Ryszard C. pytał w biurze poselskim o Ni esiołowskiego na 2 godz.przed zamachem

Data: 2010-10-26 12:12:34
Autor: raff
Ryszard C. pytał w biurze poselskim o Ni esiołowskiego na 2 godz.przed zamachem
W dniu 2010-10-26 12:10, zbig pisze:
Widać , że mu było wszystko jedno kogo kropnie. ale J. Kaczyński już
od razu stwierdził, że Rosiak zginął za niego.

Sztab PO pracuje. Zaczyna sie fabrykowanie rzeczywistosci.

Czego oni nie zrobia zeby obalic teze ze PiS jest zaszczuwane...

R.

Data: 2010-10-26 03:31:08
Autor: zbig
Ryszard C. pyta³ w biurze poselskim o Niesio³owskiego na 2 godz.przed zamachem
On 26 Pa¼, 12:12, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:
> [...]

Sztab PO pracuje. Zaczyna sie fabrykowanie rzeczywistosci.

Czego oni nie zrobia zeby obalic teze ze PiS jest zaszczuwane...

Tak zezna³a dyrektorka biura Niesio³owskiego. Jej zeznania s±
weryfikowane w oparciu o kamery monitoringu. Je¶li by³, to sie to z
pewno¶ci± nagra³o.

Data: 2010-10-26 12:14:00
Autor: u2
W dniu 2010-10-26 12:12, raff pisze:
[...]

Bo to PO jest zaszczuwane :)

Data: 2010-10-26 12:16:34
Autor: raff
W dniu 2010-10-26 12:14, u2 pisze:
[...]

Za chwile sie dowiemy ze Rysiek C sie pomylil. Ze tak naprawde chodzilo mu o biuro PO :)

R.

Data: 2010-10-26 12:17:51
Autor: Neko_apolityczny
Ryszard C. pytał w biurze poselskim o Niesiołowskiego na 2 godz.przed zamachem
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał

Za chwile sie dowiemy ze Rysiek C sie pomylil. Ze tak naprawde chodzilo mu o biuro PO :)

Przeciez bylo jak byk, gdy go zatrzymywali. Wrzeszal, ze nienawidzi
PiS-u i chcial ukatrupic Kaczynskiego.

Przeciez wszyscy to widzieli na materiale filmowym!

To gdzie tu sens i logika? Nie slyszalem, zeby krzyczal: "chcialem zabic Tuska"

Ja nie jestem juz ani za PiS ani tym bardziej za PO - ale badzmy
powazni i trzymajmy sie faktow.

Data: 2010-10-26 12:24:40
Autor: u2
W dniu 2010-10-26 12:17, Neko_apolityczny pisze:
U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³

[...]

To by³ fotomonta¿ wra¿ych si³ maj±cych na celu zdestabilizowaæ polsk±
scenê polityczn±.

Data: 2010-10-26 15:07:28
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ia69ik$7p1$1news.onet.pl...
[...]

Oczywizda, wszystko co nie po myśli PiS-dzielców to manipulacja, ciekawe tylko jak obecność Ryszarda C. w biurze PO wykaże monitoring.

--
stevep

Ryszard C. pytał w biurze poselskim o Ni esiołowskiego na 2 godz.przed zamachem