Rysiek - aplikacja do Navi Expert

Data: 2014-05-09 18:45:51
Autor: Jacek
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
Czy ktoś korzysta z "Ryśka", który ma ostrzegać przed radarami i innymi skarbonkami Rostowskiego? Jak to się sprawdza w praktyce?
http://www.telepolis.pl/wiadomosci/rysiek-czyli-antyradar-od-naviexperta,2,3,30503.html
Jacek

Data: 2014-05-10 08:36:33
Autor: beta0karoten
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
W dniu pitek, 9 maja 2014 18:45:51 UTC+2 uytkownik Jacek napisa:
Czy kto korzysta z "Ryka", ktry ma ostrzega przed radarami i innymi skarbonkami Rostowskiego? Jak to si sprawdza w praktyce?

http://www.telepolis.pl/wiadomosci/rysiek-czyli-antyradar-od-naviexperta,2,3,30503.html

Jacek

wol icoyote, korzystam z ostrzen 2 miesciace, i jestem zadowolona, spokojna jazda, dobra komunikacja

Data: 2014-05-10 18:12:16
Autor: PlaMa
W dniu 2014-05-10 17:36, beta0karoten@gmail.com pisze:

[...]

yanosik nie jest ju w modzie? Dlaczego?

Data: 2014-05-10 21:53:10
Autor: J.F.
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
Dnia Sat, 10 May 2014 18:12:16 +0200, PlaMa napisa(a):
[...]

Jest nadal i dziala dobrze, ale widac ludzie lubia odmiane - po co np
tyle przegladarek do internetu, jedna by wystarczyla :-)

Ewentualnie team yanosika trzepie kasiore z google i konkurencja
zazdrosci :-)

A przeciez jest jeszcze speedalarm, omijamkorki.pl, Autoradar z AM,
coyote, radardroid i trudno zliczyc wszystkie :-)

J.

Data: 2014-05-10 22:40:52
Autor: Czesaw Winiak
[...]

Konkurencja nawet probowala wykorzystywac dane z yanosika, dlatego na ich stronie w sieci nie mozna juz zobaczyc informacji o kontrolach drogowych :)

Data: 2014-05-11 00:17:07
Autor: PlaMa
W dniu 2014-05-10 21:53, J.F. pisze:

[...]

to troch inna sprawa - idea i skuteczno programu jest mocno
spoecznociowa, przejcie do mniej mainstreamowego produktu to
ograniczanie skutecznoci reagowania na ITDPatologi. Ja wole trzyma
si z najsilniejszym, dlatego pytam co si stao i czy aby yanosik nie upada

Ewentualnie team yanosika trzepie kasiore z google i konkurencja
zazdrosci :-)

grosza im nie zapaciem ,reklamy zablokowaem ale patoITD i radary
lojalnie wskazywaem

A przeciez jest jeszcze speedalarm, omijamkorki.pl, Autoradar z AM,
coyote, radardroid i trudno zliczyc wszystkie :-)

I jak z ich skutecznoci i uytkownikami?

Data: 2014-05-11 19:11:11
Autor: Myjk
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
Sun, 11 May 2014 00:17:07 +0200, PlaMa
grosza im nie zapłaciłem ,reklamy zablokowałem

No jesteś zajebisty po prostu! Taki Swój Cwaniak.
To dlatego na rondach skręcasz zawsze w prawo?

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-12 01:30:23
Autor: PlaMa
W dniu 2014-05-11 19:11, Myjk pisze:

grosza im nie zapłaciłem ,reklamy zablokowałem
No jesteś zajebisty po prostu! Taki Swój Cwaniak.
To dlatego na rondach skręcasz zawsze w prawo?

a Ty wbrew przepisom, byle nie było definicji skrętu w prawo? :D

Jak powiedziałem, nie zapłaciłem za program, a reklamy blokuje mi OS,
ale zawsze solidarnie wskazywałem każdy radar, ITD, wypadek i kontrolę.
Uważam że to fair wystarczająco.

Data: 2014-05-12 08:29:44
Autor: Myjk
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
Mon, 12 May 2014 01:30:23 +0200, PlaMa
Uważam że to fair wystarczająco.

W stosunku do kogo fair? Tych, którzy zainwestowali czas i pieniądze na
wdrożenie tematu i na takich a nie innych zasadach wdrożyli aplikację?
Widać musisz jeszcze dorosnąć -- w temacie rond także. :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-12 19:16:26
Autor: PlaMa
W dniu 2014-05-12 08:29, Myjk pisze:

Uważam że to fair wystarczająco.
W stosunku do kogo fair? Tych, którzy zainwestowali czas i pieniądze na
wdrożenie tematu i na takich a nie innych zasadach wdrożyli aplikację?

Skoro właścicielowi apki to nie przeszkadza to czemu Ty jesteś świętszy
od papieża.

Widać musisz jeszcze dorosnąć -- w temacie rond także. :P

taaa... liczę, że zanim zdechnę w podeszłym wieku to doczekam się
odpowiedzi na pytanie w zakresie rond, które tak bardzo próbowałeś
zignorować.

Data: 2014-05-13 07:41:07
Autor: Myjk
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
Mon, 12 May 2014 19:16:26 +0200, PlaMa
Skoro właścicielowi apki to nie przeszkadza to czemu Ty jesteś świętszy od papieża.

