Rydzyk znów dostanie kasę!

Data: 2017-11-07 20:38:13
Autor: Yogi
Rydzyk znów dostanie kasę!
http://biznes.interia.pl/wiadomosci/news/geotermia-z-podhala-i-torunia-z-dotacjami-z-nfosigw,2544060,4199

"Geotermia Toruń na budowę ciepłowni otrzyma 19,5 mln zł" Umowy w tej sprawie podpisano w siedzibie resortu środowiska. W wydarzeniu
brał udział minister środowiska Jan Szyszko, prezes NFOŚiGW Kazimierz Kujda
oraz przedstawiciele beneficjentów, w tym ojciec Tadeusz Rydzyk."

Jak długo ci złodzieje będą nas okradać?

Yogi

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2017-11-07 13:51:57
Autor: jacekbialy80
Rydzyk znów dostanie kasę!
Nareszcie coś takiego powstanie w północnej Polsce. Na razie wszyscy amatorzy basenów termalnych pchają się na Podhale, że już palca nie idzie tam wcisnąć (no i te kolejki do kasy q* mać!)

Data: 2017-11-07 15:47:00
Autor: japanizer
Rydzyk znów dostanie kasę!
On Wednesday, November 8, 2017 at 6:51:58 AM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Nareszcie coś takiego powstanie w północnej Polsce. Na razie wszyscy amatorzy basenów termalnych pchają się na Podhale, że już palca nie idzie tam wcisnąć (no i te kolejki do kasy q* mać!)

A ile milionów dotacji dostali właściciele basenów termalnych na Podhalu? Przyjechał na otwarcie basenów na Podhalu Minister Środowiska? Są jakieś relacje prasowe?

Data: 2017-11-08 01:03:15
Autor: jacekbialy80
Rydzyk znów dostanie kasę!
Rydzyk nie dostał dotacji od państwa polskiego, tylko z Unii. POpaprańcy odebrali mu to i przeznaczyli na podobny projekt gdzieś na Warmii, ale woda tam okazała się być za zimna, co wiąże się z kosztami jej podgrzewania, ale na złość tacie zesrajjmy się w gacie - to stała dewiza PO.

Data: 2017-11-08 01:18:48
Autor: japanizer
Rydzyk znów dostanie kasę!
On Wednesday, November 8, 2017 at 6:03:16 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:

[...]

Coś pojebałeś narrację. PO odebrało dotację, bo projekt Rydzyka nie miał wymaganej dokumentacji i badań, m.in. nie zbadali nawet, jaka tam jest temperatura!

I faktycznie, teraz się dowiadujemy, że w Toruniu woda ma temperaturę w okolicach 60 stopni, podczas gdy na Podhalu jest to w okolicach 90.
Wydając te same pieniądze na Podhalu, dałoby się ogrzać całe Zakopane i okolice, całkowicie eliminując smog w tamtych obszarach!

Data: 2017-11-08 04:27:51
Autor: jacekbialy80
Rydzyk znów dostanie kasę!
  nie miał wymaganej dokumentacji? Zdaje się, że ostatnio znów gdzieś to słyszeliśmy... A wyniki badań lekarskich Rydzyk przedstawił??

Data: 2017-11-08 04:40:59
Autor: japanizer
Rydzyk znów dostanie kasę!
On Wednesday, November 8, 2017 at 9:27:52 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
nie miał wymaganej dokumentacji? Zdaje się, że ostatnio znów gdzieś to słyszeliśmy... A wyniki badań lekarskich Rydzyk przedstawił??

A były wymagane badania lekarskie przy składaniu podania o dofinansowanie inwestycji?

Data: 2017-11-08 04:43:55
Autor: jacekbialy80
Rydzyk znów dostanie kasę!
No właśnie... Nie dość że nie miał badań, to jeszcze jest od Ziobry

Data: 2017-11-08 04:48:19
Autor: japanizer
Rydzyk znów dostanie kasę!
On Wednesday, November 8, 2017 at 9:43:56 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
No właśnie... Nie dość że nie miał badań, to jeszcze jest od Ziobry

No to trzeba było od razu, że jakiś imbecyl bez znajomości prawa wniosek przygotował.

