Rymkiewicz wzywał Tuska, żeby się opamię tał

Data: 2011-03-05 14:02:51
Autor: u2
Rymkiewicz wzywał Tuska, żeby się opamię tał
... pewnie miał jeszcze złudzenia, że nie jest on wrażym agentem :)

http://salski.nowyekran.pl/post/5361,rymkiewicz-wzywal-tuska-zeby-sie-opamietal

"Warto teraz przypomnieć apel Jarosława Marka Rymkiewicza, emerytowanego
prof. dr hab. filologii polskiej i znanego pisarza, ktĂłry w drugie
połowie 2008 roku napisał apel do Tuska o zaprzestanie kampanii
nienawiści wobec autorów książki “SB a Lech Wałęsa. Przyczynek do
biografii”.

Rymkiewicz opublikował wtedy w Rzeczpospolitej apel pod tytułem "Wzywam
do opamiętania". Był to apel o zaprzestanie “tego haniebnego,
peerelowskiego spektaklu” — jakim była ówczena nagonka polityków
Platformy Obywatelskiej oraz postbolszewickich propagandzistĂłw w PRL-bis
— na Sławomira Cenckiewicza i Piotra Gontarczyka.

PrzypominajÄ…c uzasadnienia rzecznika prasowego komunistycznego rzÄ…du PRL
Jerzego Urbana* w latach 80. zakazujące mu badań naukowych, prof.
Jarosław Marek Rymkiewicz napisał w swoim apelu:

* * * * *

Dowiedziałem się, że dr Sławomir Cenckiewicz został zmuszony do
zrezygnowania z pracy w Instytucie Pamięci Narodowej. Coś podobnego
przydarzyło mi się w roku 1985 – po wydaniu “Rozmów polskich” w
wydawnictwie Jerzego Giedroycia w Paryżu. Zostałem zmuszony do
przerwania badań naukowych, które prowadziłem w Instytucie Badań
Literackich.

Rzecznik komunistycznego rządu Jerzy Urban[i] uzasadniał wówczas tę
decyzję tym, że jestem nierobem i nieukiem, a moja działalność naukowa
ma charakter polityczny. Teraz słyszę w telewizji podobne argumenty,
ktĂłrych politycy Platformy Obywatelskiej uĹĽywajÄ… wobec SĹ‚awomira
Cenckiewicza i Piotra Gontarczyka.

Wzywam do przerwania tego haniebnego, peerelowskiego spektaklu. Wzywam
wszystkich przyzwoitych polskich naukowcĂłw do protestowania przeciwko
ograniczaniu wolności badań naukowych.

Wzywam premiera Donalda Tuska, żeby się opamiętał."

Data: 2011-03-05 13:18:05
Autor: obserwator
Rymkiewicz wzywał Tuska, żeby się opamiętał
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a): Wzywam do przerwania tego haniebnego, peerelowskiego spektaklu. **************************************************************************

...a Komoruski na to w *demokratycznym stylu* a la PRL:

*Je¶li Jarosław Kaczyński wygra wybory, to zostanie premierem? Niekoniecznie.
- Mam suwerenne prawo wybrać kandydata na premiera. Lider zwycięskiej partii
ma największe szanse, ale nie ma gwarancji - mówi Bronisław Komorowski w
wywiadzie dla "Newsweeka".* http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,9205664,Prezydent_straszy_Kaczynskiego_i_mowi__to_ja_wskaze.html

...qurna co za cep:)))

Data: 2011-03-05 15:01:05
Autor: JanKo
Rymkiewicz wzywał Tuska, żeby się opamiętał

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iktd6d$5qh$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Cep to jeste¶ ty. Nie potrafosz czytać ze zrozumieniem. Na dodatek powołujesz się na gazetę będ±c± w rekach wiadomo kogo!

JanKo

Data: 2011-03-05 14:10:02
Autor: obserwator
JanKo <rudy102@military.org> napisał(a):

> [...]

Cep to jeste¶ ty. Nie potrafosz czytać ze zrozumieniem. Na dodatek powołujesz się na gazetę będ±c± w rekach wiadomo kogo!

juz ci napisalem durniu, pisz pod jednym nickiem jak chcesz powaznie
dyskutowac. Komoruski to cep i tego faktu, nie zakrzyczysz atakami na mnie. Bronisz na sile cepa, idiotio, ktory robi ci kolo dupy? Walnij sie w swoj
ograniczony leb.

Data: 2011-03-05 16:31:03
Autor: u2
W dniu 2011-03-05 15:10,  obserwator pisze:
juz ci napisalem durniu, pisz pod jednym nickiem jak chcesz powaznie
dyskutowac. Komoruski to cep i tego faktu, nie zakrzyczysz atakami na mnie.

