Rydzykowe tupanie

Data: 2013-08-24 10:00:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Rydzykowe tupanie
Mamy kolejny rozdział zakrojonego na szeroką skalę spisku. No, ale po kolei i do rzeczy.

Rydzykowe włazidupy (tak, tak panowie Karnowscy, o was też mówię)  trąbią na alarm. Oto Telewizja Publiczna świadomie i złośliwe blokuje niby TV Wytrwam. Nie chce opuścić zajmowanego przez siebie miejsca w multipleksie. Tyle, że zgodnie z prawem TVP  ma opuścić to miejsce do końca kwietnia 2014 roku. Teraz jest zaś co najwyżej koniec sierpnia 2013. Więc o co chodzi?

To, że Rydzyk dostał to miejsce to cud. Jednak cud wcale jeszcze nie oznacza, że ktoś inny musi się natychmiast stamtąd wynosić. Wyniesie się wtedy kiedy będzie na to gotowy i nie później jednak niż przewiduje to prawo. Tyle że Rydzyk i rydzykowe ludy nie bardzo wiedzą co to prawo, bo mają do niego stosunek czysto manipulacyjny, żeby nie powiedzieć seksualny. Dla nich prawem jest jedynie to co sami postanowią.

Natomiast Publiczna jeśli będzie łaskawa i sprawnie zakończy prace, to może to miejsce ustąpi wcześniej. Wcześniej znaczy jednak, że może się to stać pod koniec marca, albo na może na początku kwietnia, nigdy zaś na początku września tego roku czyli już.

“Wiedzieli od początku, że data graniczna jest w kwietniu. Nie mamy złej woli, ale też nie będziemy podejmować stachanowskiego wysiłku, aby zadowolić o. Rydzyka, bo jak to zrobimy, to on zaraz znajdzie kolejny powód” - mówi rzecznik Publicznej Rakowiecki.

I dobrze byłoby to zrozumieć zamiast bez sensu tupać nogą. Nogą to pan Rydzyk może sobie potupać przed własną żoną, albo mężem (nie wiem z kim on tam żyje), że mu nie uprali skarpet, albo krupnik przesolili.  W pozostałych przypadkach trza grzecznie czekać i  pyska po próżnicy nie drzeć.

I podoba mi się, że po raz pierwszy od dłuższego czasu TVP nie okazała się równie gorliwą co i strachliwą zdzira, co to na gwizdek w krzakach każdemu się oddaje. Za darmo.

http://tiny.pl/hzl4v

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-08-24 06:33:33
Autor: leming.show
Rydzykowe tupanie
Linki standardowe:
reprywatyzacja tuska, obiecal zwrocic 15-20%:
https://www.youtube.com/watch?v=YoONVwOYPPk
ale ze nic z tego nie wyszlo, to goje zaplaca 200.000.000.000pln:
https://www.youtube.com/watch?v=hRLVHCNpsQo
Ale chwila, za co zaplaca? Ano za przektet hololoko, co jest tematem tego:
https://www.youtube.com/watch?v=xPoF0nnsFY4
a na czym polega ten przekret? Ano na tym, gdzie trafia kasa:
https://www.youtube.com/watch?v=Ou_5RL_H6Kk
Hajka tez cos skubnie:
https://www.youtube.com/watch?v=1VKBU_s4JdU

Wszyscy mysla ze jest nowoczesna demokracja, i niech tak dalej mysla lub zerkna na film o Jaruzelu:
https://www.youtube.com/watch?v=I175MRXX0_Y
albo siegna do ksiazki:
http://pldocs.docdat.com/docs/index-4803.html
http://wiadro.org.pl/imperium/doc/lysiak/stulecie-klamcow.pdf
http://www.radioislam.org/ford/ford-pol.htm#21-2

A jak powyzsze jest niejasne, to tylko zmywak w UK, ew. sluchanie piesni zydolewactwa o zielonej wyspie.

Data: 2013-08-24 19:36:29
Autor: Towarzysz Gnj
Rydzykowe tupanie

i pewnie jeszcze do twoich linkw zaglada?

Buuuuuuu-ha-ha-ha-ha!

Uzytkownik <leming.show@gmail.com> napisal w wiadomosci news:6b1f8564-2ef4-467e-9f78-af17ae5a7041googlegroups.com...

Data: 2013-08-24 11:36:01
Autor: leming.show
Rydzykowe tupanie
i pewnie jeszcze do twoich linkw zaglada?

Buuuuuuu-ha-ha-ha-ha!

Tak zaglada do moich, jak ja do jego. Tak mi zalezy na jego odpowiedzi, jak jemu na mojej. Tylko towarzysz pieje, zupelnie nie wiedziec czemu.

Data: 2013-08-24 21:26:26
Autor: Towarzysz Gnj
Rydzykowe tupanie

Uzytkownik <leming.show@gmail.com> napisal w wiadomosci news:f0f50747-b0d9-4bbf-bc61-2c8746f6057dgooglegroups.com...
[...]

-- --

a myslisz, ze on czyta, co tu pastuje? (od czytania ma frajerw... Buu-ha-ha!)

Rydzykowe tupanie