Mnie to zwisa i powiewa. Wskazuję tylko twoją pokraczną mentalność.

taaa... liczę, że zanim zdechnę w podeszłym wieku to doczekam się
odpowiedzi na pytanie w zakresie rond, które tak bardzo próbowałeś
zignorować.

Wystarczy, że wrócisz do tamtego pamiętnego wątku, przeczytasz ze
zrozumieniem i będziesz miał odpowiedź. Ileż razy można to powtarzać? :>

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-12 21:48:53
Autor: John Kołalsky
Rysiek - aplikacja do Navi Expert

Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl>

Uważam że to fair wystarczająco.

W stosunku do kogo fair? Tych, którzy zainwestowali czas i pieniądze na
wdrożenie tematu i na takich a nie innych zasadach wdrożyli aplikację?

Wolny rynek.

Widać musisz jeszcze dorosnąć -- w temacie rond także. :P

Skończ już pieprzyć :-)

Data: 2014-05-13 09:40:44
Autor: Myjk
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
Mon, 12 May 2014 21:48:53 +0200, John Kołalsky
Wolny rynek.

Raczej wolna amerykanka. Jak jego by ktoś wyjuchał na jego pracy, to by wył
w niebogłosy. Ale jak on kogoś, to już spoko.

Widać musisz jeszcze dorosnąć -- w temacie rond także. :P
Skończ już pieprzyć :-)

Z takimi tekstami do do swojego partnera się udaj.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-14 18:26:07
Autor: John Kołalsky
Rysiek - aplikacja do Navi Expert

Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl>

Wolny rynek.

Raczej wolna amerykanka.

Ale, że amerykanka lepsza od wersalki ?

Jak jego by ktoś wyjuchał na jego pracy, to by wył
w niebogłosy. Ale jak on kogoś, to już spoko.

Tylko widzisz, z pracą umówili się a z programem jeszcze nie. I nikt tego programu nie ukradł tylko sobie korzysta.

Widać musisz jeszcze dorosnąć -- w temacie rond także. :P
Skończ już pieprzyć :-)

Z takimi tekstami do do swojego partnera się udaj.

Nie jeżdżę partnerem :-)

Data: 2014-05-14 22:58:35
Autor: Myjk
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
Wed, 14 May 2014 18:26:07 +0200, John Kołalsky
Wolny rynek.
Raczej wolna amerykanka.
Ale, że amerykanka lepsza od wersalki ?

Zapytaj Cavacośtam -- z pewnością się dogadacie.

Jak jego by ktoś wyjuchał na jego pracy, to by wył
w niebogłosy. Ale jak on kogoś, to już spoko.
Tylko widzisz, z pracą umówili się a z programem jeszcze nie. I nikt tego programu nie ukradł tylko sobie korzysta.

Oczywiście, to proste jak drut. Twórca aplikacji ot tak, dla zwykłej zabawy
i zatrucia życia użytkownikom, reklamy umieścił w darmowej aplikacji.

Pewnie jakimś dwusuwem...

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-16 02:27:26
Autor: John Kołalsky
[...]

Wydaje mi się, że jeden kit czy nazwiemy coś wolnym rynkiem czy wolną amerykanką.

[...]

Producent realizuje swój cel biznesowy, twórca swój, użytkownik swój a reklamodawca swój. Nie popadajmy w paranoję, że producent zapłacił użytkownikowi za oglądanie cudzych reklam. Po prostu nikt nie chce kupować producentowi jego programu i dlatego umówił się z reklamodawcą, że za pieniądze będzie emitował w programie jakieś g...o. Użytkownik może na to przystać lub wybrać inne funkcjonalności programu. Najlepiej jakby całkiem usunął zbędny kod.

Jedym SUVem :-)

Data: 2014-05-14 21:26:52
Autor: PlaMa
W dniu 2014-05-13 09:40, Myjk pisze:

Jak jego by ktoś wyjuchał na jego pracy, to by wył
w niebogłosy. Ale jak on kogoś, to już spoko.

myjk... masz chłopie problemy ze sobą, nie zauważasz tego i tym bardziej
nie przyznasz się do tego, ale zastanów się, że coraz więcej osób o tym
mówi - może coś w tym jest?

Data: 2014-05-14 22:54:34
Autor: Myjk
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
Wed, 14 May 2014 21:26:52 +0200, PlaMa
Jak jego by ktoś wyjuchał na jego pracy, to by wył
w niebogłosy. Ale jak on kogoś, to już spoko.
myjk... masz chłopie problemy ze sobą

Ja nie łupię yanosika z praktycznie jedynego źródła dochodu na tej darmowej
aplikacji i nie usprawiedliwiam się, że jestem fair tylko dlatego że
lojalnie reportuję! Oczywiście reportuję, a reklamy akceptuję, albo nie
używam. Wiem że nie zauważasz tego i tym bardziej nie przyznasz się do
tego, ale zastanów się trochę dokładniej czy aby napewno w dobrym miejscu
jesteś.

nie zauważasz tego i tym bardziej nie przyznasz się do tego, ale zastanów się, że coraz więcej osób o tym mówi - może coś w tym jest?