Data: 2017-11-08 05:39:32
Autor: jacekbialy80
Rydzyk znów dostanie kasę!
No widzisz? A mimo wszystko geotermia będzie.
Asesorzy "od ziobry" też będą sędziami. POszczekajcie sobie jeszcze trochę, bo dużo czasu nie zostało..

Data: 2017-11-08 05:58:37
Autor: japanizer
Rydzyk znów dostanie kasę!
On Wednesday, November 8, 2017 at 10:39:33 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
No widzisz? A mimo wszystko geotermia będzie.

No widzę, widzę. A bardziej ekonomicznie uzasadnionej geotermii w Zakopanem - nie będzie. I smog w Zakopanem będzie.

Ale że Polska drugim Dubajem narodów, to możemy wyrzucać kasę w błoto.

Asesorzy "od ziobry" też będą sędziami.

No "super". Naprawdę cieszysz się z marnotrawstwa, kolesiostwa i łamania prawa?

Data: 2017-11-08 06:53:36
Autor: jacekbialy80
Rydzyk znów dostanie kasę!
W Zakopanem jest kilka odwiert?w i dwa zespoły basenów: na Antałówce i Polanie Szymoszkowej. Z ogrzewaniem jest trudniej terenowo, poza tym tamtejsze złoże nie należy do najgłębszych. Najgorętsza woda występuje bardziej na północ przy tzw. Uskoku Pienińskim, czyli na Równinie Podhalańskiej. Tam w okolicach odwiertów wszyscy mają ogrzewanie. Niektórzy nawet za darmo, jeśli wydzierżawiają własną działkę pod odwiert.

Data: 2017-11-08 15:40:47
Autor: Presidente de San Escobar
Rydzyk znów dostanie kasę!
jacekbialy80@gmail.com napisał(-a):

Asesorzy "od ziobry" też będą sędziami.

I z radością wsadzą ziobrystów do celi :DDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-08 13:44:37
Autor: Presidente de San Escobar
Rydzyk znów dostanie kasę!
jacekbialy80@gmail.com napisał(-a):

  nie miał wymaganej dokumentacji? Zdaje się, że ostatnio znów gdzieś to słyszeliśmy... A wyniki badań lekarskich Rydzyk przedstawił??

Takie jak Zerro - z 2018 :DDD.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-08 04:39:51
Autor: jacekbialy80
Rydzyk znów dostanie kasę!
Przy 60 stopniach można robić basen, a to już coś. Ludzie z północnej Polski nie muszą pchać się do zakopka tylko po to, żeby od czasu do czasu się wykąpać w geotermii.

Data: 2017-11-08 04:42:40
Autor: japanizer
Rydzyk znów dostanie kasę!
On Wednesday, November 8, 2017 at 9:39:52 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Przy 60 stopniach można robić basen, a to już coś. Ludzie z północnej Polski nie muszą pchać się do zakopka tylko po to, żeby od czasu do czasu się wykąpać w geotermii.

No to zdecydujcie się tam w PiSie i KK, czy chodzi wam o baseny w Toruniu, czy o ciepłownię. Bo zdaje się do niedawna chodziło ogrzewanie Torunia.

Data: 2017-11-08 04:45:41
Autor: jacekbialy80
Rydzyk znów dostanie kasę!
Ja z południa, ale basen na północy też by się przydał.

Data: 2017-11-08 15:41:33
Autor: Presidente de San Escobar
Rydzyk znów dostanie kasę!
jacekbialy80@gmail.com napisał(-a):

Ja z południa, ale basen na północy też by się przydał.

