Ryszard C. pytał w biurze poselskim o Niesiołowskiego na 2 godz.przed zamachem

Data: 2010-10-26 03:10:11
Autor: zbig
Ryszard C. pytał w biurze poselskim o Niesiołowskiego na 2 godz.przed zamachem
Widać , że mu było wszystko jedno kogo kropnie. ale J. Kaczyński już
od razu stwierdził, że Rosiak zginął za niego.

Data: 2010-10-26 03:20:47
Autor: muto2100
On 26 Paź, 12:10, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
Widać , że mu było wszystko jedno kogo kropnie. ale J. Kaczyński już
od razu stwierdził, że Rosiak zginął za niego.

hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ale   pierdoly     i    znane  PO   przekrety      za  chwile
zglosi   sie   SLD                 lub    PSL     i   powie    ze
tam    tez    byl  z   granatami

a  widzial     ktos     niezalezny?    nie     a    ja  widzialem
UFO       w    lokalnym  biurze    PO!    wierzycie   czy  nie!

Data: 2010-10-26 08:32:15
Autor: Antenka
Ryszard C. pytał w biurze poselskim o Niesiołowskiego na 2 godz.przed zamachem . Po co? Po instrukcję? :D
On 26 Paź, 12:10, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

 Poszedł po dyrektywy do czołowego przedstawiciela Partii Obłąkanej
(PO) "miłością". Facet dobrze kombinował skoro pierwsze kroki
skierował do klinicznego przypadku manii prześladowczej :D.

Antenka

Data: 2010-10-26 12:11:06
Autor: u2
W dniu 2010-10-26 12:10, zbig pisze:
Widać , że mu było wszystko jedno kogo kropnie. ale J. Kaczyński już
od razu stwierdził, że Rosiak zginął za niego.

A co, nie za niego ?

Data: 2010-10-26 03:34:26
Autor: zbig
On 26 Paź, 12:11, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-10-26 12:10, zbig pisze:

> Widać , że mu było wszystko jedno kogo kropnie. ale J. Kaczyński już
> od razu stwierdził, że Rosiak zginął za niego.

A co, nie za niego ?

Prędzej zginął za Niesiołowskiego. To , że go tam nie zastał uratowalo
mu pewnie życie. Kaczyńskiego w Łodzi nie było, nie miało być i nawet
taki psychol mógł sie tego domyślić.

Data: 2010-10-26 12:35:35
Autor: u2
W dniu 2010-10-26 12:34, zbig pisze:
On 26 Paź, 12:11, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

... oraz za Millera, Leszka Millera.

Data: 2010-10-26 12:11:41
Autor: Neko_apolityczny
Ryszard C. pytał w biurze poselskim o Niesiołowskiego na 2 godz.przed zamachem
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

Widać , że mu było wszystko jedno kogo kropnie. ale J. Kaczyński już
od razu stwierdził, że Rosiak zginął za niego.

W biurze PiS pytal o Niesiolowskiego?

Data: 2010-10-26 12:12:34
Autor: raff
[...]

Sztab PO pracuje. Zaczyna sie fabrykowanie rzeczywistosci.

Czego oni nie zrobia zeby obalic teze ze PiS jest zaszczuwane...

R.

Data: 2010-10-26 03:31:08
Autor: zbig
On 26 Paź, 12:12, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:
> [...]

Sztab PO pracuje. Zaczyna sie fabrykowanie rzeczywistosci.

Czego oni nie zrobia zeby obalic teze ze PiS jest zaszczuwane...

Tak zeznała dyrektorka biura Niesiołowskiego. Jej zeznania są
weryfikowane w oparciu o kamery monitoringu. Jeśli był, to sie to z
pewnością nagrało.

Data: 2010-10-26 12:14:00
Autor: u2
W dniu 2010-10-26 12:12, raff pisze:
[...]

Bo to PO jest zaszczuwane :)

Data: 2010-10-26 12:16:34
Autor: raff
W dniu 2010-10-26 12:14, u2 pisze:
[...]

Za chwile sie dowiemy ze Rysiek C sie pomylil. Ze tak naprawde chodzilo mu o biuro PO :)

R.

Data: 2010-10-26 12:17:51
Autor: Neko_apolityczny
Ryszard C. pytał w biurze poselskim o Niesiołowskiego na 2 godz.przed zamachem
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał

Za chwile sie dowiemy ze Rysiek C sie pomylil. Ze tak naprawde chodzilo mu o biuro PO :)

Przeciez bylo jak byk, gdy go zatrzymywali. Wrzeszal, ze nienawidzi
PiS-u i chcial ukatrupic Kaczynskiego.

