Rydzyk zaczyna sie dlawic !

Data: 2010-10-21 16:11:20
Autor: cyc
Rydzyk zaczyna sie dlawic !
Nie wypalila rydzykowa telefonia , nie wyszla geotermia w ktorej utopil miliony , klopoty z Trwam i dekoderami , ktorych podla jakosc i horrendalne ceny poderwaly wiarygodnosc sekciarza to powody dla ktore spedziaja Rydzykowi sen z powiek .
Pczywiscie wszystkiemu winn sa " oni " , tak jak tego , ze wladze domagaja sie od Rydzyka ( bezskutecznie zreszta )zakonczenia nadawania reklam czego zabrania mu prawo . Przypone niekumatym , ze przepis mowi o tym ze jesli operator "ewangelizacyjny" korzysta ze zwolenien podatkowych i koncesyjnych to nie wolno mu emitowac reklam .
To oczywiste . Rydzyk jednak ma to w dupie , jak to on . Uwaza sie niemal za Chrystusa uznajac , ze jemu wolno wszystko .
Mysle , ze Rydzyka dosiegnal kryzys w tym samym stopniu co gospodarke a rozbuchane do granic mozliwosci inwestycje nie sa w stanie w kryzysie sprostac finansowym wymogom .
Czy Rydzyk splajtuje ? . Tego nie wiem ale bede szczery , zycze mu tego bo tacy jak on nie powinni funkcjonowac na rynku . Jest dosc religijnych mediow w tym radiowych a wnet bedzie  rowniez lub juz jest telewizja " Religia " . Mozna wiec smialo powiedziec , ze rynek jest nasycony  wystarczajaco aby zaspkoic w zakresie wiary wszystkich , ktorzy tego chca !.
Rydzyka nie potrzeba i jesli odejdzie to bez szkody dla wiernych a napewno z pozytkiem dla spolecznego zycia .
To kolejny po Kaczynskim siewca nienawisci !.

cyc

Data: 2010-10-21 16:14:39
Autor: Grzegorz Z.
Rydzyk zaczyna sie dlawic !
Pczywiscie wszystkiemu winni sa "oni"

To że za wszystko odpowiedzialni są oni - to jest oczywista oczywistość.

--
Gdyby nie radio maryja człowiek nigdy by się nie dowiedział jak wiele
pieniędzy potrzeba do życia w ubóstwie.

Data: 2010-10-21 16:16:24
Autor: u2
Rydzyk zaczyna sie dlawic !
W dniu 2010-10-21 16:14, Grzegorz Z. pisze:
Pczywiscie wszystkiemu winni sa "oni"

To że za wszystko odpowiedzialni są oni - to jest oczywista oczywistość.

Oni czyli Kwass i spółka, który wkupił się w łaski kleru rozdając im
hektary ziemi, którą z namaszczeniem Rysiu S. całował :)

Data: 2010-10-21 16:20:05
Autor: Grzegorz Z.
Rydzyk zaczyna sie dlawic !

[...]

O papamobilu było wspomnieć. I o polisie.

Data: 2010-10-21 16:22:42
Autor: u2
Rydzyk zaczyna sie dlawic !
W dniu 2010-10-21 16:20, Grzegorz Z. pisze:
Oni czyli Kwass i spółka, który wkupił się w łaski kleru rozdając im
> hektary ziemi, którą z namaszczeniem Rysiu S. całował :)
O papamobilu było wspomnieć. I o polisie.

I o frakcjonowaniu osocza.

Oczywista oczywistość :)

Data: 2010-10-21 16:15:05
Autor: u2
Rydzyk zaczyna sie dlawic !
W dniu 2010-10-21 16:11, cyc pisze:
[...]

Nie martw się o Rydzyka, martw się o siebie. Rydzyk sobie poradzi :)

Data: 2010-10-21 16:19:12
Autor: u2
Rydzyk zaczyna sie dlawic !
W dniu 2010-10-21 16:18, 6f5e946fcea@6f5e946fcea.com pisze:
Nie martw się o Rydzyka, martw się o siebie. Rydzyk sobie poradzi :)
Zwiększając ilość reklam.

Ale sobie dworujesz, jak jakiś ciemny dworak :)

Data: 2010-10-21 16:29:11
Autor: raff
Rydzyk zaczyna sie dlawic !
W dniu 2010-10-21 16:19, u2 pisze:
W dniu 2010-10-21 16:18, 6f5e946fcea@6f5e946fcea.com pisze:
Nie martw się o Rydzyka, martw się o siebie. Rydzyk sobie poradzi :)
Zwiększając ilość reklam.

Ale sobie dworujesz, jak jakiś ciemny dworak :)

To jest pedal Grzesiu. Tylko mutuje.

R.

