Rysa na ekranie

Data: 2018-08-15 10:22:51
Autor: ToMasz
Rysa na ekranie
W dniu 12.08.2018 o 21:15, radekp@konto.pl pisze:
Zrobiła się rysa zanim folia doszła (zresztą jeszcze nie doszła).

Są już jakieś skuteczne sposoby na załatanie ryski? Będzie przykryte folią,
więc trwałe być nie musi (ale fajnie jakby było).

Ekran 2.5D, żadne Gorilla Glass itp.

PS. YT na pierwszym miejscu wyświetla sposób z pastą do zębów - chyba sobie
odpuszczę pozostałe filmiki :)

nic nie rób. dobra folia/szybka będzie miała na sobie substancje która powinna wypełnić rysę. zalać ją. rysa pozostanie, ale będzie duuużo mniej widoczna

ToMasz

Data: 2018-08-18 20:50:31
Autor: Jingiel
Rysa na ekranie
W dniu 15.08.2018 o 10:22, ToMasz pisze:
[...]

Używanie folii to najgorsze rozwiązanie z możliwych. Jeśli już to tylko szkło.

Data: 2018-08-18 22:11:04
Autor: Akarm
Rysa na ekranie
W dniu 2018-08-18 o 20:50, Jingiel pisze:

Używanie folii to najgorsze rozwiązanie z możliwych. Jeśli już to tylko szkło.

Tylko że wymiana ekranu jest dużo kosztowniejsza niż nalepienie folii.
A dobra folia nie jest wcale zła. Są też takie twarde folie, że niektóre mało kumate typy nazywają ją "szkłem hartowanym".
Skąd handlarze mają takie pomysły? :D

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-08-19 08:29:56
Autor: Czarek
Rysa na ekranie

W dniu 18.08.2018 o 22:11, Akarm pisze:
Są też takie twarde folie, że niektóre mało kumate typy nazywają ją "szkłem hartowanym".

Jesteś pewny, że to nie jest szkło?
Kilka takich szkieł wymieniałem, po odklejeniu od wyświetlacza i przy przełamywaniu zachowuje wszelkie cechy typowego szkła.

--
Czarek

Data: 2018-08-19 09:00:18
Autor: Akarm
Rysa na ekranie
W dniu 2018-08-19 o 08:29, Czarek pisze:

[...]

Hehe! Widziałeś kiedyś stłuczona boczną szybę w samochodzie?
Hartowane szkło właśnie na takie okruchy się rozpada.
I powiadasz, że na takie drobinki porozsypywały się osłonki wyświetlaczy? Nie wierzę!
Bo to niemożliwe jest. Nikt jeszcze nie wyprodukował szklanej osłony na ekran.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-08-19 09:10:45
Autor: Czarek
Rysa na ekranie

W dniu 19.08.2018 o 09:00, Akarm pisze:
[...]

Widziałem.

Hartowane szkło właśnie na takie okruchy się rozpada.
I powiadasz, że na takie drobinki porozsypywały się osłonki wyświetlaczy? Nie wierzę!

To nie wierz chamie.

Bo to niemożliwe jest. Nikt jeszcze nie wyprodukował szklanej osłony na ekran.

Tak chamie, widziałem i łamałem w palcach już przy już lekkim zgięciu. Może nie było to jak szkło hartowane, które rozpada się całe na drobne kawałki ale jak zwykłe szkło podklejone jakąś folią (od strony wyświetlacza)
W sieci można tego typu szkła kupić do wielu modeli telefonów za 1-2 zł, kup i sam sobie sprawdź

--
Czarek

Data: 2018-08-23 07:10:09
Autor: tck
Rysa na ekranie

Użytkownik "Czarek" <czarek1@nospampoczta.fm> napisał w wiadomości news:5b791805$0$610$65785112news.neostrada.pl...

[...]

przypal to 'szkło' zapalniczką i opisz co się stało

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2018-08-20 11:52:15
Autor: radekp@konto.pl
Rysa na ekranie
Sat, 18 Aug 2018 20:50:31 +0200, w <5b786a77$0$676$65785112@news.neostrada.pl>,
Jingiel <xxx@xxx.xx> napisał(-a):

> [...]
> Używanie folii to najgorsze rozwiązanie z możliwych. Jeśli już to tylko szkło.

Wiem, że szkło lepsze.
Ale do czasu aż ktoś nie wypuści dobrego dopasowanego szkła, musi starczy dobra
folia.

Rysa na ekranie