Rysunek....

Data: 2009-08-11 22:02:12
Autor: Endriu
Rysunek....
Taki mi się dzisiaj  rysynek wyrysował....

http://hyy.pl/images/92rgr.png

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-08-11 20:18:28
Autor: ab
Rysunek....
Endriu <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał(a):
Taki mi się dzisiaj  rysynek wyrysował....

http://hyy.pl/images/92rgr.png

A i bardzo slusznie.

Data: 2009-08-11 22:32:30
Autor: DJ\(stopazwrotu.pl\)
Rysunek....
Może lepszy będzie taki rysunek?
;)

http://www.stopazwrotu.pl/uploadFCK/Image/01_misie_midi.jpg

DJ

Data: 2009-08-11 22:36:07
Autor: george
Rysunek....

"DJ(stopazwrotu.pl)" <dj_antyspam@stopazwrotu.pl> wrote in message news:h5skh3$9kd$1news.onet.pl...
Może lepszy będzie taki rysunek?
;)

http://www.stopazwrotu.pl/uploadFCK/Image/01_misie_midi.jpg

DJ

no żesz genialne :)
george

Data: 2009-08-11 20:45:26
Autor: ab
Rysunek....
george <george___@vp.pl> napisał(a):

"DJ(stopazwrotu.pl)" <dj_antyspam@stopazwrotu.pl> wrote in message news:h5skh3$9kd$1news.onet.pl...
> [...]

no żesz genialne :)
george

zgadzam sie, najlepszy rysunek z calej serii, wraz z wersja gdzie to misie sa
rabowane ;)

Data: 2009-08-11 20:48:55
Autor: ab
Rysunek....
Data: 2009-08-11 14:53:28
Autor: andrew08
Rysunek....
Hej Panowie , jak by nie patrzal wedlug praw przyrody to byki powinny
odpuscic , najsmaczniejsza zielona trawka juz sie skonczyla !!!
Teraz wyglodniale misie powinny miec szanse na zbieranie ogromnych
zapasow tluszczu by przetrwac zime , takze moze do listopada
rozpocznie sie jakis solidniejszy zer niedzwiedzia ,
Przeciez matka natura musi wszystkich jakos pogodzic :)

Pozdrawiam

Data: 2009-08-12 00:41:13
Autor: kroovka
Rysunek....
to cos z KGHM?
kroovka

Data: 2009-08-12 09:02:18
Autor: Bartłomiej Miara
Rysunek....

Użytkownik "Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:h5shj1$qi4$1news.interia.pl...
Taki mi się dzisiaj  rysynek wyrysował....

http://hyy.pl/images/92rgr.png

Powiedz mi jaki jest sens rysowania czegokolwiek, skoro na takim kghm wystarczy, że Donek ogłosi sprzedaż części resztówki i kurs leci 10% w dół. Ciekawe jak taki fakt można wyrysować...

Bartłomiej Miara

Data: 2009-08-12 10:46:57
Autor: Fidelio
Rysunek....
Użytkownik "Bartłomiej Miara" <bmiara@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h5tpe3$l58$1inews.gazeta.pl...

[...]

No coś Ty, oni to wszystko wiedzą przed faktem, z kresek ;-)

Rysunek....