Rydzyk znów dostanie kasę!

Data: 2017-11-08 08:19:55
Autor: Bytomir Kwasigroch
Rydzyk znów dostanie kasę!
użytkownik Yogi napisał:

Umowy w tej sprawie podpisano w siedzibie resortu środowiska. W wydarzeniu
brał udział minister środowiska Jan Szyszko, prezes NFOŚiGW Kazimierz Kujda
oraz przedstawiciele beneficjentów, w tym ojciec Tadeusz Rydzyk."

Jak długo ci złodzieje będą nas okradać?

Yogi

I bardzo dobrze, Rydzeusz stanowi konkurencję dla francuzów.

Skoro francuzi dostali kaskę z UE na inwestycje w PL (geotermia),
dlaczego Rydzyk ma nie dostać?

Albo jesteś w stanie to uzasadnić, albo nie.

Data: 2017-11-08 09:22:42
Autor: japanizer
Rydzyk znów dostanie kasę!
On Thursday, November 9, 2017 at 1:19:56 AM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
użytkownik Yogi napisał:

> [...]

dlaczego Rydzyk ma nie dostać?

Albo jesteś w stanie to uzasadnić, albo nie.

No proste, spełnili warunki formalne, dostarczyli wszelkie wymagane przepisami pomiary.

Rydzyk nie spełnił warunków formalnych, nie dostarczył wymaganych przepisami pomiarów, a potem musiał płacić Szyszce 600 PLN za godzinę wykładu, by ten w zamian jako Minister Środowiska przepchnął projekt. I komuś tam jeszcze ze Spółki Srebrna.

Data: 2017-11-08 11:01:47
Autor: jacekbialy80
Rydzyk znów dostanie kasę!
   no jakżesz Francuz miałby nie spełniać warunków formalnych stawianych przez urzędasa UE? Przecież sam Juncker powiedział "bo to jest Francja".

Data: 2017-11-08 19:32:43
Autor: japanizer
Rydzyk znów dostanie kasę!
On Thursday, November 9, 2017 at 4:01:48 AM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
no jakżesz Francuz miałby nie spełniać warunków formalnych stawianych przez urzędasa UE? Przecież sam Juncker powiedział "bo to jest Francja".

Ale masz jakiś dokument, że nie spełniał?

Data: 2017-11-09 00:10:06
Autor: jacekbialy80
Rydzyk znów dostanie kasę!
A mnie po co taki dokument?
Ty mi pokaż dokument, a ja ci powiem, że to jest Francuz.

Data: 2017-11-08 17:58:45
Autor: Presidente de San Escobar
Rydzyk znów dostanie kasę!
Bytomir Kwasigroch <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> napisał(-a):

I bardzo dobrze, Rydzeusz stanowi konkurencję dla francuzów.

Jednak Trefno-Doldowo-Podwójniakowy lud to naprawdę tępy motłoch :DDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-09 07:20:48
Autor: Totalna Opozycja
Rydzyk znów dostanie kasę!

Użytkownik "Bytomir Kwasigroch" <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com>
napisał w wiadomości
użytkownik Yogi napisał:

[...]

Merde! Francuzi mnie nie interesują. Intersuje mnie dlaczego to jedynie Rydzyk dostaje kasę jeżeli tylko o tym pomyśli? Szyszka i Rydzyk = SITWA!

CL

Rydzyk znów dostanie kasę!