Rysa na ekranie

Data: 2018-08-12 21:15:07
Autor: radekp@konto.pl
Rysa na ekranie
Zrobiła się rysa zanim folia doszła (zresztą jeszcze nie doszła).

Są już jakieś skuteczne sposoby na załatanie ryski? Będzie przykryte folią,
więc trwałe być nie musi (ale fajnie jakby było).

Ekran 2.5D, żadne Gorilla Glass itp.

PS. YT na pierwszym miejscu wyświetla sposób z pastą do zębów - chyba sobie
odpuszczę pozostałe filmiki :)

Data: 2018-08-13 00:07:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Rysa na ekranie

<radekp@konto.pl> dk11nddi3927o46kk67fgb6v36u6lliug3@4ax.com

Ekran 2.5D,

2.5 oznacza 2.5 wymiarowy. ;)
Pomiędzy płaskim a trójwymiarowym. ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.    http://eneuel.w.duna.pl    .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2018-08-14 13:46:54
Autor: radekp@konto.pl
Rysa na ekranie
Mon, 13 Aug 2018 20:09:38 -0500, w <pkta4i$nft$1@dont-email.me>, "Pszemol"
<Pszemol@PolBox.com> napisał(-a):

> [...]
>
> Są już jakieś skuteczne sposoby na załatanie ryski? Będzie przykryte > folią,
> więc trwałe być nie musi (ale fajnie jakby było).

Sharp Aquos S2. A co za różnica, są różne pasty? ;)

Data: 2018-08-14 05:10:46
Autor: przemek.jedrzejczak
Rysa na ekranie
-- Sharp Aquos S2. A co za różnica, są różne pasty? ;)

zgaduje ze posiadacz ajfona zadal to podstepne pytanie aby doradzic ci abys po prostu kupil nowy :-)

Data: 2018-08-15 21:26:42
Autor: radekp@konto.pl
Rysa na ekranie
Tue, 14 Aug 2018 05:10:46 -0700 (PDT), w
<d683fcba-e9a4-42cf-bcd2-a824df07c9a2@googlegroups.com>,
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(-a):

-- Sharp Aquos S2. A co za różnica, są różne pasty? ;)

zgaduje ze posiadacz ajfona zadal to podstepne pytanie aby doradzic ci abys po prostu kupil nowy :-)

W ajfonach to pewnie jest nawet w podręczniku usera ;)

Data: 2018-08-18 10:41:16
Autor: Pszemol
Rysa na ekranie
<przemek.jedrzejczak@gmail.com> wrote in message news:d683fcba-e9a4-42cf-bcd2-a824df07c9a2googlegroups.com...
-- Sharp Aquos S2. A co za różnica, są różne pasty? ;)

zgaduje ze posiadacz ajfona zadal to podstepne pytanie aby doradzic ci abys po prostu kupil nowy :-)

Biedafony się jak widać rysują łatwo...
iPhone dużo trudniej.

Data: 2018-08-19 19:21:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Rysa na ekranie
"Pszemol" wrote:

Biedafony się jak widać rysują łatwo...
iPhone dużo trudniej.

Bieda Phone Samsung J 7 chyba też ma Gorilla Glass -- kosztuje
 nieco ponad 800 złotych. Gorilla Glass i rysuje się, i tłucze --
 tak twierdzi Corning. Nie ma rzeczy niezniszczalnych.

--
Eneuel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-08-22 12:56:39
Autor: Pszemol
Rysa na ekranie
"Eneuel Leszek Ciszewski" <eneuel@gmail.com> wrote in message news:plc8uc$b98$1node1.news.atman.pl...
"Pszemol" wrote:

Biedafony się jak widać rysują łatwo...
iPhone dużo trudniej.

Bieda Phone Samsung J 7 chyba też ma Gorilla Glass -- kosztuje
nieco ponad 800 złotych.

No wiedzisz, nawet biedafon biedafonowi nierówny...
Brałbym ze względu na renomę Gorilla Glass.

Gorilla Glass i rysuje się, i tłucze --
tak twierdzi Corning. Nie ma rzeczy niezniszczalnych.

