Ryszard C. vs Jared Lee Loughner

Data: 2011-01-09 22:30:36
Autor: pyton
Ryszard C. vs Jared Lee Loughner
Po ataku w Arizonie upubliczniono tożsamość zamachowca i już wszystko o nim wiadomo. Dlaczego w Polsce wciąż mówi się tylko Ryszard C. i facet ma pasek na twarzy w telewizji?
W tym kraju wszystko musi być do d...?

Data: 2011-01-09 15:40:25
Autor: witek
On 1/9/2011 3:30 PM, pyton wrote:
Po ataku w Arizonie upubliczniono tożsamość zamachowca i już wszystko o
nim wiadomo. Dlaczego w Polsce wciąż mówi się tylko Ryszard C. i facet
ma pasek na twarzy w telewizji?

bo to nie ameryka

W tym kraju wszystko musi być do d...?

cudze chwalicie swego nie znacie.

Data: 2011-01-09 23:00:40
Autor: pyton

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:igda04$1u1$23inews.gazeta.pl...
On 1/9/2011 3:30 PM, pyton wrote:
[...]

Znam tutejsze i doskonale wiem ze jest syfne. Dlaczego ofiary się nie chroni, Ryszard C. zaatakował Marka R.
może tak to powinno się podawać?

Data: 2011-01-10 00:02:46
Autor: Mruk

On 1/9/2011 3:30 PM, pyton wrote:
[...]

bo u nas ten system działa tak strasznie chujowo że lepiej żeby tak było

U nich mam wrażenie działa lekko lepiej. Mają inne otoczenie, zasady z przeszłości, mentalność. Dziwię się, że nie zabili tego dzieciaka bo to byłoby w ich stylu.

Data: 2011-01-10 08:16:38
Autor: Andrzej Ława
W dniu 09.01.2011 22:30, pyton pisze:
Po ataku w Arizonie upubliczniono tożsamość zamachowca i już wszystko o
nim wiadomo.

Dobrze, że nie zbombardowali okolicy, z której mieszkał...

Dlaczego w Polsce wciąż mówi się tylko Ryszard C. i facet
ma pasek na twarzy w telewizji?
W tym kraju wszystko musi być do d...?

Dlaczego do d...? Co ci przyjdzie z tego, że będziesz miał jego
podobiznę i nazwisko? Postawisz ołtarzyk czy jakieś voodoo odprawisz?

Nie wiem, jak w USA, ale w Polsce podanie danych do publicznej
wiadomości to albo narzędzie ścigania (list gończy) - a ten jest już
złapany - albo dodatkowa kara - a to dotyczy dopiero sytuacji po uznaniu
winnym.

Taka procedura i osobiście nie widzę w niej nic złego.

Data: 2011-01-10 14:21:55
Autor: pyton
Użytkownik "Andrzej Ława" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:igebom$k5v$1inews.gazeta.pl...
[...]

Chcę wiedzieć kim był, może to mnie bardziej obchodzi niż ofiara, czemu jej nazwisko jest upubliczniane i już się ją uświęca, co?
Nawet dostał order od prezydenta za to że zginął, a dla mnie mógłby zostać Markiem R. Jakoś nie uszanowano tego i podano pełne dane, dlaczego? A drugą wojnę to rozpętał Adolf H.?

Data: 2011-01-10 15:20:05
Autor: Andrzej Ława
W dniu 10.01.2011 14:21, pyton pisze:

Dlaczego do d...? Co ci przyjdzie z tego, że będziesz miał jego
podobiznę i nazwisko? Postawisz ołtarzyk czy jakieś voodoo odprawisz?

Chcę wiedzieć kim był,

Ja też wiele rzeczy chcę. I co z tego?

[...]

To się zdecyduj: masz pretensje, że podano imię i nazwisko ofiary, czy
że nie podano imienia i nazwiska domniemanego sprawcy?

Data: 2011-01-10 15:56:59
Autor: pyton
Użytkownik "Andrzej Ława" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:igf4il$3pt$2inews.gazeta.pl...
[...]