Normalnie rozczuliłeś mnie. Idę to przemyśleć.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-14 23:10:36
Autor: PlaMa
W dniu 2014-05-14 22:54, Myjk pisze:

Jak jego by ktoś wyjuchał na jego pracy, to by wył
w niebogłosy. Ale jak on kogoś, to już spoko.
myjk... masz chłopie problemy ze sobą
Ja nie łupię yanosika z praktycznie jedynego źródła dochodu na tej darmowej
aplikacji /.../ reklamy akceptuję, albo nie
używam.

Ideowiec! :D
Empetrójek nie ściąga, Adblocka nie stosuje, nie odwraca głowy od reklam
w TV! :) Nie sądziłem, że spotkam takiego żywego... fiu fiu...

nie zauważasz tego i tym bardziej nie przyznasz się do tego, ale zastanów się, że coraz więcej osób o tym mówi - może coś w tym jest?
Normalnie rozczuliłeś mnie. Idę to przemyśleć.

Nie, nie idziesz. A szkoda, bo powinieneś przemyśleć.

Data: 2014-05-14 23:18:19
Autor: anacron
W dniu 14.05.2014 23:10, PlaMa pisze:
[...]

Nie ściągam emetrójek, na filmy chodzę do kina. Reklamy ignoruję, a
przynajmniej się staram. Też jestem ideowcem? :)

--
anacron

Data: 2014-05-15 18:24:06
Autor: PlaMa
W dniu 2014-05-14 23:18, anacron pisze:

Reklamy ignoruję, a
przynajmniej się staram. Też jestem ideowcem? :)

nie, okradasz reklamodawców przecież :P

Data: 2014-05-14 23:32:59
Autor: Myjk
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
Wed, 14 May 2014 23:10:36 +0200, PlaMa
[...]

Cóż za przełożenie, godne rondoprostowacza! Nie gapię się na reklamy w TV,
bo i nie ma takiego obowiązku -- ale też nie gonię do stacji TV i nie
zakładam chomąto na "magnetowidy" żeby przypadkiem mi któraś stacja oczu
nie skalała reklamą pieluszek -- ty byś pewnie tak zrobił, gdybyś tylko
mógł. Podobnie nie gapię się i nie klikam w reklamy w yanosiku, po prostu
pozwalam im być (bo wiem że dzięki tym reklamom mogę korzystać z tej apki),
a raportuję wypadki podobnie dokładnie jak ty. Jak mnie reklamy wkurzają w
jakimś serwisie (vide onet) to nie korzystam. To równie proste i oczywiste
jak skręt w lewo na skrzyżowaniu o ruchu okrężnym!

Nie sądziłem, że spotkam takiego żywego... fiu fiu...

No, a jak napiszę Ci że CB używam do zbierania i dzielenia się o korkach i
wypadkach a nie nasłuchiwania gdzie się czają z suszarką czy świeczką, to
pewnie nie uśniesz dzisiaj?

[...]

Kłamiesz.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-15 20:29:07
Autor: PlaMa
W dniu 2014-05-14 23:32, Myjk pisze:

Cóż za przełożenie, godne rondoprostowacza!

dzieciak z ciebie :D

[...]

nie oglądam tv, ba... nawet nie posiadam żadnego

To równie proste i oczywiste
jak skręt w lewo na skrzyżowaniu o ruchu okrężnym!

ja mam pewną wizje ciebie i twojej osoby.
Jedziesz sobie samochodzikiem, dojeżdżasz do soro i nagle skręcasz koła
w lewo, przebijasz się przez pasy i trawnik... bo ty możesz skręcać w
lewo! bo nie ma przepisów, które by ci zabraniały! bo nie ma
6-stronicowej definicji skrętu w lewo z konkretnym zaznaczeniem kąta
skrętu poszczególnych kół i prędkością z jaką można to zrobić.
Oczywiście użyjesz kierunku - 2 sekundy przed dojazdem, potem przerwa,
potem jeszcze raz 1 sek, potem znowu przerwa i potem znów kierunek,
potem zjedziesz mrugając migaczami na przemian. Oczywiście w tym czasie
wymusisz pierwszeństwo na wszystkich, a pytany: "czemu tak postępowałeś,
jakie przepisy niby ci na to pozwoliły?" - zarumienisz się, zamilkniesz
i uciekniesz ^^

[...]

idę się utopić pod prysznicem...

Normalnie rozczuliłeś mnie. Idę to przemyśleć.
Nie, nie idziesz. A szkoda, bo powinieneś przemyśleć.
Kłamiesz.

Poszedłeś jednak? Piekło zamarzło...

Data: 2014-05-15 22:37:23
Autor: Myjk
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
Thu, 15 May 2014 20:29:07 +0200, PlaMa
To równie proste i oczywiste
jak skręt w lewo na skrzyżowaniu o ruchu okrężnym!
ja mam pewną wizje ciebie i twojej osoby.

Ja dla odmiany w ogóle o tobie nie myślę.

[...]

Napiszą o tym gdzieś?

Normalnie rozczuliłeś mnie. Idę to przemyśleć.
Nie, nie idziesz. A szkoda, bo powinieneś przemyśleć.
Kłamiesz.
Poszedłeś jednak? Piekło zamarzło...