Nie jest to problem zero-jedynkowy.
Po prostu jedne "szkła" rysują się łatwiej inne trudniej.
Gorilla Glass rysuje się TRUDNIEJ niż zwykłe szkło
i jest bardziej elastyczne niż zwykłe szkło...
Ale oczywiście nie ma niezniszczalnych przedmiotów.

Data: 2018-08-26 23:54:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Rysa na ekranie

"Pszemol" plk8hs$5mn$2@dont-email.me

Bieda Phone Samsung J 7 chyba też ma Gorilla Glass -- kosztuje nieco ponad 800 złotych.

No wiedzisz, nawet biedafon biedafonowi nierówny...

Nierówny -- choćby model 2016 kontra 2017. ;)

Brałbym ze względu na renomę Gorilla Glass.

Apple mają GG? ;) Lub OLEDY? IMO niekoniecznie. ;)
(Samsung co do zasady stosuje GG i często SAMOLEDY)

Gorilla Glass i rysuje się, i tłucze --
tak twierdzi Corning. Nie ma rzeczy niezniszczalnych.

Nie jest to problem zero-jedynkowy.

Nie jest binarny? ;)

Po prostu jedne "szkła" rysują się łatwiej inne trudniej.

Owszem. ;)

Gorilla Glass rysuje się TRUDNIEJ niż zwykłe szkło
i jest bardziej elastyczne niż zwykłe szkło...

GG3 (i wcześniejsze) nie jest elastyczne,
zaś GG4 jest giętkie niemal jak poliwęglan. ;)

Ale oczywiście nie ma niezniszczalnych przedmiotów.

Już jest stop metali twardszy od diamentu.

-=-

Wg Corninga GG6 przeżyć ma 15 upadków z wysokości
bodajże półtora metra na coś twardego.
(mikrouszkodzenia szkła sumują się)

Data: 2018-08-28 20:02:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Rysa na ekranie
"Eneuel Leszek Ciszewski"  wrote:

(Samsung co do zasady stosuje GG

Niestety chyba Samsung j7 nie ma Gorilla Glass. Być może Samsung
 j7 Prime ma Gorilla Glass 3. Być może, bo doniesienia nie są
 spójne.

Natomiast Asus Max ma Gorilla Glass 4.
Teraz to już zupełny biedaphone, ale ja jestem z niego bardzo
 zadowolony.

Plamki na ekranie zginęły, rys po drapaniu nożem nie widać, ale na
 piasek nie jest odporny. Spadał na twarde podłoże wielokrotnie --
 raz z wysokości około półtora metra.

Plastikowa obudowa w stanie... kiepskim.

Doskonały do rozmawiania -- redukcja szumów działa bardzo dobrze...

Szkoda, że nie mogę włożyć weń 4 SIMek naraz.

Motorolla, jak zauważyłem, ma zazwyczaj Gorilla Glass 3 -- czyli
 kiepskie, bo kruche.

--
Eneuel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-08-18 10:39:39
Autor: Pszemol
Rysa na ekranie
<radekp@konto.pl> wrote in message news:n7g5ndd1cl8s2c0272u16a3j930tsgar9f4ax.com...
> [...]

> Ekran 2.5D, żadne Gorilla Glass itp.

Co to za smarfon?

Sharp Aquos S2. A co za różnica, są różne pasty? ;)

Nie, raczej pytałem z ciekawości co to za shit kupiłeś...
Noszę iPhone 5 już chyba 5 lat w kieszeni bez żadnej
folii na ekranie i nie mam żadnych rys na ekranie.

Data: 2018-08-18 19:25:12
Autor: radekp@konto.pl
Rysa na ekranie
Sat, 18 Aug 2018 10:39:39 -0500, w <pl9eju$ihh$1@dont-email.me>, "Pszemol"

> Sharp Aquos S2. A co za różnica, są różne pasty? ;)

Nie, raczej pytałem z ciekawości co to za shit kupiłeś...
Noszę iPhone 5 już chyba 5 lat w kieszeni bez żadnej
folii na ekranie i nie mam żadnych rys na ekranie.