Jestem zdecydowany: mam pretensje, że nie podano danych sprawcy, a zrobiono to z nazwiskiem ofiary.
I co to za domniemaność: wszyscy go tam widzieli, jest różnica gdy ktoś jest podejrzany, a gdy został ujęty na miejscu przestępstwa.
W tym drugim przypadku to nie jest podejrzany, tylko jeszcze nieosądzony/nie skazany.

Data: 2011-01-10 22:23:37
Autor: Andrzej Ława
W dniu 10.01.2011 15:56, pyton pisze:

[...]

Bo?

I co to za domniemaność: wszyscy go tam widzieli,

Ty też?

jest różnica gdy ktoś
jest podejrzany, a gdy został ujęty na miejscu przestępstwa.
W tym drugim przypadku to nie jest podejrzany, tylko jeszcze
nieosądzony/nie skazany.

Błąd. Może być np. niepoczytalny.

Teoretycznie mógł być też np. jakoś kontrolowany lub sterowany - były
różne eksperymenty w tym kierunku.

Albo szantaż - jakbyś miał do wyboru poświęcić życie zakładnika (swojej
bliskiej osoby) lub zastrzelić nielubianego polityka, to co byś zrobił, hmm?

Data: 2011-01-10 23:08:08
Autor: pyton
Użytkownik "Andrzej Ława" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:igftcp$rfn$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bo jakoś gdzie indziej nie mają z tym problemu, tylko w tym posranym kraju.

[...]

A jak niepoczytalny to już nie jest on? Jest powiedzenie "nie był sobą", nie wiedziałem że można je wziąć tak na poważnie!

Teoretycznie mógł być też np. jakoś kontrolowany lub sterowany - były
różne eksperymenty w tym kierunku.

Ufo, aha. To wtedy podaje się że Ryszard Iksiński był zdalnie sterowany.

Albo szantaż - jakbyś miał do wyboru poświęcić życie zakładnika (swojej
bliskiej osoby) lub zastrzelić nielubianego polityka, to co byś zrobił, hmm?

Z tej drugiej opcji to przecież niektórzy by się cieszyli, ale nielubiany dla porywacza, czy dla tej osoby?
Ale co to zmienia? Gdzie indziej jakoś nie mówią: zamachowcem był Roger X. ale nie podamy państwu jego danych, bo był manipulowany??

Data: 2011-01-10 23:25:19
Autor: Andrzej Ława
W dniu 10.01.2011 23:08, pyton pisze:

Jestem zdecydowany: mam pretensje, że nie podano danych sprawcy, a
zrobiono to z nazwiskiem ofiary.

Bo?

Bo jakoś gdzie indziej nie mają z tym problemu, tylko w tym posranym kraju.

Czyli twoja argumentacja się sprowadza: "bo ja tak chcę i gdzieś indziej
tak to zrobili".

Ale może podaj jakiś konkretniejszy argument, hmm?

[...]

Jak jest niepoczytalny, to trafia do zakładu zamkniętego na leczenie, a
nie do zakładu karnego na ukaranie.

Przypominam, że podanie danych do publicznej wiadomości jest u nas formą
dodatkowej kary.

Teoretycznie mógł być też np. jakoś kontrolowany lub sterowany - były
różne eksperymenty w tym kierunku.

Ufo, aha. To wtedy podaje się że Ryszard Iksiński był zdalnie sterowany.

A bez metafor?

[...]

Pomyśl.

Ale co to zmienia? Gdzie indziej jakoś nie mówią: zamachowcem był Roger
X. ale nie podamy państwu jego danych, bo był manipulowany??

Gdzie indziej ukamienują ciebie za  łakome spojrzenie na cudzą żonę.

I co k*.* z tego wynika? Też chciałbyś to wprowadzić, bo "u innych też
tak jest"?

Data: 2011-01-11 14:07:43
Autor: pyton
Użytkownik "Andrzej Ława" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:igg10f$ai7$1inews.gazeta.pl...
Czyli twoja argumentacja się sprowadza: "bo ja tak chcę i gdzieś indziej
tak to zrobili".

