Ryszard Bugaj ch³op z jajami!

Data: 2012-09-24 12:15:41
Autor: identyfikator: 20040501
Ryszard Bugaj ch³op z jajami!
nareszcie Kto¶ przed kim mogê siê uk³oniæ,
Pan Ryszard Bugaj... ogl±dali¶cie dzi¶ debatê?
ten Pan nie ba³ sie nakopaæ do dupy tuskowi i gronkiewicz i jawnie powiedzia³, ¿e w dzisiejszej ekonomii "Kto¶ musi traciæ"... to mi siê podoba³o, zdrówko za tego Pana.

Data: 2012-09-24 13:58:08
Autor: Trybun
> [...]
> i gronkiewicz i jawnie powiedzia³, ¿e w dzisiejszej ekonomii "Kto¶
> musi traciæ"... to mi siê podoba³o, zdrówko za tego Pana.

Nie ogl±da³em, ale znam go z innych wyst±pieñ.
Kiedy¶ lewicowiec, czyli cz³owiek otwarty i szczery, a teraz?, Kim jest dzisiaj pan R. Bugaj?

Data: 2012-09-24 16:31:22
Autor: Chiron
Ryszard Bugaj ch³op z jajami!
U¿ytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k3phsl$d6l$1node2.news.atman.pl...
> [...]

Nie ogl±da³em, ale znam go z innych wyst±pieñ.
Kiedy¶ lewicowiec, czyli cz³owiek otwarty i szczery, a teraz?, Kim jest dzisiaj pan R. Bugaj?

Co by³o otwartego i szczerego w dzia³aniach takich lewicowców jak Adolf H., Józef- Soso- Stalin, czy Maotsedong? A mo¿e bardziej szczery by³ szczery do bólu wrêcz (dos³ownie!) Che? Albo szczery do samej ¶mierci Pol Pot?

demokracja to rz±dy os³ów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-24 21:14:03
Autor: Trybun
W dniu 2012-09-24 16:31, Chiron pisze:
> [...]

Co by³o otwartego i szczerego w dzia³aniach takich lewicowców jak Adolf H., Józef- Soso- Stalin, czy Maotsedong? A mo¿e bardziej szczery by³ szczery do bólu wrêcz (dos³ownie!) Che? Albo szczery do samej ¶mierci Pol Pot?

Proponujê siê nie odzywaæ w temacie CHE. Po prostu w dobie oszo³omstwa kapitalistycznego ma³o kto mo¿e rozumieæ motywy i czyny cz³owieka pokroju Guevary.
To tylko tacy jak Ty ich nazywaj± lewicowcami. W rzeczywisto¶ci prawie niczym siê nie ró¿nili od Franco, Pinocheta, Marcosa czy Suharto. Ci i ci eliminowali prawdziw± lewicê. Poza tym ¿e  ci wymienieni przeze minie nape³niali sobie kabzê trudni±c siê dodatkowo zwyk³ym z³odziejstwem.

Data: 2012-09-24 22:50:43
Autor: Chiron
Ryszard Bugaj ch³op z jajami!
U¿ytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k3qbdt$m25$1node1.news.atman.pl...
> [...]

To tylko tacy jak Ty ich nazywaj± lewicowcami. W rzeczywisto¶ci prawie niczym siê nie ró¿nili od Franco, Pinocheta, Marcosa czy Suharto. Ci i ci eliminowali prawdziw± lewicê. Poza tym ¿e  ci wymienieni przeze minie nape³niali sobie kabzê trudni±c siê dodatkowo zwyk³ym z³odziejstwem.

Franco i Pinochet to patrioci. Proszê o wskazanie, co i komu i kiedy ukradli. Zarzuty hiszpañskiego rz±du wobec Pinocheta okaza³y siê dête. Marcos i Sucharto to po prostu kanalie. Wed³ug USAmanów- to "nasze skurwysyny". A Che to charyzmatyczny, romantyczny bandyta. Czy w zwi±zku z tym rodziny ludzi, których osobi¶cie zamordowa³ maj± siê czuæ zaszczyceni?

Data: 2012-09-25 10:50:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Ryszard Bugaj ch³op z jajami!

U¿ytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:k3qh33$rsg$1node1.news.atman.pl...
> [...]

Franco i Pinochet to patrioci. Proszê o wskazanie, co i komu i kiedy ukradli. Zarzuty hiszpañskiego rz±du wobec Pinocheta okaza³y siê dête. Marcos i Sucharto to po prostu kanalie. Wed³ug USAmanów- to "nasze skurwysyny". A Che to charyzmatyczny, romantyczny bandyta. Czy w zwi±zku z tym rodziny ludzi, których osobi¶cie zamordowa³ maj± siê czuæ zaszczyceni?

A rodziny ludzi zamordowanych z rozkazu Franco i Pinocheta te¿ maj± czuæ siê zaszczyceni? Hitler i Stalin te¿ osobi¶cie nie mordowali!