Przeciez wszyscy to widzieli na materiale filmowym!

To gdzie tu sens i logika? Nie slyszalem, zeby krzyczal: "chcialem zabic Tuska"

Ja nie jestem juz ani za PiS ani tym bardziej za PO - ale badzmy
powazni i trzymajmy sie faktow.

Data: 2010-10-26 12:24:40
Autor: u2
W dniu 2010-10-26 12:17, Neko_apolityczny pisze:
[...]

To był fotomontaż wrażych sił mających na celu zdestabilizować polską
scenę polityczną.

Data: 2010-10-26 15:07:28
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ia69ik$7p1$1news.onet.pl...
[...]

Oczywizda, wszystko co nie po myśli PiS-dzielców to manipulacja, ciekawe tylko jak obecność Ryszarda C. w biurze PO wykaże monitoring.

--
stevep

Data: 2010-10-26 12:16:00
Autor: DupaRoMana
Ryszard C. pytał w biurze poselskim o Niesiołowskiego na 2 godz.przed zamachem
Przyszedł po wskazówki. Pytał o adres biura PiS.

Data: 2010-10-26 12:42:18
Autor: raff
W dniu 2010-10-26 12:16, DupaRoMana pisze:
Przyszedł po wskazówki. Pytał o adres biura PiS.

Dokladnie. Przyszedl sie zapytac o adres PiS :-)

R.

Data: 2010-10-26 13:33:02
Autor: cyc

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:bef4dcf3-14f6-4620-9bb4-371cc17d8250j2g2000yqf.googlegroups.com...
Widać , że mu było wszystko jedno kogo kropnie. ale J. Kaczyński już
od razu stwierdził, że Rosiak zginął za niego.

Czy prokuratura sprawdzila tego czlowieka pod katem jego znajomosci z Kaczynskim , Ziobrem , Kainskim i Macierewiczem ? .
Mysle , ze nie byloby od rzeczy rzecz sprawdfzic doglebnie w tym bilingi wszystkich tych osob , jak rowniez ew. wspplnych znajomych .
Sprawy na tyle sie komplikuja , ze nie mozna wyluczyc zadnego scenariusza .

cyc

Data: 2010-10-26 14:46:54
Autor: raff
Ryszard C. pytał w biurze poselskim o Ni esiołowskiego na 2 godz.przed zamachem
Pewnie sie pytal o Niesiolowskiego, ale w ten sposob:

" - Jest Niesolowski ? To jaki to mial byc adres ? Bo zapomnialem"
" - Durniu, nie przychodz tutaj !..."

R.

Data: 2010-10-26 14:55:33
Autor: lord_donald
W dniu 26.10.2010 12:10, zbig pisze:
Widać , że mu było wszystko jedno kogo kropnie. ale J. Kaczyński już
od razu stwierdził, że Rosiak zginął za niego.
To już wiemy kto był zleceniodawcą, zapewne w katastrofie smoleńskiej było podobnie.

Data: 2010-10-26 15:00:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "lord_donald" <lord_donald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:ia6j45$57e$1news.onet.pl...
[...]

A kto był zleceniodawcą?

Data: 2010-10-26 15:16:02
Autor: lord_donald
W dniu 26.10.2010 15:00, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Przykro mi, ale to nie było do twojej zszarganej przez minione lata świadomości. Problemy które u ciebie zapewne miały początek jeszcze w latach 80, litry taniego wina wypite podczas libacji i noce na styropianie, które następnie przerodziły się w uzależnienie w kolejnych latach, przenosząc się jak choroba genetyczna na twoje potomstwo, całkowicie upośledziły twoją zdolność logicznego myślenia, zapewne jak i to się dzieje u reszty twoich kolesi popierających teraz męty z PO. W odpowiedzi kazał bym ci się domyślić, ale z uwagi na twój stan zdrowia nie zrobię tego, bo uważam, że by to było zbyt krzywdzące dla ciebie i dla mas innych upośledzonych tą chorobą zwolenników PO.

Data: 2010-10-26 15:27:27
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "lord_donald" <lord_donald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:ia6kai$a0v$1news.onet.pl...
[...]

No, i kto był zleceniodawcą?

