Rydzykowy brukowiec donosi.

Data: 2010-10-11 02:51:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Rydzykowy brukowiec donosi.

"Jarek nie obronił kżyża" i8t5oc$9go$1@inews.gazeta.pl

Życzę kolegom z "Naszego Dziennika" więcej odwagi - niech napiszą, co myślą. Powiedzcie jasno: Tusk z Putinem zabili nam prezydenta. Jak macie dowody, pokażcie. Ojczyzna potrzebuje dziennikarzy odważnych, a nie tchórzy

Ale tylko jednego? Na pokładzie było aż dwóch -- Kaczorowski i Kaczyński,
ale zabili tylko jednego? Drugi umarł śmiercią naturalną w czasie lotu? :)

Która z tych kacząt umarła a która została zamordowana? :)

Mnie, za ganianie kaczek po zalewie, Bóg surowo u karał -- połamaniem wiosła.
Co więcej, gdy kupowałem złączki z PEV, podblokowano mi kartę (z limitem 21900)
kredytową, którą następnie (ponoć w wyniku tamtego podblokowania) mi zabrano...
Karty (choć minęło sporo czasu) nie odzyskałem...

-=-

Może wyjaśnię, bo na tej grupie chyba są sami ateiści:

 -- legalna władza ludzka zawsze jest przedłużeniem władzy Boskiej
    (to postulat Chrześcijaństwa, nie mój!)

 -- śmierć jest zawsze wyrazem woli Boga, nie zaś jakimś tylko dopustem
    (i to też postulat Chrześcijaństwa, nie mój własny!)

Czyjaś choroba może być wyrazem tak zwanego dopustu Bożego
(Bóg godzi się, ale nie wyraża tym swojej woli; godzi się,
przystaje na zło, wiedząc o tym, że jako wszechmogący potrafi
nad tym złem zapanować -- na przykład godzi się na chorobę,
wiedząc o tym,, że uzdrowi i wynagrodzi) ale śmierć nie jest
tylko dopustem, ale jest wyrazem woli Boga! Można pójść na
cmentarz ludzi wierzących i znaleźć masę tabliczek
potwierdzających moje słowa -- ,,Bóg tak chciał''.

Jeśli ktoś umiera -- to znaczy, że Bóg tak chciał.
Jeśli ktoś choruje, został okradziony/oszukany, obity,
zgwałcony -- Bóg zgodził się na to, a nie musiał tego chcieć. :)

-=-

To nie jest tak, że ja brzydzę się niewierzącym,i, ale jakoś mi smutno.
Wierzący nie kwestionowałby woli Boga! Bóg postanowił o śmierci naszej
,,wierchowiny''. I Bóg postanowił o takim przebiegu śledztwa. To wynika
jasno i jednoznacznie z prawa religii rzymskokatolickiej.

To Bóg zabija!!! Nie diabeł czy człowiek lub przypadek bądź wypadek -- Bóg zabija!
I ma do tego zabijani prawo, jako że jest dawcą życia!!!

Zakonnica na religii, gdy mieliśmy po 6 i 7 lat tłumaczyła nam to jakoś tak:

 -- człowiek buduje jakąś maszynę i żąda od niej posłuszeństwa
 -- póki maszynę można naprawiać, Bóg reperuje ją i z niej korzysta
 -- gdy nie ma już nadziei na naprawianie, człowiek ma prawo do
    wyrzucenia tej maszyny na śmietnik!
 -- podobnie czyni Bóg z człowiekiem który nie jest Bogu posłuszny!!!!