Ech, głupolu, lecz się na głowę.
iPhone ma dokładnie te same ekrany co inne telefony.
Nawet "szafirowe szkło" to zwykłe marketoidalne oszustwo.
Ziarnko piachu porysuje ci dokładnie tak samo ekran, bo jest zwyczajnie
twardze. Ale co taki debil jak ty może wiedzieć...

Data: 2018-08-18 12:35:50
Autor: Pszemol
Rysa na ekranie
<radekp@konto.pl> wrote in message news:jglgnd1pfgc3t7gem28f1qe3hi90p0c2364ax.com...

> [...]

Ziarnko piachu porysuje ci dokładnie tak samo ekran, bo jest
zwyczajnie twardze. Ale co taki debil jak ty może wiedzieć...

Zastanów się teraz, co faktycznie sprawiło że mnie zbluzgałeś? :-)

Przecież to Ty sam sobie krzywdę zrobiłeś - kupiłeś tani telefon,
ŚWIADOMIE, wiedząc że "Ekran 2.5D, żadne Gorilla Glass" i się
miotasz teraz dowiadując że iPhone który MA GORILLA GLASS
nie ma ani jednej ryski po 5 latach używania w kieszeni bez folii?
Dla mnie jest większy debil ten kto chciał kupić biedafon i narzeka
że mu się biedafon porysował w kilka dni po zakupie...

Na dodatek folie pogarszają jakość doświadczenia z dobrym
smartfonem - nie wiem jak kiepski jest Twój biedafon, być
może że doświadczenie z Twoim folia może faktycznie poprawić :-)

Data: 2018-08-20 11:50:29
Autor: radekp@konto.pl
Rysa na ekranie
Sat, 18 Aug 2018 12:35:50 -0500, w <pl9lek$22r$1@dont-email.me>, "Pszemol"
<Pszemol@PolBox.com> napisał(-a):

Zastanów się teraz, co faktycznie sprawiło że mnie zbluzgałeś? :-)

Powodem jest moja niska odporność na twój debilizm.

[...]

Ech, ty jednak jesteś nieuleczalnie głupi.
Nie interesuje mnie, że czyjś telefon nie rysuje się -- mój stary też wygląda
OK, mimo że zapewne ma mniej wytrzymały ekran.

Ajfony rysują się dokładnie tak jak inne telefony. Zupełnie mnie nie interesuje
czy twój się porysował czy nie, to ma dla mnie znaczenie takie jak plotki z
magla, bo i tyle jest warte. Miliony innych telefonów też nie porysowały się, a
miliony ajfonów międzyczasie pokrzywiły od samego noszenia w kieszeni. Nie
interesuje mnie to.

Przestań potwierdzać plotki, że ajfoniarze mają jednak poważne problemy ze
sobą. Przez 20 lat na newsach powinieneś chociaż trochę się rozwinąć
intelektualnie, ale idziesz w drugim kierunku - zero postępu.

Data: 2018-08-20 18:33:23
Autor: Akarm
Rysa na ekranie
W dniu 2018-08-20 o 11:50, radekp@konto.pl pisze:

Ajfony rysują się dokładnie tak jak inne telefony.

Mój wnuk zarysował ekran ajfona, kupiłem twardą, sztywną folię, nakleiłem na ekran i rysy nie widać. Palcem się mizia po ekranie bez problemu.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-08-20 20:05:11
Autor: Akarm
Rysa na ekranie
W dniu 2018-08-20 o 18:33, Akarm pisze:
[...]

A ja dostałem Samsunga S3 "używanego przez kobietę" przez dwa lata, czyli ekran nie nadawał się do użycia. Albowiem, jak wszystkim wiadomo, kobiety maja zwyczaj trzymania w torebkach wszystkiego, zatem wszystko zużywa się w tempie błyskawicznym. ;)
Po naklejeniu folii (twardej, oczywiście) ekran zrobił się idealny jeśli chodzi o mizianie palcem, ale wygląd jest paskudny - było zbyt dużo głębokich rys, przez środek wzdłuż ekranu nie udało się warstwą klejącą sięgnąć do samego spodu. Rys jest tak dużo, że przez środek wzdłuż ekranu ciągnie się siwy, zapowietrzony ślad o szerokości dochodzącej miejscami do 1 centymetra. Dobrze chociaż, że ten purchel jest praktycznie niewidoczny przy włączonym ekranie.
Wniosek: folia unicestwi tylko pojedyncze rysy.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-08-22 12:59:50
Autor: Pszemol
Rysa na ekranie
"Akarm" <akarmWYWAL@wp.pl> wrote in message news:5b7b02d7$0$603$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kolejny przykład wyższości iPhone nad Samsungiem S3? :-)

