Rysianka-Lipowska-Boracza

Data: 2011-02-20 13:08:31
Autor: Janusz Chmielewski
Rysianka-Lipowska-Boracza
Wczoraj wybrałem się (w towarzystwie) na trasę Żabnica Skałka - Rysianka -
Lipowska - Boracza - Żabnica.
Co prawda widoków nie było, bo cały czas w chmurze, ale za to nieźle
wyglądał oszroniony krajobraz. Na szlakach ludzi raczej mało, więcej w
schroniskach. Pogoda, jak wspomniałem, nie idealna, ale znośna: lekki
mrozik, słaby wiatr, nieco drobnego śniegu.
Na szlakch warunkach urozmaicone :), do wysokości ~800/900 m niestety
zalodzone, powyżej zmrożony śnieg, wygodnie się szło. Szlak z Lipowskiej
przez Boraczy i Redykalny musieliśmy sobie odpuścić, bo okazało się, że
śnieg już nie taki zmrożony i zapadaliśmy się po kolana.
Ogólnie - nieźle.
Kilka zdjęc znajdzie się dzisiaj na picasie.
Janusz Chmielewski
http://picasaweb.google.com/JanChm

Rysianka-Lipowska-Boracza