Tak, kłamczuszku, poszedłem. Poszedłem tam gdzie jest jedyne słuszne
miejsce na spuszczenie twoich projekcji. --
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-15 22:47:52
Autor: PlaMa
W dniu 2014-05-15 22:37, Myjk pisze:

To równie proste i oczywiste
jak skręt w lewo na skrzyżowaniu o ruchu okrężnym!
ja mam pewną wizje ciebie i twojej osoby.
Ja dla odmiany w ogóle o tobie nie myślę.

Wcześniejsze posty świadczą o czymś innym :)

Napiszą o tym gdzieś?

NA szybie łazienki w zakładzie zamkniętym, w którym przebywasz ^^

[...]

to w końcu kłamię, że poszedłeś czy kłamię, że nie poszedłeś? Bo nie
wiem którą odpowiedź mam mieć w dupie :)

Data: 2014-05-15 22:57:19
Autor: Myjk
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
Thu, 15 May 2014 22:47:52 +0200, PlaMa
Bo nie wiem którą odpowiedź mam mieć w dupie :)

Wybierz sobie tę, która bardziej sprawi ci przyjemność. :)

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-12 11:59:15
Autor: szerszen
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
On Sun, 11 May 2014 19:11:11 +0200
Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:

To dlatego na rondach skrcasz zawsze w prawo?

a to w przypadku ruchu prawostronnego, da si inaczej zgodnie z przepisami?

szerszen

Data: 2014-05-12 12:49:14
Autor: Myjk
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
Mon, 12 May 2014 11:59:15 +0200, szerszen
a to w przypadku ruchu prawostronnego, da się inaczej zgodnie z przepisami?

Nie da się. Nawet jak prosto jadą, to zawsze w prawo skręcają.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-12 15:58:58
Autor: szerszen
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
On Mon, 12 May 2014 12:49:14 +0200
Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:

Nie da si. Nawet jak prosto jad, to zawsze w prawo skrcaj.

No tyle to ja wiem, ale miaem wraenie, e Twj sarkazm sugeruje co innego, take si upewniaem. ;)

szerszen

Data: 2014-05-12 19:19:17
Autor: PlaMa
W dniu 2014-05-12 15:58, szerszen pisze:

Nie da si. Nawet jak prosto jad, to zawsze w prawo skrcaj.

hmm... ronda s na tyle ciekawe, e mimo, ze masz koa skrcone w lewo
to jedziesz prosto, a chcc wyjecha lew odnog musisz skrci w prawo :D

No tyle to ja wiem, ale miaem wraenie, e Twj sarkazm sugeruje co innego, take si upewniaem. ;)

nieeee...nie wywouj znowu myjkowego flejma o rondach.

Data: 2014-05-13 07:44:19
Autor: Myjk
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
Mon, 12 May 2014 19:19:17 +0200, PlaMa
No tyle to ja wiem, ale miałem wrażenie, że Twój sarkazm sugeruje coś innego, także się upewniałem. ;)
nieeee...nie wywołuj znowu myjkowego flejma o rondach.

....bo znowu dasz plamę. :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-13 19:37:23
Autor: PlaMa
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
W dniu 2014-05-13 07:44, Myjk pisze:

...bo znowu dasz plamę. :P

taaa... ja dam plamę ^^

Data: 2014-05-13 07:45:09
Autor: Myjk
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
Mon, 12 May 2014 15:58:58 +0200, szerszen
Nie da się. Nawet jak prosto jadą, to zawsze w prawo skręcają.
No tyle to ja wiem, ale miałem wrażenie, że Twój sarkazm sugeruje coś innego, także się upewniałem. ;)

I udało się? ;P

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-13 10:33:46
Autor: szerszen
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
On Tue, 13 May 2014 07:45:09 +0200
Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:

I udao si? ;P

Udao, udao ;)

szerszen

Data: 2014-05-13 09:33:05
Autor: Chris
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
PlaMa nabazgra(a):

Ewentualnie team yanosika trzepie kasiore z google i konkurencja
zazdrosci :-)
grosza im nie zapaciem ,reklamy zablokowaem ale patoITD i radary
lojalnie wskazywaem

Jak zablokowaes reklamy w Y :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawd VIN, wyposaenie, przebieg, histori pojazdu.

Data: 2014-05-13 11:26:09
Autor: Czesaw Winiak
[...]

Musisz zrootowac telefon i uzyc np: Android Tuner Free

Data: 2014-05-13 12:00:37
Autor: radekp@konto.pl
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
Sun, 11 May 2014 00:17:07 +0200, w
<536ea570$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>, PlaMa <mariush.p-usunto@wp.pl>
napisa(-a):

grosza im nie zapaciem ,reklamy zablokowaem ale patoITD i radary
lojalnie wskazywaem

A to si wci da?
Ja zablokowa w Yanosiku (programem Disable Service) usug Ads, to program
burzy mi si, e mu co wyczyem i nie uruchomi si.

Blokujesz po IP?

Data: 2014-05-13 21:07:20
Autor: PlaMa
W dniu 2014-05-13 12:00, radekp@konto.pl pisze:

grosza im nie zapaciem ,reklamy zablokowaem ale patoITD i radary
lojalnie wskazywaem
A to si wci da?

po prawdzie to piechurem jestem chwilowo, wic moe si co zmienio.