Data: 2018-08-22 21:39:40
Autor: Akarm
Rysa na ekranie
W dniu 2018-08-22 o 19:59, Pszemol pisze:

Kolejny przykład wyższości iPhone nad Samsungiem S3? :-)

No, nie wiem...
Skoro iphone wnuczka został porysowany po kilku dniach używania, to nie chcę nawet pomyśleć, jak wyglądałby po dwóch latach "używania przez kobietę".

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-08-22 18:42:16
Autor: Pszemol
Rysa na ekranie
"Akarm" <akarmWYWAL@wp.pl> wrote in message news:5b7dbbfd$0$592$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To chyba zależy od tego czy wnuczek nie bawił się iPhonem
jak łopatką w piaskownicy, he he

Data: 2018-08-22 12:58:25
Autor: Pszemol
Rysa na ekranie
<radekp@konto.pl> wrote in message news:kc3lnddh9c5gm9tuo2nukbkteair4jl4fi4ax.com...
[...]

Dużo napisałeś ale 99% to bełkot a reszta 1% to kłamstwo.

Tym kłamstwem jest:
Ajfony rysują się dokładnie tak jak inne telefony.
Właśnie nie rysują się dokładnie tak samo jak inne, w szczególności
nie rysują się tak łatwo jak smartfony BEZ Gorilla Glass który Ty kupiłeś.

Data: 2018-08-23 12:33:34
Autor: radekp@konto.pl
Rysa na ekranie
Wed, 22 Aug 2018 12:58:25 -0500, w <plk8ht$5mn$3@dont-email.me>, "Pszemol"
> [...]

> Ajfony rysują się dokładnie tak jak inne telefony.
Właśnie nie rysują się dokładnie tak samo jak inne, w szczególności

"W trakcie prób okazało się niestety, że zastosowany przez Apple materiał ma
zbyt cienką warstwę aby spełnić swoje zadanie. Ekran Apple Watcha 3 udało się
zarysować po kilku próbach, a przedstawiony na filmie dla porównania tradycyjny
zegarek marki Tissot wypadł pod tym względem lepiej."

nie rysują się tak łatwo jak smartfony BEZ Gorilla Glass który Ty kupiłeś.

Gorilla Glass nie jest mi potrzebne, i tak docelowo będzie szkło.

Piasek (czyli krzem) zarysuje nawet i Gorillę.

Data: 2018-08-23 07:11:10
Autor: Pszemol
Rysa na ekranie
<radekp@konto.pl> wrote in message news:g13tnd135jil23j5288jfbis0gpk1enhvk4ax.com...
> [...]

zarysować po kilku próbach, a przedstawiony na filmie dla porównania tradycyjny
zegarek marki Tissot wypadł pod tym względem lepiej."

Trzeba być mocno potłuczonym aby porównywać Apple Watch
czy też inny smartwatch z touchscreenem do tradycyjnego zegarka :-)

Pomijając już fakt, że mówiliśmy o smartfonach a nie zegarkach, i jak widać
nie udało Ci się znaleźć nic na poparcie swojej błędnej tezy :-)

nie rysują się tak łatwo jak smartfony BEZ Gorilla Glass który Ty kupiłeś.

Gorilla Glass nie jest mi potrzebne, i tak docelowo będzie szkło.

:-)))))) Tak sobie to tłumacz...

Piasek (czyli krzem) zarysuje nawet i Gorillę.

