Rynek powinien i¶ć do góry

Data: 2010-03-23 11:06:45
Autor: Lech Dubrowski
Rynek powinien i¶ć do góry
Ogranicz piwo bo twoje proroctawa sie nie sprawdzaja.
2470 znow obronione

Leszek

Data: 2010-03-23 11:22:12
Autor: Charlie delta
Rynek powinien i¶ć do góry
On 23 Mar, 11:06, "Lech Dubrowski" <3...@337.com.pl> wrote:
Ogranicz piwo bo twoje proroctawa sie nie sprawdzaja.
2470 znow obronione

Leszek

panienka ty chyba jeste¶ popaprańcem który jechał z pozycjami z
poziomów bieżacych do ostatniego doła

to ¶wiadczy o twojej inteligencji buhahahahahaha

mam nadzieję że słuchałe¶ mnie w piatek

ja w swojej genialno¶ci w piatek miałem wszystkie krótkie pozycje na
seriach M i U skorelowane długimi na serii H

niezależnie od tego panienka miałem 100% posiadanej gotówki wpakowanej
o godznie 15,12 w długie pozycje na serii H

miałem ponadto czas jełopie zapewne warszawski powiadomoć panienki o
koniecznosci kupna serii H o godzinie 15.15

kto miał rozum tak uczynił jełopie Lechu - nie kalecz staopolskiego
szacownego imienia głupot± rodem z POkemonów

tak się zarabia pieni±dze panienka

Data: 2010-03-24 08:34:35
Autor: Lech Dubrowski
Rynek powinien i?a do góry
panienka ty chyba jeste¶ popaprańcem który jechał z pozycjami z
poziomów bieżacych do ostatniego doła

Tak, ale w koncu zarobilem na nich i to sie liczy, a nie to co o mnie mysli jakis pijaczek

Leszek

Data: 2010-03-24 00:47:44
Autor: Charlie delta
Rynek powinien i?a do góry
On 24 Mar, 08:34, "Lech Dubrowski" <3...@337.com.pl> wrote:
> [...]
> poziomów bieżacych do ostatniego doła

Tak, ale w koncu zarobilem na nich i to sie liczy, a nie to co o mnie mysli

jeste¶ rzeczywi¶cie POkręcona

buhahahahaha

Data: 2010-03-24 03:24:49
Autor: Charlie delta
Rynek powinien i?a do góry
> [...]
> poziomów bieżacych do ostatniego doła

Tak, ale w koncu zarobilem na nich i to sie liczy, a nie to co o mnie mysli

jełopku jak tam twoje long position?

buhahahaahah

wieczorem wypiję za swój sukces i twoj przelew depo do mnie

Data: 2010-03-24 14:17:00
Autor: Lech Dubrowski
Rynek powinien i?a do góry
jełopku jak tam twoje long position?

Juz dawno sprzedane z zyskiem

Data: 2010-03-23 13:00:22
Autor: komunista0
Rynek powinien i¶ć do góry
Ogranicz piwo bo twoje proroctawa sie nie sprawdzaja.
2470 znow obronione

Leszek
Spoko, spoko, nie wycieli mi stopa to zapewne jeszcze pójd± wyżej :-)))

--

Rynek powinien i¶ć do góry