Natomiast Twoja argumentacja jest taka: "bo u nas jest tak i tak jest dobrze".

Ale może podaj jakiś konkretniejszy argument, hmm?

Nikomu to jakoś nie zaszkodziło i nie kamieniują tych ludzi, przynajmniej nie słyszałem o czymś takim.

Jak jest niepoczytalny, to trafia do zakładu zamkniętego na leczenie, a
nie do zakładu karnego na ukaranie.

Było o tym, czy to nie jest ten konkretny człowiek o nazwisku np  Adam Nowak. Według Twojej pokrętnej logiki, nie mozna by było podać tych danych, bo ten ktoś nie był sobą ;)

Przypominam, że podanie danych do publicznej wiadomości jest u nas formą
dodatkowej kary.

Czym trzeba sobie na nią zasłużyc? Morderstwo okazuje się nie wystarcza, a jakby ktoś sam domagał się podania swoich danych, to też nie można?

Gdzie indziej ukamienują ciebie za  łakome spojrzenie na cudzą żonę.
I co k*.* z tego wynika? Też chciałbyś to wprowadzić, bo "u innych też
tak jest"?

Państwa muzułmańskie żyjące mentalnie w średniowieczu raczej nie są dla nikogo wzorem.

Data: 2011-01-11 14:26:41
Autor: Andrzej Ława
W dniu 11.01.2011 14:07, pyton pisze:

Czyli twoja argumentacja się sprowadza: "bo ja tak chcę i gdzieś indziej
tak to zrobili".

Natomiast Twoja argumentacja jest taka: "bo u nas jest tak i tak jest
dobrze".

Nie. Moja jest taka: jest jak jest i mi zwisa.

Ale może podaj jakiś konkretniejszy argument, hmm?

Nikomu to jakoś nie zaszkodziło i nie kamieniują tych ludzi,
przynajmniej nie słyszałem o czymś takim.

Ślepy koń też nie widział przeszkód na Wielkiej Pardubickiej.

[...]

Nie można ich podać, bo dane osobowe podlegają ustawowej ochronie.

[...]

Pewnie, że można. Tylko trzeba mieć na to papier.

Taaak... A jakich cyfr używasz?

Data: 2011-01-12 00:55:36
Autor: PlaMa
Ryszard C. vs Jared Lee Loughner
Andrzej Ława pisze:

Taaak... A jakich cyfr używasz?

indyjskich?

Data: 2011-01-12 07:50:25
Autor: Andrzej Ława
Ryszard C. vs Jared Lee Loughner
W dniu 12.01.2011 00:55, PlaMa pisze:
Andrzej Ława pisze:

Taaak... A jakich cyfr używasz?

indyjskich?

Dałeś plamę ;->

Data: 2011-02-07 01:50:29
Autor: PlaMa
On 2011-01-12 07:50, Andrzej Ława wrote:

Taaak... A jakich cyfr uĹźywasz?
indyjskich?
Dałeś plamę ;->

czemu? UĹźywamy w europie i jej spadkobiercach cyfr indyjskich :)

za wiki
"Cyfry arabskie, właściwie cyfry indyjskie europeizowane – cyfry stosowane obecnie powszechnie na całym świecie do zapisywania liczb. Są to kolejno znaki: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 oraz 9 i pierwotnie służyły do zapisu liczb w systemie dziesiętnym."

Data: 2011-02-07 08:30:17
Autor: Andrzej Ława
W dniu 07.02.2011 01:50, PlaMa pisze:

[...]

Błąd.

UĹźywamy (zachodnio)arabskich. System owszem - pochodzi z Indii (tzn.
użycie zera i pozycyjność). Ale sam wygląd cyfr jest pochodną symboli
stworzonych w zachodnich rejonach plemion arabskich. Notabene ułamki
dziesiętne też zostały wprowadzone dopiero przez Arabów.

Data: 2011-01-10 09:13:32
Autor: .B:artek.
[...]