Data: 2010-10-21 16:31:20
Autor: u2
Rydzyk zaczyna sie dlawic !
W dniu 2010-10-21 16:29, raff pisze:
To jest pedal Grzesiu. Tylko mutuje.

Zawsze podejrzewałem go o to, ale nie chce się przyznać, choć jehowi go
wywalili z sekty :)

Data: 2010-10-21 16:21:58
Autor: u2
Rydzyk zaczyna sie dlawic !
W dniu 2010-10-21 16:19, Grzegorz Z. pisze:

Zwiększając ilość reklam.

Reklama Boga jest bezpłatna, ale nie u jehowych, ci wysysają cały
majątek ofiary :)

Data: 2010-10-21 19:31:24
Autor: Grzegorz Z.
Rydzyk zaczyna sie dlawic !

W dniu 2010-10-21 16:19, Grzegorz Z. pisze:

Zwiększając ilość reklam.

Reklama Boga jest bezpłatna, ale nie u jehowych, ci wysysają cały
majątek ofiary :)

GW prawda.

U jehowych to się nazywa "datki na dzieło królestwa"

U rydzyków - "dary serca".

Data: 2010-10-21 16:49:01
Autor: Klin
Rydzyk zaczyna sie dlawic !
Użytkownik cyc napisał:
Rydzyka nie potrzeba i jesli odejdzie to bez szkody dla wiernych a napewno z
pozytkiem dla spolecznego zycia .
To kolejny po Kaczynskim siewca nienawisci !.

cyc

    Cycu starasz się jak możesz by kolejnego szaleńca skłonić do morderstwa?

Data: 2010-10-21 16:51:15
Autor: u2
Rydzyk zaczyna sie dlawic !
W dniu 2010-10-21 16:49, Klin > pisze:

[...]

Kapitan SB to nie szaleniec. To maszynka do zabijania.

Data: 2010-10-21 17:04:44
Autor: Klin
Rydzyk zaczyna sie dlawic !
Użytkownik cyc napisał:

[...]

   Myślałem o jakimś "mandżurskim kandydacie" wątpliwe by im się znowu
   marzył  nowy proces Toruński z jakimś "Piotrowskim" w roli głównej.

Data: 2010-10-21 18:26:38
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Rydzyk zaczyna sie dlawic !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Czy Rydzyk splajtuje ?

Oby jak najszybciej. Jeśli jest sprawiedliwośc, to za oszukanie stoczniowców i ludzi, którzy na stocznie wpłacali, powinien do końca życia chodzi w worku pokutnym!

Przemysław Warzywny

--

"Chcę wprowadzić nowy świecki obyczaj, że politycy odpowiadają przed ludźmi,
 a nie przed hierarchią kościelną -mówił premier Donald Tusk w Radiu TOK FM,

Data: 2010-10-21 18:40:07
Autor: Panslavista
Rydzyk zaczyna sie dlawic !
"Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote in message news:i9ppk1$e8h$1inews.gazeta.pl...

[...]

Czerwone i parchate bydło ostrzyło mzęby na tę kasę......... i przeszła im koło nosa. Bo to polskie pieniądze przez Polaków i dla Polaków.
Nie dla parchów i internacjonałów.

Data: 2010-10-21 18:44:01
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Rydzyk zaczyna sie dlawic !

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

Czerwone i parchate bydło ostrzyło mzęby na tę kasę......... i przeszła im koło nosa. Bo to polskie pieniądze przez Polaków i dla Polaków.
Nie dla parchów i internacjonałów.

Jak tam czujnik Żydu?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-22 09:20:22
Autor: cyc
Rydzyk zaczyna sie dlawic !

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i9pqkj$hv6$1inews.gazeta.pl...

[...]

To pejsate , to , to  zapisalo sie juz do PiS-u ? . Tam wiekszosc to wariaci wiec i dla niego miejsce sie znajdzie .
A moze mu ktos bez przerwy skladane deklaracje kradnie ,............ wiadomo kto .

cyc

Data: 2010-10-21 18:56:31
Autor: heÂŽsk
Rydzyk zaczyna sie dlawic !
On Thu, 21 Oct 2010 18:26:38 +0200, Jarek nie obronił kżyża <Brońmy RP
przed pisem@..pl> wrote:

> [...]