Ja zablokowa w Yanosiku (programem Disable Service) usug Ads, to program
burzy mi si, e mu co wyczyem i nie uruchomi si.
Blokujesz po IP?

nie wiem. Zajumuje si tym LBE i nie mam pojcia jak to robi.

Data: 2014-05-15 19:03:36
Autor: Trybun
W dniu 2014-05-11 00:17, PlaMa pisze:

grosza im nie zapaciem ,reklamy zablokowaem ale patoITD i radary
lojalnie wskazywaem

I jeszcze si tym chwalisz? Rozumiem zablokowa reklamy serwisom typu Onet czy WP, majcym utrzymanie z siania kapitalistycznej propagandy, ale blokowa rdo utrzymania autorom Yanosika to ju grubo nie w porzdku.

Data: 2014-05-15 19:34:17
Autor: Czesaw Winiak
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
I jeszcze si tym chwalisz? Rozumiem zablokowa reklamy serwisom typu Onet czy WP, majcym utrzymanie z siania kapitalistycznej propagandy,

Napisal... Trybun ;)

ale blokowa rdo utrzymania autorom Yanosika to ju grubo nie w porzdku.

Szczerze to wolalbym zaplacic jakies niewielkie pieniadze za mozliwosc legalnej likwidacji tych reklam ( jak wiadomo w wiekszosci jednej firmy :) , bo o ile nie korzystasz z nawigacji czyli telefon lezy sobie w schowku i tylko wydaje glosowy komunikat to nie ma problemu. Jednak gdy juz musisz sie na ten ekran gapic to czasem ta reklama potrafi zaslonic wiecej niz powinna, mnie takze troche rozkojarza i czasem myli z wyskakujacym komunikatem dlatego zdecydowalem, ze yanosik dziala w tle a na ekranie pracuje inny program nawigacyjny.
Odnosnie samego pomyslu to ciekawy jestem kiedy w koncu zaczna banowac idiotow, ktorzy celowo zglaszaja fikcyjne komunikaty, bo w miescie pod tym wzgledem to jest tragedia.

Data: 2014-05-15 22:16:36
Autor: Trybun
W dniu 2014-05-15 19:34, Czesaw Winiak pisze:
[...]

Napisaem tylko to co (prawie) wszyscy wiedz.

No nie artuj sobie - reklamy w Yanosiku w niczym nie przeszkadzaj uytkownikowi.. s wywietlane na maym paseczku i niczego nie zasaniaj.

Ja si jeszcze nie spotkaem z fikcyjnymi komunikatami w Yanosiku. Druga sprawa jest taka e  obecnie wiele nie jed, a po miecie to naprawd sporadycznie. Jednak oglnie rzecz biorc jak do tej pory Yanosik  kilkanacie pozwoli mi zostawi zasoby portfela w stanie nienaruszonym.

Data: 2014-05-15 23:26:23
Autor: Czesaw Winiak
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
No nie artuj sobie - reklamy w Yanosiku w niczym nie przeszkadzaj uytkownikowi.. s wywietlane na maym paseczku i niczego nie zasaniaj.

Nie, reklama czasem jest wieksza niz ten pasek.

Ja si jeszcze nie spotkaem z fikcyjnymi komunikatami w Yanosiku.

Jest ich bardzo duzo. Niedawno jakis idiota przede mna co chwila na kazdym skrzyzowaniu dla zartu zglaszal wypadek. W ogole masa ludzi nie pojmuje jak z tego korzystac. Zobacza 2 samochody stojace na trawniku na awaryjnych i zglasza wypadek. Po ch..?
Brakuje  mi tez mozliwosci wylaczenia komunikowania o stacjonarnych fotoradarch, juz nie wspomne o pustych zardzewialych puszkach.

Data: 2014-05-16 09:33:25
Autor: J.F.
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
Dnia Thu, 15 May 2014 23:26:23 +0200, Czesaw Winiak napisa(a):
[...]

A nie wiesz - inni beda zwalniac, ogladac, w d* im wjedziesz ... albo
skoro dwa stoja, to moze slisko :-)

Brakuje  mi tez mozliwosci wylaczenia komunikowania o stacjonarnych fotoradarch,

A czemu ? Tak dobrze je znasz ?

juz nie wspomne o pustych zardzewialych puszkach.

Owszem, mam mieszane uczucia - odwolywac, czy potwierdzac.
Ale chyba lepiej 100x zwolnic, niz raz sie nadziac :-)

J.

Data: 2014-05-16 10:03:36
Autor: Czesaw Winiak
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
A nie wiesz - inni beda zwalniac, ogladac, w d* im wjedziesz ... albo
skoro dwa stoja, to moze slisko :-)

Glaby ogladaja dopiero wtedy jak rzeczywiscie jest wypadek. W opisywanych przypadkach wiekszosc jedzie normalnie, tylko ci z yanosikiem bez sensu zwalniaja :)

Brakuje  mi tez mozliwosci wylaczenia komunikowania o stacjonarnych
fotoradarch,

A czemu ? Tak dobrze je znasz ?

Trudno ich nie znac skoro sa oznaczone znakami.

juz nie wspomne o pustych zardzewialych puszkach.