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-09-25 12:24:37
Autor: Trybun
W dniu 2012-09-24 22:50, Chiron pisze:
[...]
nareszcie Kto¶ przed kim mogê  siê uk³oniæ, Pan Ryszard Bugaj... owi
> [...]

Franco i Pinochet to patrioci. Proszê o wskazanie, co i komu i kiedy ukradli. Zarzuty hiszpañskiego rz±du wobec Pinocheta okaza³y siê dête. Marcos i Sucharto to po prostu kanalie. Wed³ug USAmanów- to "nasze skurwysyny". A Che to charyzmatyczny, romantyczny bandyta. Czy w zwi±zku z tym rodziny ludzi, których osobi¶cie zamordowa³ maj± siê czuæ zaszczyceni?

Kto¶ zabijaj±cy swoich rodaków dla utrzymania przez siebie w³adzy nigdy nie zostanie nazwany przez normalnego cz³owieka patriot±. Chyba tydzieñ temu by³o g³o¶no o milionach $ na tajnym koncie jednego z potomków Pinocheta. Sprawa jest w amerykañskim s±dzie. Zarzuty zosta³y odrzucone tylko z jednego powodu - Pinochet schowa³ siê za immunitetem. Przypomnisz sobie klauzulê w warunkach kiedy Pinochet oddawa³ w³adzê, o niepoci±ganiu go do odpowiedzialno¶ci? Uczciwy cz³owiek ¿±da³by takiego zabezpieczenia?  Tak samo Pinochet dorwa³ siê do koryta dziêki jankesom, to oni go obsadzili podobnie jak Suharto czy Marcosa i pó¼niej wspierali.
Che nigdy nie by³ bandyt±. W mundurze, albo i bez (bywa³ na sesjach ONZ) walczy³ z kapitalizmem i jego pieskami. Nie o korzy¶ci dla siebie, a o uwolnienie ¶wiata od tej zarazy. Poka¿ mi jakie¶ wygrane procesy, albo chocia¿ procesy gdzie CHE by³ oskar¿ony o jakiekolwiek morderstwo?  Zreszt± nie musisz pokazywaæ - to co (i w jaki sposób) z Nim zrobiono ¶wiadczy o tym ¿e nie mo¿na by³o mu postawiæ ¿adnych zarzutów.

Data: 2012-09-24 14:42:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Ryszard Bugaj ch³op z jajami!

U¿ytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k3pbs9$vro$1node1.news.atman.pl...
[...]

No to napewno potêpisz innego ekonomistê - Gierka, czy Gomu³kê - tak jako¶ siê nazywa, bo nakopa³ do dupy Kaczyñskiemu.

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-09-24 16:23:12
Autor: Przemys³aw M.
Ryszard Bugaj ch³op z jajami!
Dnia Mon, 24 Sep 2012 12:15:41 +0200, identyfikator: 20040501 napisa³(a):

[...]

Jak widaæ kurdupel ciagnie do kurdupla. Rysio Bugaj przyczepi³ siê jak
gówno do balii i udaje kapitana frachtowca. ¯a³osny komunista.

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2012-09-24 19:23:24
Autor: leszek niewiadomski
Am 24.09.2012 16:23, schrieb Przemys³aw M.:
[...]

Nie znam faceta, ale pamietam jak mi przed laty opowiadal kumpel, jakby nie bylo gosc w branzy, a nawet profesor, ze Bugaj to bardzo porzadny facet, ale nie powierzylby mu nawet straganu, bo szybko by splajtowal. Moze jednak kolega sie mylil albo pan B. sie zmienil?
--
ln.

Data: 2012-09-24 21:10:21
Autor: Trybun
W dniu 2012-09-24 19:23, leszek niewiadomski pisze:
[...]

Nie myli³ siê kolego w ocenie pana Bugaja, kiedy¶ to by³ porz±dny facet.

Data: 2012-09-24 22:47:42
Autor: Chiron
Ryszard Bugaj ch³op z jajami!
U¿ytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k3qb70$ngh$1node2.news.atman.pl...
[...]

Najlepszy syn klasy robotniczej banksterem. Jakie¿ to znamienne dla lewicy.

Data: 2012-09-25 12:22:27
Autor: Trybun
W dniu 2012-09-24 22:47, Chiron pisze:

Nie myli³ siê kolego w ocenie pana Bugaja, kiedy¶ to by³ porz±dny facet.

Najlepszy syn klasy robotniczej banksterem. Jakie¿ to znamienne dla lewicy.

E nie przesadzaj, Chiron, z tym najlepszym..

Data: 2012-09-24 16:56:44
Autor: u2
[...]

Pan Bugaj zawsze byl krytykiem PiS-u, wiec gratuluje Mu odwagi, ze
jednak wystapil na "wrogim" terenie :-)

Ryszard Bugaj ch³op z jajami!