Ryszard C. planował zabójstwo od roku. Był też w SLD.

Data: 2010-10-21 11:06:14
Autor: brat_olin
Ryszard C. planował zabójstwo od roku. Był też w SLD.
Jarek nie obroniĹ  kĹźyĹźa <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote:

Był też w SLD.

Wszyscy esbecy tak zaczynali po 89 r.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-10-21 20:54:42
Autor: u2
W dniu 2010-10-21 20:06, brat_olin pisze:
Jarek nie obroniĹ  kĹźyĹźa <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote:

Był też w SLD.

Wszyscy esbecy tak zaczynali po 89 r.

Dokładnie, sporo się zaczepiło również w GW :)

Data: 2010-10-21 12:20:49
Autor: brat_olin
u2 <u...@o2.pl> wrote:
brat_olin pisze:

> Wszyscy esbecy tak zaczynali po 89 r.

Dokładnie, sporo się zaczepiło również w GW :)

Nie mylmy esbekow z TW, ci drudzy nie musieli do SLD.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-10-21 21:24:06
Autor: u2
W dniu 2010-10-21 21:20, brat_olin pisze:
u2 <u...@o2.pl> wrote:
brat_olin pisze:
[...]

Tajny współpracownik SB to de facto pracownik SB.

Dostawał normalne wynagrodzenie za swoją robotę.

Data: 2010-10-21 12:27:00
Autor: brat_olin
On 21 Okt, 21:24, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Nie mylmy esbekow z TW, ci drudzy nie musieli do SLD.

Tajny współpracownik SB to de facto pracownik SB.
Dostawał normalne wynagrodzenie za swoją robotę.

Owszem, ale na akord.  Tak jak Bolek.  Nie mial stalego etatu.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-10-21 23:40:10
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-10-21 21:27, brat_olin pisze:

Tajny współpracownik SB to de facto pracownik SB.
Dostawał normalne wynagrodzenie za swoją robotę.

Owszem, ale na akord.  Tak jak Bolek.  Nie mial stalego etatu.

O kurcze! To do emerytury bokunowi nie zaliczą tych lat?!!!

Tomy M.

Data: 2010-10-21 23:59:57
Autor: boukun

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4cc0b33a$0$22798$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja mam 27 lat składkowych zaliczone, teraz jestem samodzielny, przynajmniej najbliższy rok...

boukun

Data: 2010-10-22 00:17:39
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-10-21 23:59, boukun pisze:

[...]

Uhuhu!  To że tak powiem, kłuci na cztery łapy jesteście
towarzyszu bokun!

Tomy M.

Data: 2010-10-21 23:17:29
Autor: boukun

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:da80c2fa-8a90-4a54-818a-bc8ae6cbad87w19g2000yqb.googlegroups.com...
u2 <u...@o2.pl> wrote:
brat_olin pisze:

> Wszyscy esbecy tak zaczynali po 89 r.

Dokładnie, sporo się zaczepiło również w GW :)

Nie mylmy esbekow z TW, ci drudzy nie musieli do SLD.

Ale zakładali też PiS...

boukun

Data: 2010-10-21 23:16:50
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cc08c7b$0$20990$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Np. jeden w GW, a drugi brat w PiSie, dla urozmaicenia...

boukun

Ryszard C. planował zabójstwo od roku. Był też w SLD.