Owszem, mam mieszane uczucia - odwolywac, czy potwierdzac.
Ale chyba lepiej 100x zwolnic, niz raz sie nadziac :-)

Odwolywanie nic nie daje. Znam takie puszki, ktore od poczatku sa puste, zdezelowane. Nigdy nie wykorzystane. Musieliby wszystko wybudowac od nowa, ale od lat tego nie robia:
http://goo.gl/maps/uw8Ig

Data: 2014-05-16 15:41:50
Autor: Trybun
W dniu 2014-05-15 23:26, Czesaw Winiak pisze:
No nie artuj sobie - reklamy w Yanosiku w niczym nie przeszkadzaj uytkownikowi.. s wywietlane na maym paseczku i niczego nie zasaniaj.

Nie, reklama czasem jest wieksza niz ten pasek.

No, zgoda, ale zupenie w niczym nie przeszkadza to uytkownikowi.

[...]

W takich przypadkach mj Yanosik powiadamia e wiadomo jest niepotwierdzona. A poza tym chyba lepiej wiedzie e takie wydarzenie si zdarzyo, po jezdni mod si krci ludzie, moliwa take obecno policji.

No i jakby tu nie chwali - ideaem Yanosik nie jest, jest tylko zdecydowanie najlepszym programem tego typu na rynku.

Data: 2014-05-16 16:53:47
Autor: Czesaw Winiak
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
No, zgoda, ale zupenie w niczym nie przeszkadza to uytkownikowi.

Przeszkadza bo jesli w czasie wyswietlania reklamy pojawi sie komunikat to go troche zaslania.

W takich przypadkach mj Yanosik powiadamia e wiadomo jest niepotwierdzona.

To nie zmieni twojego zachowania na drodze.
Jest to jakas wskazowka ale pewnosci nie masz zadnej bo mozesz byc pierwszy ktory to potwierdzi badz nie.

A poza tym chyba lepiej wiedzie e takie wydarzenie si zdarzyo, po jezdni mod si krci ludzie, moliwa take obecno policji.

Po jezdni zawsze moga sie krecic ludzie.
Wielokrotnie gdy sie spotkalem z takimi komunikatami nie bylo potrzeby zwalniania. Ludzie zobacza cokolwiek i juz wciskaja, nie rozumiem tego zjawiska. Byc moze sa to nowi uzyszkodnicy, ktorzy maja taka potrzebe zachlysniecia sie nowoscia, nie wiem.

No i jakby tu nie chwali - ideaem Yanosik nie jest, jest tylko zdecydowanie najlepszym programem tego typu na rynku.

Oczywiscie.

Data: 2014-05-18 09:04:19
Autor: Trybun
W dniu 2014-05-16 16:53, Czesaw Winiak pisze:
No, zgoda, ale zupenie w niczym nie przeszkadza to uytkownikowi.

Przeszkadza bo jesli w czasie wyswietlania reklamy pojawi sie komunikat to go troche zaslania.

Przecie w Yanosiku komunikaty s gosowe..

[...]

I nigdy takiej pewnoci nie bdzie. No chyba e to sama Policja bdzie kierowcw  informowa o tym gdzie kontroluje, ale i wtedy bd wamania i faszowanie komunikatw przez hakerw. Naprawd nie szukajmy ideaw, bo w wiecie w ktrym yjemy po prostu ich nie ma. I to w adnej dziedzinie, a nie tylko w programie nawigacyjnym dla kierowcw.

[...]

Jak dla mnie bardzo dobrze e wciskaj, dobrze jest wiedzie e co si dzieje na drodze z wyprzedzeniem.

No i jakby tu nie chwali - ideaem Yanosik nie jest, jest tylko zdecydowanie najlepszym programem tego typu na rynku.

Oczywiscie.
:-)

Data: 2014-05-19 10:56:30
Autor: Czesaw Winiak
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
Przecie w Yanosiku komunikaty s gosowe..

Uzywales kiedys yanosikowej nawigacji ?

[...]

..
Zejdz na ziemie :)
Wskazuj na okreslony problem, ktory wielokrotnie byl poruszany rowniez na forum Yanosika.

Jak dla mnie bardzo dobrze e wciskaj, dobrze jest wiedzie e co si dzieje na drodze z wyprzedzeniem.

No wlasnie sek w tym , ze nic sie nie dzieje.

Data: 2014-05-15 23:40:37
Autor: Myjk
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
Thu, 15 May 2014 22:16:36 +0200, Trybun
No nie żartuj sobie - reklamy w Yanosiku w niczym nie przeszkadzają użytkownikowi.. są wyświetlane na małym paseczku i niczego nie zasłaniają.

Oczywiście, że nie przeszkadzają i nic nie zasłaniają. Swego czasu
przeszkadzały różnego rodzaju komunikaty samej aplikacji, ale szybko to
poprawili i teraz jest w porządku.

Ja się jeszcze nie spotkałem z fikcyjnymi komunikatami w Yanosiku.