Data: 2010-10-26 15:38:49
Autor: lord_donald
W dniu 26.10.2010 15:27, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Daj spokój wypij lekarstwo i się prześpij, to nie na twoją łepetynę!

Data: 2010-10-26 15:50:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "lord_donald" <lord_donald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:ia6ll8$dsb$2news.onet.pl...
[...]

Bądż uprzejmy dokończyć swoich insynuacji. Kto był zleceniodawcą?

Data: 2010-10-26 16:36:37
Autor: cirrus
[...]

To bełkot, a gdzie odpowiedź na proste pytanie/

--
stevep

Data: 2010-10-26 15:37:44
Autor: lord_donald
[...]

Jeżeli był pierwszy na liście i go nie było to dlaczego napastnik nie zaczął wyżynać jego współpracowników, jak to było w biurze PiS, po tym jak nie zastał Kaczyńskiego?! Widać cell jego wizyty w tym biurze był inny, może chłopina nie był zbyt bystry i przed robotą chciał jeszcze dopracować szczegóły zlecenia?
Widać platfusy słabo radzą sobie w organizowaniu zamachów, lub polegają na głupim elektoracie i uważają, że nie muszą się starać, mają władzę i zawsze się wyłgają, a idioci i tak ślepo uwierzą w ich kłamstwa. Trzeba im pogratulować zamachu na samolot, ale łatwiej po majstrować przy samolocie niż wysłać prostego chłopka z dubeltową i nie narobić przy tym śladów.

Data: 2010-10-26 15:51:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "lord_donald" <lord_donald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:ia6lje$dsb$1news.onet.pl...
[...]

Nie mógł wyżynać współpracowników, bo biuro było zamknięte.

Data: 2010-10-26 16:03:53
Autor: lord_donald
W dniu 26.10.2010 15:51, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Skoro było zamknięte to jak się zapytał szefowej biura o Niesiołowskiego i skąd ona wiedziała że on był?

Data: 2010-10-26 16:07:20
Autor: lord_donald
W dniu 26.10.2010 16:03, lord_donald pisze:
[...]

Czy ty na prawdę nie widzisz tego, że przestępca, do tego rzekomo upośledzony, który powinien mieć taki sam sposób działania w dwóch miejscach zachował się w całkiem inny sposób? To jakiś fenomen kryminalistyki skoro jego wizyta miała by ten sam cel!

Data: 2010-10-26 16:51:08
Autor: Panslavista
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> wrote in message news:4cc6e224$0$21001$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie była wprowadzona.
Kazano powiedzieć, ze go nie ma -typowa postawa dla Wiesioła.

Data: 2010-10-26 16:37:51
Autor: cirrus
[...]

Od portiera kretynie.

--
stevep

Data: 2010-10-26 17:22:55
Autor: ,heÂŽsk
Ryszard C. pytał w biurze poselskim o Niesiołowskiego na 2 godz.przed zamachem
On Tue, 26 Oct 2010 03:10:11 -0700 (PDT), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

Widać , że mu było wszystko jedno kogo kropnie.
ale J. Kaczyński już od razu stwierdził, że Rosiak zginął za niego.

 prezes PiS po prostu zostal wprowadzony w blad. ;o).

Data: 2010-10-26 19:13:08
Autor: Krzysztof
Ryszard C. pytał w biurze poselskim o Niesiołowskiego na 2 godz.przed zamachem
Widać , że mu było wszystko jedno kogo kropnie. ale J. Kaczyński już
od razu stwierdził, że Rosiak zginął za niego.
Toż chyba ich pech prześladuje, zamiast Millera i Niesiołowskiego biedny pisowiec - w dodatku pomocnik posła.
K.

Data: 2010-10-26 19:21:32
Autor: japawel
Ryszard C. pytał w biurze poselskim o Niesiołowskiego na 2 godz.przed zamachem
No i szkoda że Niesoła nie było, po nim nikt by nie płakał. Menda jedna.

Data: 2010-10-27 14:52:29
Autor: cirrus
Użytkownik <japawel@onet.pl> napisał w wiadomości news:173a.000003b0.4cc70e1cnewsgate.onet.pl...
No i szkoda że Niesoła nie było, po nim nikt by nie płakał. Menda jedna.

Po takim kretynie jak ty też nikt nie zapłacze.

--
stevep

Ryszard C. pytał w biurze poselskim o Niesiołowskiego na 2 godz.przed zamachem