W teorii... i tego się trzymaj jak chcesz uzasadnić sobie zakup biedafona.
W praktyce w codzinnym użytkowaniu Gorilla wygrywa :-)

Data: 2018-08-24 14:09:08
Autor: radekp@konto.pl
Rysa na ekranie
Thu, 23 Aug 2018 07:11:10 -0500, w <plne7e$mb$1@dont-email.me>, "Pszemol"
<Pszemol@PolBox.com> napisał(-a):

Trzeba być mocno potłuczonym aby porównywać Apple Watch
czy też inny smartwatch z touchscreenem do tradycyjnego zegarka :-)

Faktycznie. Zegarek nie ma Gorilla Glass, a nie rysuje się tak łatwo. Świat
i-ynteligenta w gruzach :)

Pomijając już fakt, że mówiliśmy o smartfonach a nie zegarkach, i jak widać
nie udało Ci się znaleźć nic na poparcie swojej błędnej tezy :-)

A ta błędna teraz to jaka?

> Gorilla Glass nie jest mi potrzebne, i tak docelowo będzie szkło.

:-)))))) Tak sobie to tłumacz...

GG pod szkłem podtrzeba chyba tylko i-ynteligentom, by w CV wpisać :))

> Piasek (czyli krzem) zarysuje nawet i Gorillę.

W teorii...

W praktyce głąbie.

i tego się trzymaj jak chcesz uzasadnić sobie zakup biedafona.

Już ci pisałem, że mam GG. Więc idź pszemolić gdzie indziej.

W praktyce w codzinnym użytkowaniu Gorilla wygrywa :-)

Potakiwać, potakiwać...

Data: 2018-08-24 12:38:08
Autor: Pszemol
Rysa na ekranie
<radekp@konto.pl> wrote in message news:k5tvndpuvc3slm3h3n4d29i24jb0j77vrs4ax.com...
[...]

No taka, że iPhony z Gorilla Glass rysują się tak samo łatwo jak
inne smarfony, nawet te bez Gorilla Glass.

> Gorilla Glass nie jest mi potrzebne, i tak docelowo będzie szkło.

:-)))))) Tak sobie to tłumacz...

GG pod szkłem podtrzeba chyba tylko i-ynteligentom, by w CV wpisać :))

Gdybyś go miał to byś folijki teraz nie szukał do swojego biedafona.

> Piasek (czyli krzem) zarysuje nawet i Gorillę.

W teorii...

W praktyce głąbie.

Epitety i agresja wskazuje tylko na brak argumentów, pohamuj się.

i tego się trzymaj jak chcesz uzasadnić sobie zakup biedafona.

Już ci pisałem, że mam GG. Więc idź pszemolić gdzie indziej.

Masz, ale starej generacji. Bo kupiłeś biedafon.

W praktyce w codzinnym użytkowaniu Gorilla wygrywa :-)

Potakiwać, potakiwać...

Ty masz rysę a ja nie, po wielu latach używania bez folii.
Wyrok jest dosyć oczywisty.

Data: 2018-08-24 23:10:49
Autor: radekp@konto.pl
Rysa na ekranie
Fri, 24 Aug 2018 12:38:08 -0500, w <plpfpv$s9s$1@dont-email.me>, "Pszemol"
<Pszemol@PolBox.com> napisał(-a):

> A ta błędna teraz to jaka?

No taka, że iPhony z Gorilla Glass rysują się tak samo łatwo jak
inne smarfony, nawet te bez Gorilla Glass.

To nie wiem kto to pisał. Pewnie jakiś głąb.
Albo czytał jakiś ajfonowiec -- oni słabo czytają.

> GG pod szkłem podtrzeba chyba tylko i-ynteligentom, by w CV wpisać :))

Gdybyś go miał to byś folijki teraz nie szukał do swojego biedafona.

Kretynie - pisałem, że mam GG?
Ale żal Ci **** ściska, że masz starego grata :)))

> W praktyce głąbie.

Epitety i agresja wskazuje tylko na brak argumentów, pohamuj się.

Do ciebie z argumentami?? Pies by zrozumiał -- ty nie rokujesz nadziei.
Idź na google -- tam znajdziesz odpowiedź dlaczego zarysuje i GG, i
pseudo-szafirowe szkło w ajfonach.