Aby było jasne -- śmierć jest efektem nieposłuszeństwa ludzi.
Bóg zabronił im spożywania owocu z drzewa poznania -- ludzie zakaz
ów złamali, przez co zostali pozbawieni dostępu do drzewa życia. :)

Razem z ludźmi, karę poniosły także zwierzęta i rośliny.
(motyw wykorzystany w baśni o Śpiącej Królewnie)

-=-

Jesteście wstrętnymi :) ateistami -- dlatego szukacie dziury w całym!!
Kaczyński i inni odeszli z tego świata, bo dłuższe ich życie było dla
Boga zbyt trudne -- groziłoby utratą panowania Boga na światem!!! Bóg
nie tyle zabija, co zabiera z tego świata. A że samolot roztrzaskał się
w przededniu święta miłosierdzia, można spokojnie powiedzieć, że Bóg nie
okazał się łaskawy dla tych ludzi w godzinie ich śmierci -- niby nie każdy
był katolikiem, ale prawie każdy czcił Jana Pawła II, a to święto właśnie
ustanowił JPII. Notabene -- JPII odszedł stąd też w przededniu tego święta. :)

Uczcie się religii -- opasłe warchlaki (przypominające kobiety w zaawansowanej
ciąży) pokonane zostaną przez Was o wiele szybciej, gdy będziecie mocni w prawie
kanonicznym. Moim zdaniem Bóg jest po Waszej stronie; Watykan też. :)

A jeśli pokonacie złoczyńców (kapłanów Jana Pawła II) miejcie miłosierdzie
dla siebie, swoich dzieci i ludzi prześladowanych przez Jana Pawła II. Nade
mną też nie znęcajcie się wtedy, bo ja nie tęsknię do Waszej śmierci. :)
(wolę, aby Bóg pozabijał sługi arcybiskupa Ozorowskiego)

Ja jestem rzymskim katolikiem -- kutym całkiem nieźle na cztery kopyta. :)
I wiem o tym, że duchowni polscy bardzo daleko odeszli od ,,cnót ewangelicznych''
i od pobożnego życia w ogóle. :) Korzystając z  prawa danego mi, gdy byłem chłopcem,
utworzyłem swój własny Kościół (na razie jednoosobowy) i cieszę się tym, że choć
dla religii rzymskokatolickiej jestem wierzącym i praktykującym, nie muszę patrzeć
na opasłe warchlaki udające odprawianie mszy świętych. :)

Jeśli rzymskim katolikom religia Kościoła rzymskokatolickiego daje gwarancję
zbawienia (nie daje -- żadna nie daje takiej) dla mnie też ją daje. :)

-=-

Język wrogów warto znać. Religię wrogów -- także. :)

-=-

Wracając jednak do niekwestionowanych prawd wiary:

 -- dla mnie ten jest moim ,,bratem'', kto pełni wole Boga

Jeśli biskup sprzeciwia się Bogu -- jest wrogiem moim.
Jeśli rzekomy ateista szuka prawdy -- jest moim przyjacielem. :)

Piloci złamali procedury -- szukali dziury w całym. (w piździe -- mówiąc krótko)
Nie mieli prawa do tego, aby szukać szczęścia na tym lotnisku w tamtym czasie!!!
Nie mieli prawa!!! Jak kierowca nie ma prawa do jazdy po pijaku, jak lekarz (na
przykład ginekolog) nie ma prawa do gwałcenia pacjentki -- tak piloci nie mieli
prawa do schodzenia niżej niż 100 metrów we mgle!!!

Zanim wystartowali, uznali, że w razie mgły nad Smoleńskiem, będą lądowali
w Witebsku, Mińsku lub Moskwie. Setki kilometrów przed Smoleńskiem dowiedzieli
się o mgle i już wówczas powinni byli obrać kurs na któreś z tych miast, czego
nie uczynili!!!

Trudno utrzymywać, iż mieli zablokowane stery przez ponad kwadrans -- i nie
meldowali nikomu o takim/tym uszkodzeniu. :) Raczej trzeba uznać, iż próbowali
lądowania we mgle. **Być może** nawet byli dobrze szkoleni na wypadek takiego
lądowania bez sławnego ILSa.

Oczywiście od tego, czy była to katastrofa lotnicza, czy szczenięcy wybryk
załogi -- zależą odszkodowania płacone rodzinom i prestiż wypadku. :)

--
 ^  750        .               .  nw  25  27     .     .04       . 749   ^c 440              .         438