Rynek powinien iść do góry

Data: 2010-03-22 12:50:46
Autor: Charlie delta
Rynek powinien iść do góry
duży ma za mało pozycji short

zrobi jazdę podobną do piątku, może nie tak dynamicznie ale powinien
otworzyć jeszcze 10k short

powiedziałem

panienki mu na takie działanie ochoczo pozwolą kupując kontrakty

buhahahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Data: 2010-03-23 11:06:45
Autor: Lech Dubrowski
Rynek powinien iść do góry
Ogranicz piwo bo twoje proroctawa sie nie sprawdzaja.
2470 znow obronione

Leszek

Data: 2010-03-23 11:22:12
Autor: Charlie delta
Rynek powinien iść do góry
On 23 Mar, 11:06, "Lech Dubrowski" <3...@337.com.pl> wrote:
Ogranicz piwo bo twoje proroctawa sie nie sprawdzaja.
2470 znow obronione

Leszek

panienka ty chyba jesteś popaprańcem który jechał z pozycjami z
poziomów bieżacych do ostatniego doła

to świadczy o twojej inteligencji buhahahahahaha

mam nadzieję że słuchałeś mnie w piatek

ja w swojej genialności w piatek miałem wszystkie krótkie pozycje na
seriach M i U skorelowane długimi na serii H

niezależnie od tego panienka miałem 100% posiadanej gotówki wpakowanej
o godznie 15,12 w długie pozycje na serii H

miałem ponadto czas jełopie zapewne warszawski powiadomoć panienki o
koniecznosci kupna serii H o godzinie 15.15

kto miał rozum tak uczynił jełopie Lechu - nie kalecz staopolskiego
szacownego imienia głupotą rodem z POkemonów

tak się zarabia pieniądze panienka

Data: 2010-03-24 08:34:35
Autor: Lech Dubrowski
Rynek powinien i?a do góry
panienka ty chyba jesteś popaprańcem który jechał z pozycjami z
poziomów bieżacych do ostatniego doła

Tak, ale w koncu zarobilem na nich i to sie liczy, a nie to co o mnie mysli jakis pijaczek

Leszek

Data: 2010-03-24 00:47:44
Autor: Charlie delta
Rynek powinien i?a do góry
On 24 Mar, 08:34, "Lech Dubrowski" <3...@337.com.pl> wrote:
> [...]
> poziomów bieżacych do ostatniego doła

Tak, ale w koncu zarobilem na nich i to sie liczy, a nie to co o mnie mysli

jesteś rzeczywiście POkręcona

buhahahahaha

Data: 2010-03-24 03:24:49
Autor: Charlie delta
Rynek powinien i?a do góry
> [...]
> poziomów bieżacych do ostatniego doła

Tak, ale w koncu zarobilem na nich i to sie liczy, a nie to co o mnie mysli

jełopku jak tam twoje long position?

buhahahaahah

wieczorem wypiję za swój sukces i twoj przelew depo do mnie

Data: 2010-03-24 14:17:00
Autor: Lech Dubrowski
Rynek powinien i?a do góry
jełopku jak tam twoje long position?

Juz dawno sprzedane z zyskiem

Data: 2010-03-23 13:00:22
Autor: komunista0
Rynek powinien iść do góry
Ogranicz piwo bo twoje proroctawa sie nie sprawdzaja.
2470 znow obronione

Leszek
Spoko, spoko, nie wycieli mi stopa to zapewne jeszcze pójdą wyżej :-)))

Data: 2010-03-24 01:06:44
Autor: Charlie delta
Rynek powinien iść do góry
On 22 Mar, 20:50, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
wrote:
[...]

panienki czy widzicie te setki kontraktów po prawej stronie powyżej
70 ?

to gruby czeka na was

buhahahahahahahahahaha

Data: 2010-03-24 03:19:09
Autor: Charlie delta
Rynek powinien iść do góry
wrote:
[...]

no to panienki napasły grubego jak rano powiedziałem

mnie też

chociaż jestem szczupły z natury

buhahahahahahaha

Data: 2010-03-25 00:41:59
Autor: Charlie delta
Rynek powinien iść do góry
wrote:
[...]

HSI piekna formacja

a my panienki?

gruby pompuje wy kupujecie kontrakty gruby sprzedaje

prosty schemat

buhahahahahahahahaha

Data: 2010-03-25 16:04:36
Autor: mwojc

[...]