Takiej jest podgrzać ale wiemy ża u was cienko z ekonomią - ale złodziejstwem
już nie :DDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-08 10:52:47
Autor: A. Filip
Rydzyk znów dostanie kasę!
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Oświecisz mnie ciemnego o przemądrzały jak by za takie pieniądze usunięto
"problemy techniczne" z roku 2010? Zakopane leży w górach => są "spore"
różnice wysokości w "całym Zakopanym i okolicach".

http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/246098,zakopane-geotermalne-cieplo-nie-dla-wszystkich,id,t.html
Zakopane: geotermalne ciepło nie dla wszystkich
19 kwietnia 2010 18:45

Data: 2017-11-08 02:10:16
Autor: japanizer
Rydzyk znów dostanie kasę!
On Wednesday, November 8, 2017 at 6:56:03 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

> Zakopane: geotermalne ciepło nie dla wszystkich

Masz w pierwszym akapicie cytowanego artykułu:

  Władze spółki twierdzą, że jest taka szansa, ale najpierw potrzebny jest drugi   odwiert wody termalnej za 35 mln zł.

Schronisko na Gubałówce, punkt widokowy Cyrhla, Furmanowa ze swoimi pięcioma domami na krzyż, czy Kuźnice z czterema domami na krzyż - faktycznie, lepiej niech Zakopane się dusi w smogu, bo skoro technicznie da się podłączyć tylko 99.9% ludności, to jest to stanowczo za mało.

Data: 2017-11-08 14:17:50
Autor: Totalna Opozycja
Rydzyk znów dostanie kasę!
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
Oświecisz mnie ciemnego o przemądrzały jak by za takie pieniądze usunięto
"problemy techniczne" z roku 2010? Zakopane leży w górach => są "spore"
różnice wysokości w "całym Zakopanym i okolicach".

Ja pierdziele! Ale odkrycie! Podaj link potwierdzający prawdziwość twoich
informacji! ;-)))

Ale patrz temat! Co z Rydzykiem? Masz coś do powiedzenia w tym temacie czy będziesz kombinować? ;-))))

CL

Data: 2017-11-08 11:28:04
Autor: Presidente de San Escobar
Rydzyk znów dostanie kasę!
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

> [...]

> Rydzyk nie dostał dotacji od państwa polskiego, tylko z Unii. POpaprańcy odebrali mu to i przeznaczyli na podobny projekt gdzieś na Warmii, ale woda tam okazała się być za zimna, co wiąże się z kosztami jej podgrzewania, ale na złość tacie zesrajjmy się w gacie - to stała dewiza PO.

Coś pojebałeś narrację.

Nic nie pojebał, taką narrację dostał z TVPislam :DDDDDDDDDDDDDDDDd
Sam nie wymyślił :DDDDDDDDDDDDDDDDDDdd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-08 01:07:38
Autor: A. Filip
Rydzyk znów dostanie kasę!
[...]

A kto się starał "jak Rydzyk" a dotacji nie dostał?

Ja osobiście jestem przekonany że Rydzyk jest _obecnie_ "równiejszy"
PO "ośmiu latach chudych" ale osobiste przekonania to jedno a _dowody_
dla nieprzekonanych to drugie.  Czy potrafisz przekonać że PiS się
za słabo/mało profesjonalnie kryje z bardzo szczególnymi względami dla
Rydzyka?

A to jak UE zmieniało zasady/reguły _w trakcie gry_ by Rydzyk UE dotacji
nie dostał (na inne cele) jakoś mi się obija w pamięci.

Data: 2017-11-07 16:49:03
Autor: japanizer
Rydzyk znów dostanie kasę!
On Wednesday, November 8, 2017 at 9:07:41 AM UTC+9, A. Filip wrote:

> A ile milionów dotacji dostali właściciele basenów termalnych na
> Podhalu? Przyjechał na otwarcie basenów na Podhalu Minister
> Środowiska? Są jakieś relacje prasowe?

A kto się starał "jak Rydzyk" a dotacji nie dostał?

Mówisz, kto poza Rydzykiem otwarcie korumpował polityków? Nie wiem.

