Rydzyk zadba o piersi i szyjkę macicy

Data: 2017-06-09 12:38:25
Autor: prezydent San Escobar
Rydzyk zadba o piersi i szyjkę macicy
Właśnie dostał na to 220 tys. zł :DDDDDDDDDDDDDD

Szkoda, że nasze grupowe głąby nie potrafią dbać o piersi i zostały na lodzie
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-09 14:02:26
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
Rydzyk zadba o piersi i szyjkę macicy
a już ci miałem odpowiedzieć "gwałcić 8-latki to jakiś popisowy euro debilizm, nie lepiej 5 razy zerżnąć jakąś wygłodniałą seksualnie blond czterdziechę?" ale widzę, że i ty nie dajesz rady, nie będę cię stresował bo w ogóle przestanie ci stawać... a jak jak tam te kwestie między teresą a donaldem? czy już został im tylko palec? wskazujący?

Data: 2017-06-10 08:34:54
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "w systemie siła 'POPIS/EU" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:ohe2os$34d$1node1.news.atman.pl...
[...]

Sądzisz, że jak ty używasz do tego palca wskazującego to wszyscy tak mają ? Bredzenie o 8-latce i ryczącej z głodu 40-tce świadczy dobitnie, że masz problem z łbem. Masz coś do powiedzenia w temacie kasy podarowanej z naszych pieniedzy Rydzykowi? Jak nie to spierdalaj na drzewo pisowski dewiancie.

CL

Rydzyk zadba o piersi i szyjkę macicy