Bo do wyroku jesteś niewinny. Docenisz, jeżeli kiedyś przyjdzie po Ciebie Policja i w świetle kamer i fleszy wyprowadzi Cię w kajdankach, a reporterzy będą opowiadać o sukcesie Policji w walce z miłośnikami dziecięcej pornografii. Po paru tygodniach okaże się, że to pomyłka.

--
..B:artek.

Data: 2011-01-10 10:15:55
Autor: ąćęłńóśźż
Ryszard C. vs Jared Lee Loughner
A Polak za umycie zakrwawionej pasierbicy siedzi w amerykańskim więzieniu.

-- -- -

Data: 2011-01-10 03:28:13
Autor: witek
On 1/10/2011 3:15 AM, ąćęłńóśźż wrote:
A Polak za umycie zakrwawionej pasierbicy siedzi w amerykańskim więzieniu.

Dlatego napisałem: cudze chwalicie swego nie znacie.
Nie życzę nikomu kontaku z amerykanskim wymiarem sprawiedliwości.
Polański coś na ten temat wie.

Data: 2011-01-10 10:48:16
Autor: Kotlet wieprzowy
Ryszard C. vs Jared Lee Loughner

Dlatego napisałem: cudze chwalicie swego nie znacie.
Nie życzę nikomu kontaku z amerykanskim wymiarem sprawiedliwości.
Polański coś na ten temat wie.

jakby nie bylo Polanski nacpal i wyruchal w dupe 13 latke

Data: 2011-01-10 04:29:00
Autor: witek
On 1/10/2011 3:48 AM, Kotlet wieprzowy wrote:

Dlatego napisałem: cudze chwalicie swego nie znacie.
Nie życzę nikomu kontaku z amerykanskim wymiarem sprawiedliwości.
Polański coś na ten temat wie.

jakby nie bylo Polanski nacpal i wyruchal w dupe 13 latke

nawet jakby tego nie zrobił siedziałby tyle samo.

Data: 2011-01-10 11:05:10
Autor: qwerty
Użytkownik "Kotlet wieprzowy"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:igekl1$dbd$1@inews.gazeta.pl...
jakby nie bylo Polanski nacpal i wyruchal w dupe 13 latke

Dlatego każdy pedofil powinien zostać reżyserem lub księdzem. Tylko tacy w polsce są chronieni.

Data: 2011-01-10 11:25:25
Autor: Andrzej Ława
W dniu 10.01.2011 11:05, qwerty pisze:
[...]

Dostęp do internetu powinien być odbierany osobom uporczywie używającym
słów, których nie znają.

Data: 2011-01-10 13:13:40
Autor: qwerty
Użytkownik "Andrzej Ława"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:igemql$jos$1@inews.gazeta.pl...
Dostęp do internetu powinien być odbierany osobom uporczywie używającym
słów, których nie znają.

? O co ci chodzi? Słyszałeś, aby znana osoba lub należąca do czarnej mafii został surowo skazany? Zawsze dostają w zawiasach.

Data: 2011-01-10 13:29:30
Autor: Andrzej Ława
W dniu 10.01.2011 13:13, qwerty pisze:
[...]

Chodzi mi o słowo "pedofilia".

Zestawienie tego słowa z wiekiem lat 13-tu świadczy o głębokiej ignorancji.

Data: 2011-01-10 11:14:48
Autor: Icek
> [...]
>Polański coś na ten temat wie.

jakby nie bylo Polanski nacpal i wyruchal w dupe 13 latke

1. z 30 lat temu

2. nie wyglądała na 13 latke

3. sama przyznała, że chciała

wiesz jak jest, masz kasiastego faceta to chcesz go naciągnąć - taka mi się
wydaje panuje polityka u nastolatek.

Icek

Data: 2011-01-10 11:13:21
Autor: mi
On 10.01.2011 11:14, Icek wrote:
wiesz jak jest, masz kasiastego faceta to chcesz go naciągnąć - taka mi się
wydaje panuje polityka u nastolatek.