> Już ci pisałem, że mam GG. Więc idź pszemolić gdzie indziej.

Masz, ale starej generacji. Bo kupiłeś biedafon.

Podsumuję ciebie: "nie znam rozwiązania problemu, nic nie wiem, ale mam starego
i wolnego grata, więc się dowartościuję pisząc jakieś bzdury. Śmieją się ze
mnie od 20 lat, więc co tam" ;)

> Potakiwać, potakiwać...

Ty masz rysę a ja nie, po wielu latach używania bez folii.
Wyrok jest dosyć oczywisty.

Tak. Wyjdź z domu. Powiedz to właścicielom wszystkich nowych ajfonów, że twój
złom jest lepszy, bo nie ma ryski, a ich porysowane ajfony to biedafony :))

Weż Pszemol w końcu walnij się w głowę, masz zamiar być wiecznie takim dzbanem?
Poziom twojego debilizmu przebija sufit.

Data: 2018-08-24 20:38:34
Autor: Pszemol
Rysa na ekranie
<radekp@konto.pl> wrote in message news:sfs0od5o74pa1rvas1epsdkkjmah0ugde04ax.com...
Weż Pszemol w końcu walnij się w głowę,
masz zamiar być wiecznie takim dzbanem?
Poziom twojego debilizmu przebija sufit.

Nie pokona nigdy Twojego braku kultury.

Data: 2018-08-23 12:56:12
Autor: J.F.
Rysa na ekranie
Dnia Mon, 20 Aug 2018 11:50:29 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):
[...]

No chyba sam jestes glupi, albo niska odpornosc wylacza ci myslenie
:-)

Pszemol ci przeciez detalicznie wylozyl, a ajfony, owszem - rysuja sie
dokladnie tak samo jak inne smarfony z GG, ale mniej niz biedafony bez
GG.

J.

Data: 2018-08-23 13:23:10
Autor: radekp@konto.pl
Rysa na ekranie
Thu, 23 Aug 2018 12:56:12 +0200, w
<thd7vq9icbd3$.1f78x1152cw6b.dlg@40tude.net>, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]

Pszemol ci przeciez detalicznie wylozyl, a ajfony, owszem - rysuja sie
dokladnie tak samo jak inne smarfony z GG, ale mniej niz biedafony bez

Rozumiem, że nie jesteś w stanie pojąć, że przy szkle hart. GG jest zbędne?
PS. iPhone 5s z 2013 jest biedafonem przy nowych telefonach nawet bez GG (o ile
jeszcze działa, a kolejna aktualizacja go nie wykończyła).

Data: 2018-08-23 07:14:36
Autor: Pszemol
Rysa na ekranie
<radekp@konto.pl> wrote in message news:7s5tnd99m8mh72nd580mv7f9g7ln3fg9g84ax.com...
> [...]

GG.

Rozumiem, że nie jesteś w stanie pojąć, że przy szkle hart. GG jest zbędne?

Przy GG na iPhone żadne dodatkowe folie i szkiełka nie są potrzebne.
Wręcz przeszkadzają tylko.

PS. iPhone 5s z 2013 jest biedafonem przy nowych telefonach nawet bez GG
(o ile jeszcze działa, a kolejna aktualizacja go nie wykończyła).

W praktyce ten stary iPhone jest porysowany mniej niż ten Twój nowy :-P

Data: 2018-08-24 14:10:05
Autor: radekp@konto.pl
Rysa na ekranie
Thu, 23 Aug 2018 07:14:36 -0500, w <plne7f$mb$2@dont-email.me>, "Pszemol"

> Rozumiem, że nie jesteś w stanie pojąć, że przy szkle hart. GG jest > zbędne?

Przy GG na iPhone żadne dodatkowe folie i szkiełka nie są potrzebne.
Wręcz przeszkadzają tylko.

Taki urok ajfona, że tandetę na niego robią. Tacy kupujący :)

> PS. iPhone 5s z 2013 jest biedafonem przy nowych telefonach nawet bez GG
> (o ile jeszcze działa, a kolejna aktualizacja go nie wykończyła).