Wygl±da mi ten zahir na Nitrasa bis. Cep cepa cepem pogania :)

Data: 2011-03-05 14:16:37
Autor: Panslavista
Rymkiewicz wzywał Tuska, żeby się opamiętał
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d72347f$0$2438$65785112news.neostrada.pl...

Pojeb i agent nie ma mechanizmu samokontroli i funkcjonuje na zdalnym sterowaniu.
Opamiętanie prowadzi takiego do samozniszczenia.

Data: 2011-03-05 13:20:09
Autor: obserwator
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d72347f$0$2438$65785112news.neostrada.pl...

Pojeb i agent nie ma mechanizmu samokontroli i funkcjonuje na zdalnym sterowaniu.
Opamiętanie prowadzi takiego do samozniszczenia.

...panie hrabio, to tylko w Polsce lub w krajch trzeciego swiata, taki aparat moze sobie na cos podobnego pozwolic.

Data: 2011-03-05 14:25:16
Autor: Panslavista

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message

[...]

Pisze Pan z GWna, czy Pan jest zwi±zany z tym portalem?

Data: 2011-03-05 13:40:33
Autor: obserwator
Rymkiewicz wzywał Tuska, żeby się opamiętał
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):

Pisze Pan z GWna, czy Pan jest zwi±zany z tym portalem?

korzystam juz od wielu lat tylko z ich dosc wygodnego do logowania systemu
oraz nieograniczonego limitu wyslanych postow. Kazdy portal w Polsce jest i tak w rekach wiadomo kogo.

Kiedy jeszcze kilka lat temu na ich portalu zalogowalem sie, nie wiedzialem ze
ta gazeta to gowno.

Niech pna nie bedzie taki podejrzliwy. Niech pan ocenia ludzi po tresci
postow, a nie skad sa wysylane. W Polsce to i tak jeden szajs w tej chwili.

Data: 2011-03-05 14:55:08
Autor: Panslavista

" obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:iktegh$aet$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wolę Neostradę. Tre¶ć jest różna - aby zwie¶ć nieprzekonanych, nawet ja czasem posługuję się technikami manipulacyjnymi, tyle, że cel ich jest inny.Takie podstępy a la Odys... :-)))) No, może poza Koniem Trojańskim, bo to wojna jest.

Data: 2011-03-05 14:05:19
Autor: obserwator
[...]

zastanawialem sie juz na przelogowaniem na google, bo zauwazylem, ze niektore
osoby podejrzliwie traktuja posty wysylane z portalu GW....ale sie chwilowo
rozmyslilem, a wie Pan dlaczego?

Moje posty antygowniane, pojawiaja sie z opóĽnieniem. Byc moze gdzies sa
przechwytywane. No i dobrze, niech wiedza co o nich mysla Polacy.
 Na portalach administrowanych przez GW czy onety, szaleje cenzura w stylu
bolszewickim i moje posty bylyby tam wycinane, a moje konto zablokowane.

Tutaj na razie jeszcze nie siegaja..a jak siegna, to sie przeloguje.

Data: 2011-03-05 15:12:11
Autor: Panslavista
" obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:iktfuv$fi4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przez parę lat poznałem wszystkie tricki adminów, ale i czuwaj±cych z dala (z Hajfy -centrum Mosadu) nad nasz± obrazoburczo¶ci±.

Data: 2011-03-05 14:59:53
Autor: JanKo
Rymkiewicz wzywał Tuska, żeby się opamiętał

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iktegh$aet$1inews.gazeta.pl...
[...]

Stzrel sobie w łeb. Rozwi±żesz podstawowy problem - ze sob±!

JanKo

Data: 2011-03-05 14:26:57
Autor: obserwator
Rymkiewicz wzywał Tuska, żeby się opamiętał
JanKo <rudy102@military.org> napisał(a):
Stzrel sobie w łeb. Rozwi±żesz podstawowy problem - ze sob±!

o co tobie trollu chodzi? Mam sobie strzelac w glowe, dlatego, ze pisze prawde o obecnej sytuacji Polski? Pojebalo cie do reszty? Na nerwy dobry jest tez nerwosol.

Kolejny raz mowie, pisz pod jednym nickiem, bezrozumny balwanie.

Data: 2011-03-05 14:58:43
Autor: JanKo

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d72347f$0$2438$65785112news.neostrada.pl...
[...]

CzyĹĽby profesor wspĂłlnie z tÄ… co ma czerwone usta byli autorami tzw. deklaracji Ĺ‚Ăłdzkiej?

JanKo

Rymkiewicz wzywał Tuska, żeby się opamię tał