Rysiu na szefa CBA!

Data: 2009-10-05 13:26:30
Autor: he®sk
Rysiu na szefa CBA!

tusku powinien pogonic pisowskiego slugusa kaminskiego,
a na jego miejsce mianowac rysia kalisza. a ze komuch?
co z tego? razem z sld i psl po ma szanse dac kopa blizniakom,
tak, ze poleca na ksiezyc ktory kiedys ukradli.

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-05 13:31:42
Autor: Piotr
Rysiu na szefa CBA!
Dnia Mon, 05 Oct 2009 13:26:30 +0200, he®sk napisał(a):

[...]

A ja myślałem, że Sobiesiak... W koncu Schetynę dobrze zna...
Baranskiego też pewnie znał...
Piotr

Data: 2009-10-05 13:42:42
Autor: he®sk
Rysiu na szefa CBA!
On Mon, 5 Oct 2009 13:31:42 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]
> co z tego? razem z sld i psl po ma szanse dac kopa blizniakom,
> tak, ze poleca na ksiezyc ktory kiedys ukradli.

A ja my¶la³em, ¿e Sobiesiak... W koncu Schetynê dobrze zna...

 skoro zna to niby dlaczego mial sie go wypierac?

Baranskiego te¿ pewnie zna³...

 pewnie znal polowe mafii wloskiej...

Data: 2009-10-05 14:13:51
Autor: Piotr
Rysiu na szefa CBA!
Dnia Mon, 05 Oct 2009 13:42:42 +0200, he®sk napisał(a):

A ja myślałem, że Sobiesiak... W koncu Schetynę dobrze zna...

 skoro zna to niby dlaczego mial sie go wypierac?

Bo nie może.
Gdyby mógł, to by się wyparł, he, he

Baranskiego też pewnie znał...

 pewnie znal polowe mafii wloskiej...

Wystarczy ten jeden bandzior, zresztą krewny Dębskiego.
Piotr

Data: 2009-10-05 14:20:04
Autor: he®sk
Rysiu na szefa CBA!
On Mon, 5 Oct 2009 14:13:51 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

>  skoro zna to niby dlaczego mial sie go wypierac?
Bo nie mo¿e. Gdyby móg³, to by siê wypar³, he, he

 skoro sie wczesniej znali to dlaczego mailby sie go wypierac?
 bo zostal wazniakiem w rzadzie ?

Wystarczy ten jeden bandzior, zreszt± krewny Dêbskiego.

 jasne. sami bandyci. tylko jarek czysciutki ;o).
 pamietasz NFOZ i Telegraf? "dlugi sie umorzy..."

Data: 2009-10-05 14:30:59
Autor: Piotr
Rysiu na szefa CBA!
Dnia Mon, 05 Oct 2009 14:20:04 +0200, he®sk napisał(a):

jasne. sami bandyci. tylko jarek czysciutki ;o).
 pamietasz NFOZ i Telegraf? "dlugi sie umorzy..."

Zacietrzewiony jesteś hesku, wtedy oczy krwią nabiegają i źle widać.
Gdzie są pieniądze, które rąbnął Jarek? W kocie? Kiedyż to Jarek się umawiał na drogie wałki z terminalami mafii?
Ale oczywiście możesz sobie powtarzać, z wdziękiem robota; to Jarek,
to Jarek, to Jarek... JesteÅ› wolny, he, he.
Piotr

Data: 2009-10-05 14:33:45
Autor: awe
Rysiu na szefa CBA!

U¿ytkownik "heRsk" <?bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:upljc51akp0rtmd36nd1ef444kj8tmffqp4ax.com...

[...]

nie wiem czy sobie zdajesz sprawe hesk z tego ze podobnie jak cycu jestes chory. zwroc uwage ze ci chodzi tylko i wylacznie o dokopanie PiS'owi. Niestety musze cie zmartwic ale nie ma i nie bylo lepszej opcji i w naszym wspolnym interesie jest aby ta partia rzadzila. Natomiast co do CBA - dzieki Bogu ze istnieje, bo cale to PO - ta ferajna z podworka kelneruje tabunami u mafiozow. Gry hazardowe tego typu powinny calkowicie byc w PL zakazane. Wlasnie czytalem jak nie za bardzo mozna odmowic gnojowi ktory ci chce je wsadzic do baru, sklepiku itp itd
awe

Rysiu na szefa CBA!