Rynki szaleją a spekulanci zacierają ręce

Data: 2014-01-29 17:06:56
Autor: z
Rynki szaleją a spekulanci zacierają ręce
Co to ma być? Czy ktoś nad tym próbuje chociaż trzymać kontrolę?
Czy to nadal jest rynek wspomagający inwestycje, rozwój gospodarek czy już tylko małpi gaj na którym szleją orangutany śliniące się na widok wzrostu słupków na swoich komputerach?

I już nie chodzi o mój kredyt we frankach bo ja sobie poradzę.
Chodzi o przyszłość naszych dzieci.

Data: 2014-01-29 17:14:04
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:52e92722$0$2377$65785112news.neostrada.pl...
[...]

O przyszłość waszych dzieci martw się sam. Mnie do tego nie mieszaj. Nie dam ci nawet złamanego franka.

MW

Data: 2014-01-29 21:19:52
Autor: z
W dniu 2014-01-29 17:14, MarkWoydak pisze:
O przyszłość waszych dzieci martw się sam. Mnie do tego nie mieszaj. Nie
dam ci nawet złamanego franka.

Ja od Ciebie nic nie chcę. Może tylko tyle żebyś uruchomił kilka szarych komórek i przestał się dawać okradać. Taki mam dzień dobroci. :-)

Data: 2014-01-30 04:54:15
Autor: stevep
W dniu .01.2014 o 21:19 z <z@z.pl> pisze:

[...]

Przecież nie może uruchomić coś, czego nie ma.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-29 18:53:20
Autor: u2
W dniu 2014-01-29 17:06, z pisze:
[...]

Fed i jankesi zrobili znowu w konia caly swiat :

http://niezalezna.pl/51237-historyczny-spadek-kursu-rubla

Kurs rubla, który spadał od kilku tygodni, dziś w stosunku do euro spadł do najniższego poziomu w historii; za euro płacono 48,14 rubla. Na kursie rosyjskiej waluty odbija się spowolnienie gospodarki kraju i zmiana polityki monetarnej banku centralnego USA.

Gospodarka Rosji spowolniła, jej wzrost wyniósł w ubiegłym roku tylko 1,4 proc. Rubel osłabia się też ze względu na politykę rosyjskiego banku centralnego ograniczającego środki, za pomocą których podtrzymywał kurs narodowej waluty.

Jednak na znaczący spadek kursu rubla szczególnie silny wpływ ma odchodzenie Fed, banku centralnego USA, od polityki luzowania ilościowego, które sprawiło, że inwestorzy przez kilka ostatnich lat masowo inwestowali w pieniądze takich krajów, jak Brazylia, Turcja, Republika Południowej Afryki czy Rosja. Od lata, kiedy to zapowiedziano, że Fed będzie ograniczał stymulowanie amerykańskiej gospodarki poprzez skupowanie obligacji, pieniądze zaczęły uciekać ze wschodzących rynków.

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Rynki szaleją a spekulanci zacierają ręce