Rymkiewicz wzywał Tuska, żeby się opamiętał

Data: 2011-03-05 13:18:05
Autor: obserwator
Rymkiewicz wzywał Tuska, żeby się opamiętał
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a): Wzywam do przerwania tego haniebnego, peerelowskiego spektaklu. **************************************************************************

...a Komoruski na to w *demokratycznym stylu* a la PRL:

*Jeśli Jarosław Kaczyński wygra wybory, to zostanie premierem? Niekoniecznie.
- Mam suwerenne prawo wybrać kandydata na premiera. Lider zwycięskiej partii
ma największe szanse, ale nie ma gwarancji - mówi Bronisław Komorowski w
wywiadzie dla "Newsweeka".* http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,9205664,Prezydent_straszy_Kaczynskiego_i_mowi__to_ja_wskaze.html

...qurna co za cep:)))

Data: 2011-03-05 15:01:05
Autor: JanKo

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iktd6d$5qh$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Cep to jesteś ty. Nie potrafosz czytać ze zrozumieniem. Na dodatek powołujesz się na gazetę będącą w rekach wiadomo kogo!

JanKo

Data: 2011-03-05 14:10:02
Autor: obserwator
JanKo <rudy102@military.org> napisał(a):

> [...]

Cep to jesteś ty. Nie potrafosz czytać ze zrozumieniem. Na dodatek powołujesz się na gazetę będącą w rekach wiadomo kogo!

juz ci napisalem durniu, pisz pod jednym nickiem jak chcesz powaznie
dyskutowac. Komoruski to cep i tego faktu, nie zakrzyczysz atakami na mnie. Bronisz na sile cepa, idiotio, ktory robi ci kolo dupy? Walnij sie w swoj
ograniczony leb.

Data: 2011-03-05 16:31:03
Autor: u2
W dniu 2011-03-05 15:10,  obserwator pisze:
juz ci napisalem durniu, pisz pod jednym nickiem jak chcesz powaznie
dyskutowac. Komoruski to cep i tego faktu, nie zakrzyczysz atakami na mnie.

Wygląda mi ten zahir na Nitrasa bis. Cep cepa cepem pogania :)

Rymkiewicz wzywał Tuska, żeby się opamiętał