Tych "kasiastych facetów" to masz za skończonych kretynów czy małe dzieci, że bronisz ich przed groźnymi 13-latkami?

mi

Data: 2011-01-10 11:26:27
Autor: Andrzej Ława
W dniu 10.01.2011 11:14, Icek pisze:

jakby nie bylo Polanski nacpal i wyruchal w dupe 13 latke

1. z 30 lat temu

2. nie wyglądała na 13 latke

3. sama przyznała, że chciała

4. jakby pojechali do Hiszpanii, to mogliby mu skoczyć (tam limit jest
13 lat)

Data: 2011-01-10 13:41:38
Autor: Tomasz Chmielewski
On 10.01.2011 11:26, Andrzej Ława wrote:
[...]

W niektorych krajach (np. Bliski Wschod) w ogole tego limitu nie ma, i...?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-01-10 13:48:30
Autor: Andrzej Ława
W dniu 10.01.2011 13:41, Tomasz Chmielewski pisze:

3. sama przyznała, że chciała

4. jakby pojechali do Hiszpanii, to mogliby mu skoczyć (tam limit jest
13 lat)

W niektorych krajach (np. Bliski Wschod) w ogole tego limitu nie ma, i...?

Tylko w przypadku małżeństw.

Bez małżeństwa miałby problemy nawet, jak by miała i 21 lat.

Data: 2011-01-10 14:22:19
Autor: Tomasz Chmielewski
On 10.01.2011 13:48, Andrzej Ława wrote:
[...]

No fakt, to usprawiedliwia pedofile.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-01-10 15:18:34
Autor: Andrzej Ława
W dniu 10.01.2011 14:22, Tomasz Chmielewski pisze:

[...]

Nadal czekam na tę listę krajów bez limitu.

Data: 2011-01-10 16:32:23
Autor: Tomasz Chmielewski
On 10.01.2011 15:18, Andrzej Ława wrote:
[...]

"I skoro maz uznal, ze zona osiagnela dojrzalosc plciowa w wieku 6 lat, to osiagnela".

Czy jakos tak to bywa w Arabii Saudyjskiej.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-01-10 22:29:25
Autor: Andrzej Ława
W dniu 10.01.2011 16:32, Tomasz Chmielewski pisze:

[...]

Ach, ten ukochany sojusznik USA i obrońca wolnego świata.

U nich seks (pozamałżeński) jest generalnie nielegalny, temat seksu w
małżeństwie nie jest poruszany na zewnątrz, a limitu wiekowego na ślub
nie ma. Tylko co to ma wspólnego z Polańskim? W szczególności w
kontekście 6-latki?

Data: 2011-01-10 13:52:38
Autor: Andrzej Ława
Ryszard C. vs Jared Lee Loughner
W dniu 10.01.2011 13:41, Tomasz Chmielewski pisze:

W niektorych krajach (np. Bliski Wschod) w ogole tego limitu nie ma, i...?

PS: i niby w jakich krajach? Bo owszem, w kilku limit jest niższy (przy
wymogu małżeństwa), ale w ogóle bez limitu to sobie nie przypominam.

Data: 2011-01-16 15:06:33
Autor: Kotlet
W dniu 2011-01-10 11:26, Andrzej Ława pisze:
[...]

czesto tam jezdzisz w tym celu ? :)

http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl/
http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.pl/

Data: 2011-01-18 08:59:57
Autor: Andrzej Ława
W dniu 16.01.2011 15:06, Kotlet pisze:
[...]

Wiesz, kotleciku, to że ja coś wiem, nie oznacza, że muszę wykorzystywać
tę wiedzę w praktyce. Np. znam też parę sposobów ba bardzo interesujące
wykończenie człowieka - a chyba nie zaczniesz zaraz wpadać w panikę, hmm?

A może po prostu sądzisz po sobie, hmm? ;->

Data: 2011-01-22 09:44:28
Autor: 666
Ryszard C. vs Jared Lee Loughner
Bo Ryszard C. to przydupas jedynej oświeconej PO.
Proste?
http://gazetapolska.pl/artykuly/kategoria/54/4427/ryszard-c-nalezal-do-po
BTW nie mogę się doczekać paska na twarzy "byłego premiera Donalda T.".
No chyba, że mu Merkel przyłoży.
A pasek na d... miał już od Putina.

-- -- -