Są po prostu stosunkowo szybko weyfikowane i usuwane. Niedawno jednak
miałem śmieszną akcję. Stoję pod firmą, ustawiam trasę docelową, zerkam
wstępnie jak przebiega i jak jechać, a tu nagle cyklicznie z odstępem jak
od linijki na trasie przebeigu POW pojawia się dziesiąty z rzędu komunikat
o wypadku. Zaraz pojawia się nowy, a najstarszy znika. Podejrzewam, że
komuś się przycisk "zaciął" w terminalu, a kierowcy za nim jadący równie
cyklicznie klikali cancele. ;)

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-16 15:43:57
Autor: Trybun
W dniu 2014-05-15 23:40, Myjk pisze:
[...]

Tak, pewnie jakiś błąd wyskoczył. Śmiało można powiedzieć że Yanosik to dobry program, ale to nie znaczy że niektórych rzeczy nie można by poprawić, choćby możliwość zwiększenia głośności komunikatów. W moim dieslu, przy 140km/h są słabo słyszalne.

Data: 2014-05-16 16:14:38
Autor: J.F
Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości
[...]

A inne programy sa dobrze slyszalne ? Bo moze to kwestia telefonu a nie Yanosika.

Dobrze jest po wlaczeniu ustawic glosnosc na maxa, no i mozna ustawic kanal wyjsciowy.

J.

Data: 2014-05-18 09:07:12
Autor: Trybun
W dniu 2014-05-16 16:14, J.F pisze:
[...]

Mam go w tablecie i w telefonie, w obydwu komunikaty są zbyt ciche. Ale to może być dobry pomysł - ustawić kanał na "powiadomienia", odnoszę wrażenie że na tym kanale jest głośniej niż na pozostałych. Dzięki za sugestię.

Data: 2014-05-16 16:52:43
Autor: Myjk
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
Fri, 16 May 2014 15:43:57 +0200, Trybun
[...]

Ja z kolei mam problem innego typu, bo komunikaty powyłączałem a Yanosik
jak nadawał komunikaty, tak nadaje. To stwarza dla mnie problem, bo smarka
łączę przez BT z radiem samochodowym, słucham muzyki i mi co chwile yanosik
ryczy w głośnikach.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-18 09:08:05
Autor: Trybun
W dniu 2014-05-16 16:52, Myjk pisze:
[...]

Czyli problem jeszcze poważniejszy niż u mnie...;-)

Data: 2014-05-15 21:23:20
Autor: PlaMa
W dniu 2014-05-15 19:03, Trybun pisze:

grosza im nie zapaciem ,reklamy zablokowaem ale patoITD i radary
lojalnie wskazywaem
ale blokowa rdo utrzymania autorom Yanosika to ju grubo nie w
porzdku.

a si dopytam zanim wybuchn... jak dziaaj takie reklamy w yanosiku?

Data: 2014-05-15 19:46:27
Autor: masti
Dnia pięknego Thu, 15 May 2014 21:23:20 +0200 osobnik zwany PlaMa napisał:

W dniu 2014-05-15 19:03, Trybun pisze:

grosza im nie zapłaciłem ,reklamy zablokowałem ale patoITD i radary
lojalnie wskazywałem
ale blokować źródło utrzymania autorom Yanosika to już grubo nie w
porządku.

aż się dopytam zanim wybuchnę... jak działają takie reklamy w yanosiku?

wyświetlają się na wąskim pasku na dole strony nic nie zasłaniając

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-15 22:15:11
Autor: PlaMa
W dniu 2014-05-15 21:46, masti pisze:

[...]

:D super ^^

chodziło mi raczej czy to klikacze czy też nalicza wyświetlenia.
Jeśli to drugie to jak nalicza? Liczbę pobrań z serwera czy może
wyświetleń w kliencie usera?

Data: 2014-05-15 20:21:44
Autor: masti
Dnia pięknego Thu, 15 May 2014 22:15:11 +0200 osobnik zwany PlaMa napisał:

[...]

a to trzeba by spytać jaką umowę ma twórca aplikacji :)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-15 23:16:19
Autor: Czesław Wiśniak
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
wyświetlają się na wąskim pasku na dole strony nic nie zasłaniając

Przy ustawionej nawigacji wyswietlaja sie na gorze i czasam sa wieksze niz waski paseczek.
Proponuje czesciej uzywac :)

Data: 2014-05-15 22:16:43
Autor: Trybun
W dniu 2014-05-15 21:23, PlaMa pisze:
[...]

Tak jak napisa masti - s prawie niewidoczne, i w niczym nie przeszkadzaj.

Data: 2014-05-15 23:18:35
Autor: Czesaw Winiak
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
Tak jak napisa masti - s prawie niewidoczne, i w niczym nie przeszkadzaj.

Mi przeszkadzaja dlatego ich nie mam.

Data: 2014-05-16 15:47:19
Autor: Trybun
W dniu 2014-05-15 23:18, Czesaw Winiak pisze:
Tak jak napisa masti - s prawie niewidoczne, i w niczym nie przeszkadzaj.

Mi przeszkadzaja dlatego ich nie mam.

C, moralno to twoje osobista sprawa.

Data: 2014-05-16 16:13:59
Autor: Czesaw Winiak
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
Tak jak napisa masti - s prawie niewidoczne, i w niczym nie przeszkadzaj.

Mi przeszkadzaja dlatego ich nie mam.

C, moralno to twoje osobista sprawa.