W praktyce ten stary iPhone jest porysowany mniej niż ten Twój nowy :-P

Noo. I jest szybszy.

Data: 2018-08-24 12:40:02
Autor: Pszemol
Rysa na ekranie
<radekp@konto.pl> wrote in message news:gbtvnd9tolqkq1h3een9trp3b9hofknf0o4ax.com...

> [...]

Wręcz przeszkadzają tylko.

Taki urok ajfona, że tandetę na niego robią. Tacy kupujący :)

Nie masz racji - mnóstwo jest głupców którzy gotowi są na dobrej marki
folijkę wydać 1/4-1/3 ceny telefonu...

> [...]
> (o ile jeszcze działa, a kolejna aktualizacja go nie wykończyła).

W praktyce ten stary iPhone jest porysowany mniej niż ten Twój nowy :-P

Zmieniasz temat... no cóż, nie dziwię Ci się :-D

Data: 2018-08-24 23:12:29
Autor: radekp@konto.pl
Rysa na ekranie
Fri, 24 Aug 2018 12:40:02 -0500, w <plpfti$sst$1@dont-email.me>, "Pszemol"
<Pszemol@PolBox.com> napisał(-a):

> Taki urok ajfona, że tandetę na niego robią. Tacy kupujący :)

Nie masz racji - mnóstwo jest głupców którzy gotowi są na dobrej marki
folijkę wydać 1/4-1/3 ceny telefonu...

Wśród ajfoniarzy na pewno.

> Noo. I jest szybszy.

Zmieniasz temat... no cóż, nie dziwię Ci się :-D

A o czym mam gadać z właścicielem starego złomistego biedafona, który działa
pewnie jeszcze dlatego, że nie jest aktualizowany?
Znasz rozwiązanie problemu? Nie? To wiesz co masz robić.

Data: 2018-08-23 14:28:14
Autor: J.F.
Rysa na ekranie
Dnia Thu, 23 Aug 2018 13:23:10 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):
[...]

Na co masz najlepszy dowod na wlasnym telefonie :-)

Myslisz, ze Corning fortune zbil na tym, ze ich szkielka sa rownie
dobre jak inne ?

No dobra, ponoc masz GG, to sie nabijam bezpodstawnie.
P.S. co za g* firma, ze nie mozna znalezc na stronie producenta.

PS. iPhone 5s z 2013 jest biedafonem przy nowych telefonach nawet bez GG (o ile
jeszcze działa, a kolejna aktualizacja go nie wykończyła).

No bo mamy 2018 i iphone 8.
Ale ten stary 5s po 5 latach uzywania ma szybke nieporysowaną :-P

P.S. z domowych sposobow - zalac ryse Superglue i wypolerowac na
plasko. Moze sie uda. Ale lepiej sprobowac na starym telefonie :-)
I delikatną pastą, zeby szkla nie ruszyć.

Chyba, ze masz dostep do lepszych srodkow - sa takie do sklejania
soczewek, powinny przykleic i folie , i rysę wypelnic.

J.

Data: 2018-08-23 13:27:33
Autor: radekp@konto.pl
Rysa na ekranie
> [...]

Pszemol ci przeciez detalicznie wylozyl, a ajfony, owszem - rysuja sie
dokladnie tak samo jak inne smarfony z GG, ale mniej niz biedafony bez

PS. Sprawdziłem - ma Gorilla Glass. Także idźcie głupkować gdzie indziej.

Data: 2018-08-15 10:22:51
Autor: ToMasz
Rysa na ekranie
W dniu 12.08.2018 o 21:15, radekp@konto.pl pisze:
[...]

nic nie rób. dobra folia/szybka będzie miała na sobie substancje która powinna wypełnić rysę. zalać ją. rysa pozostanie, ale będzie duuużo mniej widoczna

ToMasz

Data: 2018-08-18 20:50:31
Autor: Jingiel
Rysa na ekranie
W dniu 15.08.2018 o 10:22, ToMasz pisze:
[...]

Używanie folii to najgorsze rozwiązanie z możliwych. Jeśli już to tylko szkło.