Oby jak najszybciej. Jeśli jest sprawiedliwośc, to za oszukanie stoczniowców i ludzi, którzy na stocznie wpłacali, powinien do końca życia chodzi w worku pokutnym!

 z ta stocznia to nie do konca tak jest. owszem rydzyk zebral kase
 i mial ja wplacic na staocznie. w miedzyczasie stocznia podzielila
 sie na spolki i spoleczki i powstal problem prawny komu te pieniadze
 przekazac. "obdarowani" nie doszli do porozumienia nawet przed sadem,
 a "darczynca" wciaz trzyma (?) pieniadze na koncie. odsetki rosna.
 sytuacja w stoczni jest taka jaka jest wiec nie ma prawnych
 mozliwosci przekazania tych pieniedzy komukolwiek. nie ma nawet
 mozliwosci zrzecznia sie bo niby przez kogo? babinki ktore wplacily
 na konto rydzyka nie pojda "zbiorowo" do sadu by wycofac darowizny
 z powodu "niewdziecznosci" obdarowanego (tu fundacji rydzyka),
 a tym samym ojczulek moze obracac tymi pieniedzmi pod warunkiem,
 ze w kazdej chwili wykaze sie, ze suma jest dostepna. tak wiec  ojczulek nie oszukal stoczniowcow tylko zostali zrobieni w jojo
 przez prawo, a mowiac wprost przez wlasne pieniactwo. zauwaz, ze
 nie oceniam tu moralnie zbiorki, a jedynie pokazuje problem jaki
 w zwiazku z tym powstal. tym samym nie mozesz tadzia ubrac  w samodzial i postawic pod pregierzem bo zrobilbys to bezprawnie.
 poszukaj czegos innego ;o) co do plajty. powstanie ciekawa sytuacja.
 syndyk przejme "mase upadlosciowa", a co z pieniedzmi na stocznie?
 nie sa wlasnoscia fundacji rydzyka, fundacji nie bedzie wiec kase
 pewnie przejmie skarb panstwa. moze nawet zwroci staruszkom? ;o)))

Data: 2010-10-21 19:17:09
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Rydzyk zaczyna sie dlawic !

Użytkownik "heRsk" <_bigbrednie@interia.pl> napisał

[...]

Przestań pieprzyc, tylko przeczytaj:

http://wyborcza.pl/1,76842,3170824.html

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-21 20:00:14
Autor: heÂŽsk
Rydzyk zaczyna sie dlawic !
On Thu, 21 Oct 2010 19:17:09 +0200, Jarek nie obronił kżyża <Brońmy RP
przed pisem@..pl> wrote:

> [...]

> przekazac. "obdarowani" nie doszli do porozumienia nawet przed sadem,
> a "darczynca" wciaz trzyma (?) pieniadze na koncie. odsetki rosna.

 coz za jezyki milosci! takim jezykim rozmawiaj sobie w domu.
 jakis dziennikarzyna z gw nie jest dla mnie zadnym autorytetem.
 napisalem to co wiem w tej sprawie. twoj informator przedstawia
 "fakty" tak by zdobyc czytelnikow o okreslonych pogladach  (np. ciebie). mi tam rydzyk powiewa, tak jak jakis dziennikarzyna
 z gw. pisza to co im pasuje do teorii. zreszta, jak zauwazyles
 pomiedzy wierszami jest mowa o tym o czym napisalem. jezeli masz
 zamiar rozmawiac pisojezykiem wywale cie do kf i tyle. --

Data: 2010-10-21 21:24:59
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Rydzyk zaczyna sie dlawic !
przed pisem@..pl> wrote:

> [...]

Przestań pieprzyc, tylko przeczytaj:

coz za jezyki milosci! takim jezykim rozmawiaj sobie w domu.

U mnie w domu nie ma osób, które się powołują na to, że ktoś coś powiedział.

jakis dziennikarzyna z gw nie jest dla mnie zadnym autorytetem.

A kto jest dla ciebie autorytetem, proboszcz?

napisalem to co wiem w tej sprawie.

To jeszcze podaj źródło swoich wiadomości, bo twoje konfabulacje mnie nie interesują.

Już się rozpłakałem.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-21 19:41:37
Autor: Grzegorz Z.
Rydzyk zaczyna sie dlawic !
Czy Rydzyk splajtuje ?

Oby jak najszybciej.

Właśnie to sobie wyobrażam, tą jego plajtę. Weźmie pożyczkę w Lukas Banku, nakupi za nią pochodni i w geście desperacji
zwoła marsz gwiaździsty swoich fedainek i fedainów pod siedzibę Premiera z
żądaniem zwrotu zagrabionego majątku Stoczni. --

Data: 2010-10-22 09:18:12
Autor: cyc
Rydzyk zaczyna sie dlawic !

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i9ppk1$e8h$1inews.gazeta.pl...

[...]

Skad u Ciebie tyle milosierdzia dla przestepcy tego kalibru ?.
W worku pokutnym i owszem ale tak "przystrojony " powinien chodzic z wieziennej celi .

cyc

Data: 2010-10-22 12:07:52
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Rydzyk zaczyna sie dlawic !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i9rdrp$tvp$1news.onet.pl...

[...]

Dla tego szubrawca nie ma u mnie miłosierdzia. Myślałem tak jak Ty, tzn. worek i cela.

Przemysław Warzywny