Nie, nie ingerowalem w oprogramowanie choc oczywiscie moglbym :) Y dziala w tle AM, gdy wyskakuje komunikat, reklamy sie nie zalapuja :)

Data: 2014-05-18 09:08:14
Autor: Trybun
W dniu 2014-05-16 16:13, Czesaw Winiak pisze:
[...]

Czyli jeste cakowicie zrehabilitowany:-)

Data: 2014-05-16 18:26:28
Autor: Cavallino
Rysiek - aplikacja do Navi Expert

Uytkownik "Trybun" <Ilich@jahu.com> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:

[...]

No to co za rnica czy s wczone czy nie?
Skoro i tak ich nie czytasz?
To jaka obuda jest....

Data: 2014-05-16 19:51:45
Autor: Czesaw Winiak
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
No to co za rnica czy s wczone czy nie?
Skoro i tak ich nie czytasz?
To jaka obuda jest....

No tak , jeszcze reklamy czytac podczas jazdy :)
Tu raczej chodzi o to zeby nie ingerowac w czyjes dzielo, a firma ma nie dokladac do programu bo zarabia na czym innym (na razie :)

Data: 2014-05-16 09:29:46
Autor: J.F.
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
Dnia Thu, 15 May 2014 19:03:36 +0200, Trybun napisa(a):
[...]

Nie wiem za co google im placi, ale pewny jestem ze nikt sie tym
reklamom nie przyglada :-)

P.S. a dlaczego blokowanie zrodla utrzymania autorom onet i wp jest
dobre ? :-)

J.

Data: 2014-05-16 15:55:29
Autor: Trybun
W dniu 2014-05-16 09:29, J.F. pisze:
[...]

Takimi sprawami nie zajmuj si same zainteresowane firmy, a zlecaj to agencjom reklamowym, te za kieruj si popularnoci danych serwisw i jeeli znajd takie ktre rednia widownia na dan chwil, na teren PL to ponad 50000 uytkownikw to miao mog mu zaproponowa kontrakt dla zleceniodawcw.

Co do WP,Onetu itd - podejrzewam e te serwisy s sponsorowane przez rodzime ministerstwo propagandy, i to jest ich gwnym rodkiem utrzymania.

Data: 2014-05-11 00:27:00
Autor: K
W dniu 10-05-2014 18:12, PlaMa pisze:
[...]

nie wiem czy w modzie czy nie, ale z tego co widzialem to rysiek ma miec 'stacje nasluchowe cb'. czyli nie polega tylko i wylacznie na tym co i czy wyklikaja userzy.

Data: 2014-05-12 01:31:41
Autor: PlaMa
W dniu 2014-05-11 00:27, K pisze:

[...]

hmm? Ostatnio cb w odwrocie podobno, zreszt jak to dziaa? Kto siedzi
co 5 km i nasuchuje radia, czy moe jakie automaty odfiltrowuj kur*wy
i prbuj czego si dowiedzie z sibi?

Data: 2014-05-13 21:23:36
Autor: anacron
Rysiek - aplikacja do Navi Expert
W dniu 09.05.2014 18:45, Jacek pisze:
Czy ktoś korzysta z "Ryśka"

Zainstalowałem i sprawdzę. Trochę jeżdżę i będę miał włączone dwa i
Yanosika i to, to za jakiś czas będę mógł się wypowiedzieć. Póki co i
tak CB wydaje mi się najlepszym rozwiązaniem.

--
anacron

Data: 2014-05-15 18:49:38
Autor: Jacek
W dniu 2014-05-13 21:23, anacron pisze:
Zainstalowałem i sprawdzę. Trochę jeżdżę i będę miał włączone dwa i
Yanosika i to, to za jakiś czas będę mógł się wypowiedzieć. Póki co i
tak CB wydaje mi się najlepszym rozwiązaniem.
Daj znać wkrótce, bo ciekaw jestem (i inni pewnie też).
Ja nie mam porównania do niczego innego, więc Twoja opinia będzie cenna.
Jacek

Data: 2014-05-16 07:57:36
Autor: dddddddd
W dniu 2014-05-15 18:49, Jacek pisze:
[...]

ja jeżdżę z zestawem antyradar + CB + czasem janosik i moja opinia jest taka:
1)janosik poprawił się w stosunku do stanu sprzed dwóch lat (wtedy zwykle ja pierwszy zgłaszałem, teraz zwykle jest zgłoszenie), ale jest też sporo fałszywych zgłoszeń. Brakuje mi możliwości wyłączenia informacji o FR - jadąc z AR wiem że w puszce nic nie ma, więc chciałbym żeby po jej anulowaniu nie pokazywała się w mojej aplikacji
2) CB - dużo bluzgów w okolicach dużych miast, poza jest ok
3) AR- dobry na FR stacjonarne, nieoznakowane skody czy wozy itd, słabo działa na żółte sześciany (bez wystającej lufy), dobry gdy jeździsz w miarę po stałych trasach (przy pierwszym przejeździe trzeba odznaczyć fałszywki ze stacji benzynowych, świateł itp.). Ostatnio z trzech powyższych tylko antyradar uratował mnie przed nieoznakowaną skodą straszaków we Wrocławiu.
Na autostradzie przydatne tylko CB, w mieście czy na trasie przydaje się wszystko :)

Łukasz

Rysiek - aplikacja do Navi Expert