Data: 2018-08-18 22:11:04
Autor: Akarm
Rysa na ekranie
W dniu 2018-08-18 o 20:50, Jingiel pisze:

Używanie folii to najgorsze rozwiązanie z możliwych. Jeśli już to tylko szkło.

Tylko że wymiana ekranu jest dużo kosztowniejsza niż nalepienie folii.
A dobra folia nie jest wcale zła. Są też takie twarde folie, że niektóre mało kumate typy nazywają ją "szkłem hartowanym".
Skąd handlarze mają takie pomysły? :D

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-08-19 08:29:56
Autor: Czarek
Rysa na ekranie

W dniu 18.08.2018 o 22:11, Akarm pisze:
Są też takie twarde folie, że niektóre mało kumate typy nazywają ją "szkłem hartowanym".

Jesteś pewny, że to nie jest szkło?
Kilka takich szkieł wymieniałem, po odklejeniu od wyświetlacza i przy przełamywaniu zachowuje wszelkie cechy typowego szkła.

--
Czarek

Data: 2018-08-19 09:00:18
Autor: Akarm
Rysa na ekranie
W dniu 2018-08-19 o 08:29, Czarek pisze:

[...]

Hehe! Widziałeś kiedyś stłuczona boczną szybę w samochodzie?
Hartowane szkło właśnie na takie okruchy się rozpada.
I powiadasz, że na takie drobinki porozsypywały się osłonki wyświetlaczy? Nie wierzę!
Bo to niemożliwe jest. Nikt jeszcze nie wyprodukował szklanej osłony na ekran.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-08-19 09:10:45
Autor: Czarek
Rysa na ekranie

W dniu 19.08.2018 o 09:00, Akarm pisze:
[...]

Widziałem.

Hartowane szkło właśnie na takie okruchy się rozpada.
I powiadasz, że na takie drobinki porozsypywały się osłonki wyświetlaczy? Nie wierzę!

To nie wierz chamie.

Bo to niemożliwe jest. Nikt jeszcze nie wyprodukował szklanej osłony na ekran.

Tak chamie, widziałem i łamałem w palcach już przy już lekkim zgięciu. Może nie było to jak szkło hartowane, które rozpada się całe na drobne kawałki ale jak zwykłe szkło podklejone jakąś folią (od strony wyświetlacza)
W sieci można tego typu szkła kupić do wielu modeli telefonów za 1-2 zł, kup i sam sobie sprawdź

--
Czarek

Data: 2018-08-23 07:10:09
Autor: tck
Rysa na ekranie

Użytkownik "Czarek" <czarek1@nospampoczta.fm> napisał w wiadomości news:5b791805$0$610$65785112news.neostrada.pl...

[...]

przypal to 'szkło' zapalniczką i opisz co się stało

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2018-08-20 11:52:15
Autor: radekp@konto.pl
Rysa na ekranie
Sat, 18 Aug 2018 20:50:31 +0200, w <5b786a77$0$676$65785112@news.neostrada.pl>,
Jingiel <xxx@xxx.xx> napisał(-a):

> [...]
> Używanie folii to najgorsze rozwiązanie z możliwych. Jeśli już to tylko szkło.

Wiem, że szkło lepsze.
Ale do czasu aż ktoś nie wypuści dobrego dopasowanego szkła, musi starczy dobra
folia.

Data: 2018-08-17 19:20:31
Autor: Uncle Pete
Rysa na ekranie
On 2018-08-12 21:15, radekp@konto.pl wrote:
[...]

Spróbuj pastę do polerowania kloszy lamp samochodowych - do kupienia w hipermarketach.

Data: 2018-08-18 21:11:49
Autor: Animka
Rysa na ekranie
W dniu 2018-08-17 o 19:20, Uncle Pete pisze:
Są już jakieś skuteczne sposoby na załatanie ryski? Będzie przykryte folią,
więc trwałe być nie musi (ale fajnie jakby było).

Przecież folią sobie załatasz i zaszpanujesz.

--
animka

Data: 2018-08-18 21:14:53
Autor: Animka