  Trzy lata temu reporterzy magazynu ,,Czarno na białym" w TVN24 ujawnili, że   przyspieszenie umożliwili główny geolog kraju prof. Mariusz-Orion Jędrysek   (później poseł PiS), minister środowiska Jan Szyszko oraz szef NFOŚiGW   Kazimierz Kujda. Jędrysek, nie zważając na braki w dokumentacji, potwierdził   obecność wód geotermalnych, Szyszko odwołał z rady nadzorczej NFOŚiGW członka   przeciwnego umowie z fundacją Lux Veritatis, a Kujda wykreślił z umowy jeden z   paragrafów, co w praktyce uniemożliwiało rozwiązanie umowy z fundacją o.   Rydzyka. Na dodatek aneksem zwiększono wartość dotacji z 12 do 27,3 mln zł.
    Przychylność ministra Jana Szyszki dla inwestycji o. Rydzyka też nie była   przypadkowa. ,,Dziennik" w 2008 r. informował, że minister miał być jednym z   wykładowców na podyplomowych studiach z polityki ochrony środowiska w Wyższej   Szkole Kultury Medialnej i Społecznej prowadzonej przez fundację ojca Tadeusza   Rydzyka - ze stawką 600 zł za godzinę wykładu.. Pieniądze na studia miał   przyznać NFOŚiGW, a pod wnioskiem podpisał się wiceprezes Funduszu Artur   Michalski - ówczesny narzeczony córki ministra.

A dalej jeszcze:

  A co piszą na portalu Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska:
  ....Kazimierz Kujda jest doktorem nauk technicznych, inżynierem elektrykiem,   ekonomistą, specjalistą w dziedzinie zarządzania. Od października 2015 roku   zasiada w Narodowej Radzie Rozwoju przy Prezydencie RP. Ma wieloletnie   doświadczenie menedżerskie, zwłaszcza w sferze ekologii.

  A co piszą na portalu KRS:
  ....SREBRNA SP Z O O (KRS: 0000069050, NIP: 5221009522, REGON: 010859312)   Kujda Kazimierz Stanisław Prezes Zarządu

  A co piszą media o "Srebrna" spółka z o.o.?
  ....Srebrna - spółka kojarzona z ludźmi Prawa i Sprawiedliwości
[...]

UE Rydzyka szykanowała? Przypomnisz jakimś artykułem, czy tylko w twojej pamięci się obija?

Data: 2017-11-07 20:49:50
Autor: A. Filip
Rydzyk znów dostanie kasę! [Odnawialne ;-) ]
Yogi <yogiboo@vp.pl> pisze:
[...]

No jak długo ci złodziej z Brukseli będą na okradać na Odnawialne Źródła Energi?!

Data: 2017-11-08 08:02:30
Autor: Totalna Opozycja
Rydzyk znów dostanie kasę! [Odnawialne Źródła Energii to szatański wymysł! ;-) ]
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+alkppy4tlf-hb72@wp.eu...
Yogi <yogiboo@vp.pl> pisze:
[...]

Co ty pieprzysz chłopino? Mowa jest o szamanie z Torunia i sitwie PiS. Kto z Brukseli zapierdzielił ci wiadro "energii"? ;-))))

CL

Data: 2017-11-08 08:21:56
Autor: Bytomir Kwasigroch
W dniu wtorek, 7 listopada 2017 20:49:53 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
Yogi <yogiboo@vp.pl> pisze:
> [...]
>
> Yogi

No jak długo ci złodziej z Brukseli będą na okradać na Odnawialne Źródła Energi?!

Ale musisz oddzielić odnawialne takie realne, od odnawialnych z wysokim ryzykiem, geotermia zwróci się szybciej od niemieckich wiatraków-paneli fotowoltaicznych.

Data: 2017-11-08 08:00:38
Autor: Totalna Opozycja
Rydzyk znów dostanie kasę!

Użytkownik "Yogi" <yogiboo@vp.pl> napisał w wiadomości news:1a2th9y4nuy13$.1wjpxwt5l0yy3.dlg40tude.net...
[...]

