jest łatwa. W czasie kampanii prezydenckiej pokazaliśmy, że można zyskiwać nowych wyborców, nie tracąc starych(...)Tadeusz Rydzyk był naszym więźniem, musiał robić to, co chcieliśmy my" - dodaje Migalski.

Teraz jego zdaniem sytuacja jest odwrotna.

"Po zmianie kursu, po wyrzuceniu środowiska, które potem stworzyło PJN, po odwróceniu się od wyborców centrowych, to o. Rydzyk wziął w jasyr Kaczyńskiego. Do skutecznego oparcia się o twardy, prawicowy elektorat Radio Maryja i TV Trwam jest liderowi PiS niezbędne. Dlatego nie może sobie pozwolić na drażnienie szefa tych mediów, bo zakończyłoby się to dla niego klęską. I to jest powód, dla którego przeciąga sprawę senatorów słuchających u Kobylańskiego antysemickich głupot i ataków na ś. p. Lecha Kaczyńskiego. Bo to ludzie <toruńscy> są.... Ot i cała banalna i żałosna prawda...." - stwierdza europoseł.

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/336376,migalski-zdradza-dlaczego-kaczynski-boi-sie-rydzyka.html

Przemek

"Wyjście jest tylko jedno. Radiu Maryja należy odebrać status nadawcy
społecznego, z którym od początku ma wspólnego tyle, co Jarosław Kaczyński
ze znajomością Śląska. Od Rydzyka usłyszymy znów świadectwa męczeństwa jego
rozgłośni, ale przecież: "Alleluja i do przodu".

Data: 2011-05-18 18:28:51
Autor: Marek Czaplicki
Rydzyk wziął w jasyr Kaczyńskiego.
 pisze w wiadomości ir0ral$t4l$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu środa 18 maj 2011 18:15:

[...]

Też mi odkrycie. Trzeba poczekać, aż ci z PJN odkryją że Ziemia jest okrągła. :-)

Data: 2011-05-18 18:59:10
Autor: Darecki
Przemysław W wrote:
"O. Rydzyk wziął w jasyr Kaczyńskiego" - pisze na blogu europoseł PJN Marek Migalski.

warzywny, urodziles sie zawiniety w gazete Michnika, czy te twoje sklonnosci do wybiorczego cytowania nabyles dopiero w pracy? Ten sam Migalski, na tym
samym blogu kpi z twojego wypalonego wodzusia:

"Pubertactwo D.Tuska - polska polityka na dnie

Polska polityka osiągnęła dno. Wydawało się, że po odejściu Palikota może być już tylko lepiej. Ale okazało się, że można go przebić (choć nie w chamstwie i wulgarności). Można go przebić doprowadzając służbę narodowi do absurdu, a pojęcie polityki do kuriozum. Stało się to za sprawą Donalda Tuska.

Premier polskiego rządu, na zarzut opozycji, że jest wypalony i nieefektywny w swoim działaniu, wyzwał szefa SLD do biegu na 10 km. Zamiast merytorycznej debaty, zaangażowania w reformowanie kraju, determinacji w zmienianiu kraju, Tusk postanowił pościgać się w Łazienkach. Tak wyobraża sobie dowodzenie, że nie jest wypalony na swoim urzędzie, tak imaginuje sobie współczesną debatę nad stanem państwa. Osiągnęliśmy dno, naprawdę.
Zapewne któryś z zatrudnianych za państwowe pieniądze speców od PR podpowiedział premierowi ten „coolerski” sposób na autopromocję. Ale skończyło się autokompromitacją. Bo nic tak nie obnażyło dziecinności, infantylności, pubertactwa Donalda Tuska, jak właśnie propozycja biegu na 10 kilometrów. W jednym momencie pokazał on, jak bardzo niedojrzałym jest człowiekiem i jak bardzo niedojrzałym jest politykiem. Potrafi być brutalny, ale brutalność nie czyni kogoś dorosłym (wszak dzieci potrafią być bardzo okrutne wobec zwierząt czy innych dzieci). On tak naprawdę jest wciąż chłopakiem, który spory chciałby rozstrzygać tym, kto dalej pluje i kto mocniej beknie. Dlatego konfrontację z jednym z liderów opozycji wyobraża sobie jako bieganie po parku. Jedną tą propozycję szef rządu strzelił sobie w oba kolana. Nigdy jeszcze nie było tak oczywistej wpadki Tuska i nigdy jeszcze żaden polityk nie był tak blisko dna w debacie publicznej"

Data: 2011-05-20 20:20:40
Autor: pluton
[...]

Ale z ciebie migalsiu cienki pisowski hujek.
Wiedziales o tym wszystkim doskonale,
kiedy ciagnales druta wariatowi za posadne w PE,
a teraz sobie z tego kpisz ?

Nullification

Data: 2011-05-20 18:44:17
Autor: obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

Ale z ciebie migalsiu cienki pisowski hujek.
Wiedziales o tym wszystkim doskonale,
kiedy ciagnales druta wariatowi za posadne w PE,
a teraz sobie z tego kpisz ?

Migalski nie nalezal do PiS, chociaz dostal poparcie w wyborach do parlamentu
 UE. Takich migalskich jest duzo w kazdej partii, nie tylko w PiS, czy innych
partiach nie tylko polskich.

Data: 2011-05-20 20:59:06
Autor: pluton
> [...]

parlamentu
 UE. Takich migalskich jest duzo w kazdej partii, nie tylko w PiS, czy

Co nie zmienia faktu, ze z migalsia jest cienki pisowski hujek.

Nullification

Data: 2011-05-20 19:14:23
Autor: obserwator
Rydzyk wziął w jasyr Kaczyńskiego.
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Co nie zmienia faktu, ze z migalsia jest cienki pisowski hujek.

nielogiczne. --

Data: 2011-05-20 21:41:54
Autor: pluton
Rydzyk wziął w jasyr Kaczyńskiego.
> Co nie zmienia faktu, ze z migalsia jest cienki pisowski hujek.

nielogiczne.

Jak wszystko w PiSie.

Ale nie mowimy to o logice, tylko o jakichs elementarnym instynkcie
samozachowawczym.

Jezeli ktos dostaje posadke dzieki lizaniu komus rowa, to najlepiej
dla niego siedziec cicho jak mysz pod miotla i nie zwracac na siebie
niczyjej uwagi.

A krytykowanie tego, komu sie kiedys wylizywalo to gorzej niz
obrzydliwstwo. Rzadko sie takie cos spotyka poza pisem i pjnem.

Nullification

Data: 2011-05-20 21:51:15
Autor: u2
W dniu 2011-05-20 21:41, pluton pisze:
Co nie zmienia faktu, ze z migalsia jest cienki pisowski hujek.

> nielogiczne.

Jak wszystko w PiSie.

Typowa projekcja, nielogiczne jest wszystko co ty piszesz plutek. :)

Rydzyk wziął w jasyr Kaczyńskiego.