Nikt nikogo nie okrada! Polski naród dobrowolnie i z przekonania na wniosk "ojca narodu" J.Kaczyńskiego obdarowuje "ojca" z Torunia włażąc mu w dupę!

CL

Data: 2017-11-08 08:19:55
Autor: Bytomir Kwasigroch
Rydzyk znów dostanie kasę!
użytkownik Yogi napisał:

[...]

I bardzo dobrze, Rydzeusz stanowi konkurencję dla francuzów.

Skoro francuzi dostali kaskę z UE na inwestycje w PL (geotermia),
dlaczego Rydzyk ma nie dostać?

Albo jesteś w stanie to uzasadnić, albo nie.

Data: 2017-11-08 09:22:42
Autor: japanizer
Rydzyk znów dostanie kasę!
On Thursday, November 9, 2017 at 1:19:56 AM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
użytkownik Yogi napisał:

> [...]

dlaczego Rydzyk ma nie dostać?

Albo jesteś w stanie to uzasadnić, albo nie.

No proste, spełnili warunki formalne, dostarczyli wszelkie wymagane przepisami pomiary.

Rydzyk nie spełnił warunków formalnych, nie dostarczył wymaganych przepisami pomiarów, a potem musiał płacić Szyszce 600 PLN za godzinę wykładu, by ten w zamian jako Minister Środowiska przepchnął projekt. I komuś tam jeszcze ze Spółki Srebrna.

Data: 2017-11-08 11:01:47
Autor: jacekbialy80
Rydzyk znów dostanie kasę!
   no jakżesz Francuz miałby nie spełniać warunków formalnych stawianych przez urzędasa UE? Przecież sam Juncker powiedział "bo to jest Francja".

Data: 2017-11-08 19:32:43
Autor: japanizer
Rydzyk znów dostanie kasę!
On Thursday, November 9, 2017 at 4:01:48 AM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
no jakżesz Francuz miałby nie spełniać warunków formalnych stawianych przez urzędasa UE? Przecież sam Juncker powiedział "bo to jest Francja".

Ale masz jakiś dokument, że nie spełniał?

Data: 2017-11-09 00:10:06
Autor: jacekbialy80
Rydzyk znów dostanie kasę!
A mnie po co taki dokument?
Ty mi pokaż dokument, a ja ci powiem, że to jest Francuz.

Data: 2017-11-08 17:58:45
Autor: Presidente de San Escobar
Rydzyk znów dostanie kasę!
Bytomir Kwasigroch <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> napisał(-a):

I bardzo dobrze, Rydzeusz stanowi konkurencję dla francuzów.

Jednak Trefno-Doldowo-Podwójniakowy lud to naprawdę tępy motłoch :DDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-09 07:20:48
Autor: Totalna Opozycja
Rydzyk znów dostanie kasę!

Użytkownik "Bytomir Kwasigroch" <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com>
napisał w wiadomości
użytkownik Yogi napisał:

[...]

Merde! Francuzi mnie nie interesują. Intersuje mnie dlaczego to jedynie Rydzyk dostaje kasę jeżeli tylko o tym pomyśli? Szyszka i Rydzyk = SITWA!

CL

Data: 2017-11-08 10:09:48
Autor: Presidente de San Escobar
Rydzyk znów dostanie kasę!
Yogi <yogiboo@vp.pl> napisał(-a):

http://biznes.interia.pl/wiadomosci/news/geotermia-z-podhala-i-torunia-z-dotacjami-z-nfosigw,2544060,4199

"Geotermia Toruń na budowę ciepłowni otrzyma 19,5 mln zł"

To dzisiaj Trefnych Doldowychy Podwójniaków zasadzono dwukrotnie :DDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-08 10:43:30
Autor: Trefniś
Rydzyk znów dostanie kasę!
W dniu .11.2017 o 10:09 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

To dzisiaj Trefnych Doldowychy Podwójniaków zasadzono dwukrotnie  :DDDDDDDDDDDD

ty wiesz co...

--
Trefniś

Rydzyk znów dostanie kasę!